pettäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yök

Vieras
Yksi tuttava on kihloissa, heillä menee kuulema huonosti. Lähti eilen toisen miehen sänkyyn.
Toinen tuttava on sinkku ja on suhde naimisissa olevan miehen kanssa.
Onko millään enää mitään merkitystä?
Minua yököttää.

Mä en jaksa vaivata päätäni muitten ihmisten tekemisillä. Enemmän mua yököttävät ihmiset, jotka tulevat multa kysymään olenko pettänyt tai avoimesti epäilevät, vaikka se on mulle ehdottomasti sellainen asia, johon en sortuisi.

Ja maailmassa on kaikenlaista vielä pahempaakin...

häh? siis on ihan sama pettää kun maailmassa on kuitenkin aina pahempaa kuin puolison pettäminen..... pettäjä voi siis sanoa et hei älä välitä vaikka petin, muista että voisin olla vaikka eläinrääkkäjä...

ettei ihmiset enää kunnioita edes lähimpiään. Mä olen ap:n kanssa samaa mieltä. Se on oksettavaa. Mihinkään ei enää voi luottaa.

On ihan vastenmielistä miten hypätään helposti toisen kanssa sänkyyn ja oma kumppani ei tiedä mitään millaisen oksennuksen kanssa elää.
Mitään arvoja ei toiset tunnu kunnioittavan enää...

Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
enemmän mua yököttää lapsiin kohdistuva väkivalta/ pedofilia, sodat, eläinrääkkäys, kotiväkivalta ym..

Samoilla linjoilla miekii....
Maailmassa on niin paljon pahempaakin....

kannanottoja. Miten helveetissä tää liittyy mitenkään tuohon ap:n tekemään aloitukseen ????????????????????????????????????????????????????????

Alkuperäinen kirjoittaja järjen käyttö sallittu:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
enemmän mua yököttää lapsiin kohdistuva väkivalta/ pedofilia, sodat, eläinrääkkäys, kotiväkivalta ym..

Samoilla linjoilla miekii....
Maailmassa on niin paljon pahempaakin....

kannanottoja. Miten helveetissä tää liittyy mitenkään tuohon ap:n tekemään aloitukseen ????????????????????????????????????????????????????????

He ovat saavuttaneet niin syvän henkisen kasvun, että kun heihin kohdistuu vääryyksiä, he voivat todeta "so what, maailmassa tapahtuu paljon pahempia asioita, ihmisiä kidutetaan ja tapetaan, minun asiani ovat hyvin"
Liittyy siis oleellisesti, kun on itse kasvanut riittävästi, epäkypsät ärsyttää, kunnes kasvaa senkin kohdan yli (ainakin teoriassa)

niinpä. musta on yökätävämpää esim se äijä itävallasta vai missä se nyt oli mut kuites piti tytärtään seksiorjana vuoskausia raiskasi tytön ainakin 3000 krt ja antoi ainakin yhden jälkeläisen kuolla kun ei vienyt hoitoon ja nyt sama ukko retostelee et hän on ollut hyvä isä!!!!! Tommonen yököttää ja raivostuttaa minua. Helvetti soikoon !

Tuo pettäminen nyt kuitenkin on sen pariskunnan asia. Mistä meistä kukaan tietää millaista perhe-elämä on sisältäpäin katsottuna, jos ei vaikka saa hellyyttä lainkaan, toinen on kylmä, on pettänyt aiemmin tms.

Eihän pettäminen olekaan noihin edellä mainittuihin asioihin verrattuna mitään mutta silloin kun entinen miesystävä minua petti niin en juurikaan kyennyt ajattelemaan että onhan niitä sotia,murhia ym.Sillä hetkellä se pettäminen on se päällimmäisin juttu jota pystyy miettimään.Kaikki on suhteellista eikä kaikkia asioita voi verrata keskenään!

Yhteistyössä