meinattiin eilen erota miehen kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mettiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mettiäinen

Aktiivinen jäsen
10.10.2005
1 491
0
36
oli melkonen riita ja sen hulinassa mies heitti sormukset autonikkunasta ulos.Riita lähti käyntiin kun miehen kaveri on kihlannut sellasen tytön kenen kanssa miehellä on joskus ollut sutinaa.Ja olivat sitten käyneet eilen meillä.Mies on meijän alkuaikoina myöntänyt että heillä on ollut jotain ja nyt kun tuli tiet
tooni tämä että miehen kaveri on sen kanssa kihloissa kun asiasta puhuttiin niin kielsi kaiken.

Ite oon raskaana ja tietty kaikenlaiset ajatukset lähti lentämään.Vaikka mies sanoi että ei ole mitään tunteita tätä naista kohtaan niin silti se satuttaa.Toki miehen kaveri on meille tervetullut mutta mulle on vaikeeta se jos tämä nainen tulee mukana ja joudun häntä kahvipöydässä tuijottelemaan.Muutenkin tällä hetkellä on hermot kireellä,meillä talonrakennus menossa ja kaikenlaista muuta hässäkkää.Ja siihen kun vielä lisää sen että mies on torjunut kaikki lähestymisyritykseni niin sai raskaushormonit vallan :(

Vaikka asia saatiin eilen sovittua ja mies vannoi että heillä ei ole enää mitään ja rakastaa mua niin silti mieltä kaihertaa.Pelko toisen menettämisestä on niin kova :'(

Meillä on takana 7 yhteistä vuotta ja tämä oli meidän pahin riitamme koko aikana.

Kaikista eniten loukkaa tuo sormusten pois heittäminen,tuntuu ihan siltä että miehelle ei tuo 7 vuotta merkinnyt mitään mulle ne kuitenkin oli tosi tärkeät.

eikös se ole että 7 vuosi on ensimmäinen virstanpylväs suhteelle? Mutta voimia ja kyllä se siitä suttaantuu...jos sie et halua sitä naista teille sano se, ei kenenkään kotiin tarvitse pyytää sellaisia ihmisiä joita ei halua :hug: :hug:

voiskos ajatella niin että menneet on menneitä.
itse yritän ainakin ajatella niin, sillä pari meidän hyvistä tutuista on tosi mukavia naisia joiden kanssa miehelläni on ollut sutinaa ennen mua. no sutina ei kuulemma oikeen sitten ottanut tulta alle ja heistä tuli vaan kavereita.

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
eikös se ole että 7 vuosi on ensimmäinen virstanpylväs suhteelle? Mutta voimia ja kyllä se siitä suttaantuu...jos sie et halua sitä naista teille sano se, ei kenenkään kotiin tarvitse pyytää sellaisia ihmisiä joita ei halua :hug: :hug:

olin tästä jo ehtinyt miehelle sanoa että en halua sitä naista kotiini.No olivat sitten ilmoittamatta tulleet kylään,onneksi olin silloin lapsen kanssa ulkona.

Satutti vaan melkosesti kun kuulin että olivat käyneet ja siitä se riita sai alkunsa.

No mitäs miehesi sille voi, jos hänen kaverinsa on valinnut jonkun hänen ex-hoitonsa. Et sä nyt voi miehellesi sanoa, ettei tämä hänen ystävänsä puolíso ole tervetullut, kun tämä nainen ei ole sinulle tehnyt yhtään mitään.

Mun mieheni ex (ja tytön äiti) käy meillä vähän väliä ja ollaan ihan kaveristuttukin. =)

Taitaa olla raskaushormonit vauhdissa (itsekin olen nyt raskaana niin tiedän miten sitä on vähän herkkänä välillä ;) ).

Pyydä mieheltäsi anteeksi ja sano että käyttäydyit hassusti.
Tämä nainen voi olla oikein mukava, jos annat hänelle mahdollisuuden! :)

Oho, miksiköhän tossa ei näy lähettäjää ollenkaan? Onko musta tullut haamu!! :o

Nimen omaa, menneet on menneitä. Yäh että mustasukkaisuus on typerää. En oo koskaan mustiksia ymmärtänyt eikä se onneksi kuulu meän parisuhteeseen. Jos suhteessa on kaikki hyvin niin silloin ei mustasukkaisuutta ole.

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Nimen omaa, menneet on menneitä. Yäh että mustasukkaisuus on typerää. En oo koskaan mustiksia ymmärtänyt eikä se onneksi kuulu meän parisuhteeseen. Jos suhteessa on kaikki hyvin niin silloin ei mustasukkaisuutta ole.

terve mustasukkaisuus suhteessa kuin shteessa on tervettä.En nyt tarkoita ap:n kuvaamaa mustasukkaisuutta vaan yleisesti ottaen ;)

löytyikö ne sormukset? Näen silmissäni pariskunnan ojan pientaretta seulomassa, nainen maha pystyssä, mies nolon näköisenä... anteeksi mielikuvitus taas laukkaa. Aiheesta sen verran että ymmärrän mustasukkaisuuden hyvin, asiasta ei kuitenkaan kannata tehdä liian suurta juttua, tuskimpa miehesi lämpenee enää vanhalle ihastukselle.

Luultavasti asia on ollut miehes mielestä niin pieni (tämä heidän kahden välinen sutina), ettei kokenut tarpeelliseksi siitä nyt mainita kun varmasti tiesi millainen sun reaktio saattaa olla näin raskaana ollessasi. Ei siis syytä huolestua! En tarkoita että olis mieheltä oikein nyt kieltää asia mikä on jo ennestään ollut tiedossa, itsekin olisin raivoissani, mutta uskon että hän halusi vain säästää sinua, niin väärä kuin hänen tapansa ehkä olikin :)

Meillä on miehen kanssa niin yltiörehellinen suhde kuin vain voi olla, ja joskus tulee jopa mieleen että olenko liikaa painottanut sitä ettei pikkujutuistakaan saa valehdella kun mies tosiaan kertoo aivan kaiken ja hyvin suoraan. Onneksi miehellä on takanaan vain yhden illan juttuja ja hyvin epäonnistuneita sellaisia sekä muutama tapailu"suhde", joten mitään kovin positiivisia juttuja hän ei entisistä naisistaan ole kertonut. Olen itse nimittäin aika mustasukkainen... :$ Mutta itse asiasta, mies on eräästä naispuolisesta kaveristaan jättänyt kertomatta että on joskus ollut jotain sutinaa tämän kanssa, ja sitten kun satuin asiasta kerran kysymään hän kertoi siitä. Minä tietenkin olin raivon partaalla kun mies on minulle sanonut useasti ettei ole vehdannut kenenkään naispuolisen kaverinsa kanssa ja nyt kävikin tämä ilmi. No, keskustelun jälkeen selvisi että mies oli joskus ollut vain lievästi ihastunut tähän tyttöön eikä ole asiaa niin moneen vuoteen miettinyt että ei tajunnut sen olevan asia mikä pitäisi edes mainita.

Alkuperäinen kirjoittaja asian vierestä:
löytyikö ne sormukset? Näen silmissäni pariskunnan ojan pientaretta seulomassa, nainen maha pystyssä, mies nolon näköisenä... anteeksi mielikuvitus taas laukkaa. Aiheesta sen verran että ymmärrän mustasukkaisuuden hyvin, asiasta ei kuitenkaan kannata tehdä liian suurta juttua, tuskimpa miehesi lämpenee enää vanhalle ihastukselle.

Kiitos,sait mut ainakin nauramaan :) Juu ei löytynyt,tänään on uusia käyty kattomassa ja mies oli kovin pahoillaan.

että nauratti, en oikeasti nauti toisten mielipahasta ja pelkäsinkin jo että pahoitin mielesi. Tiedän raskaushormonien vaikutuksen, itsellä oli varmasti tuplahormonit kun odotin kaksosia, joskus se maailma tuntuu vaan kaatuvan mitä ihmeellisimpiin asioihin.Harmi ettei sormuksia löytynyt, uudet maksaa jonkun verran, tuskimpa tekee enää mieli viskoa kun tulee noin turhasta rahanmenoa.

Kyl nyt munkin mielestä sun on syytä olla pahoillaan kans. Jos ymmärsin oikein, sun miehes on ollut sulle täysin uskollinen 7 vuotta ja tää sutina on ollu joskus ajalla ennen sua? Mitäs itse teit vaikka 9 vuotta sitten ja onko sulla vielä tunteita sen aikasiin sussuihin? Asiat nyt oikeisiin mittasuhteisiin!!!!!

itse oon ollut kihloissa ja asunut yhdessä ex:n kanssa. Mun mies oli alussa niin mustasukkainen tästä tapauksesta et sai separit jo jos olin kaupassa törmännyt ex:ään. Lopulta sanoin et jos luottamus on toi, on parempi erota, ei sitä jaksa kukaan, jos toinen norkoilee niskassa et mitä teet!
Anna menneiden olla!

Alkuperäinen kirjoittaja Rohmutti:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:

olin tästä jo ehtinyt miehelle sanoa että en halua sitä naista kotiini.No olivat sitten ilmoittamatta tulleet kylään,onneksi olin silloin lapsen kanssa ulkona.

Satutti vaan melkosesti kun kuulin että olivat käyneet ja siitä se riita sai alkunsa.

mut hei. se on elettyä elämää. kummallakin teillä on varmasti menneisyys. miksi se tuntuu oudolta kohdata joku takavuosien rakkaus. eks ne on menneitä asioita, ja sä et ollut kuvioissa. ei kannata olla mustis kenenkään exille. koska tuota ei voi verrata pettämiseen.

mun miehen bestis on liitossa naisen kanssa, jonka kanssa miehelläni oli aikoinaan sutinaa. tuntuihan se oudolta ajatella, että jaahas tuota mies on pussaillut jne.

mut neuvoksi ettei kannata katkeroitua. elämä jatkuu jne. ja eihän miehes olis kannatanut sulle kertoa, kuten turhaan niitä edellisiä heiloja vatvotaan.

veljeni alkoi seurustelemaan isoveljensä entisen tyttöystävän kanssa, nyt ovat olleet naimisissa 20 vuotta, ikinä en ole kuullut että olisi ollut mitenkään ongelma tämä menneisyys.

Siis oikeastiko olet noin mustasukkainen jollekulle miehesi exälle :o

Miksi joku ex huolettaa sua noin kovasti? Ehkä syy ei olekaan exässä vaan teillä miehes kanssa on luottamuspula jostain syystä, tai sitten niinkuin arvelet itse, että raskaus tehnyt hormonitemput ;)

Mun mielestä on väärin miehesi ystävää kohtaan, jos hän ei saa tuoda mukanaan omaa kihlattuaan. Meillä kaikilla on menneisyys, ja se, että joskus vuonna yksi ja kaksi on ollut sutinaa jonkun kanssa ei tarkoita sitä, että sitä sutinaa olisi vieläkin...tikulla silmään sitä, joka vanhoja muistelee.
Tämä nainen on ennen kaikkea miehesi ystävän kihlattu, ei miehesi entinen "hoito". Muista se. Mieti, miltä sinusta itsestäsi tuntuisi, jos miehesi joku ystävä sanoisi että sun vaimos ei sitten saa tulla meille, kun mun vaimo ei tykkää siitä, mutta sä oot tervetullut? :o
Liika mustasukkaisuus on hirmu huono juttu...etenkin kun siihen ei tässä tapauksessa tunnu olevan minkäänlaista syytä. Jokaisella (tai melkein jokaisella) on eksiä, mutta ne on ne nyksät jotka jotain merkitsee. Näin minä ajattelen.
Mun veljellä oli avovaimo, joka oli joskus seurustellut veljeni kaverin kanssa. Kyseinen kaveri meni sitten naimisiin, kaikki muut sai kutsun häihin avecina, paitsi veljeni...Turha kai sanoa, että veljenikään ei häihin mennyt, kun kerran hänen elämänkumppaniaankaan ei niihin huolittu :|. Voi olla, että teilläkin käy sitten niin, että miehen ja tämän ystävän välit menee poikki, jos ystävän kihlattu ei ole tervetullut saman katon alle.
Mutta joo, tiedän nuo raskaushormonit :hug:.

minkäikäinen olet? Kuulostaa lähinnä teinien vouhotukselta tollainen sormustenheittely. Ymmärrän kyllä että raskausaika voi saada ylireagoimaan mutta vaikutat kyllä turhan epävarmalta ihmiseltä kun rankaiset miestäsi siitä että hänen ystävänsä sattui rakastumaan "väärään naiseen". Sulla on lapsi miehes kanssa ja toinen tulossa, eiköhän se jo ole selvää että sinä olet hänelle nainen nro1? HALOO?

Nii tää juttu on sattunut silloin kun me ollaan jo tavattu muttei vielä seurusteltu.En kyllä yleensä ole kovin mustasukkanen vaan luotan mieheeni mutta tuo valehtelu asiasta sai raivostumaan.Ja toki eihän menneisyys kuule mulle kuin ei myöskään mun hänelle mutta rehellisyys on mielestäni parisuhteessa ja muutenkin tärkeää.

Kandeis mennä naimisiin ennen ku pentuja alkaa toisen kans värkkäämään niin ei tollase "heitetään sormukset mäkeen" hommat olis sitten ihan niin yksinkertasia, vaan sitä sitten pitäs vähän pysähtyä miettimään. Jos kerta noin hepposella pohjalla ollaan.

Yhteistyössä