Mutta kaatui pienten astioiden puutteeseen. Mistäs kerään ne ensivuodeksi, onko ideoita? Tulee olemaan muuten tosi kova juttu. Arvostaa sitä varmaan yhtä paljon kuin yhden vuoden aforismikalenteria.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miehet ei pidä joulukalentereita tarpeellisina, suurin osa miehistä pitää homeopatiaa huuhaana. Voi sun mies parkaa kun joutuu vaivaantuneena esittämään iloista tuollaisen saatuaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29275657:Mitä?
Eikö ois sama asia tehä happikalenteri? Jokaisesta luukusta voi imasta vähän happea.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29275681:Mulla taitaa olla pieniä lasiputkiloita. Korkillisia. Mutta missähän ne on?
Mä luulen, että ne on yhdessä romulaatikossa. Koitan kaivella kauppareissun jälkeen.Oi vitsi! Jos löytyy, niin pistä viestiä ja kerro hintapyyntö :kiss:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;29275693:Mä luulen, että ne on yhdessä romulaatikossa. Koitan kaivella kauppareissun jälkeen.
Miehet ei pidä joulukalentereita tarpeellisina, suurin osa miehistä pitää homeopatiaa huuhaana. Voi sun mies parkaa kun joutuu vaivaantuneena esittämään iloista tuollaisen saatuaan.![]()
Homeopatia kyllä, mutta joulukalenterit on ihan jees. Varsinkin itsetehdyt. Moni mies arvostaa esimerkiksi kalenteria, jossa jokaiselle päivälle on erikoisolut.
Mies tuli juuri kotiin ja ripusti minun kalenterini. Hän ripusti sen niin korkealle, etten ylety siihen ilman apuja :xmas: Niin saa homeopatiakalenterinsa... Niin ja astrologiakalenteri tuleekin sitä seuraavana vuonna. Parantava happihoitokalenteri tulee sitten kolmantena vuonna.
Onkohan jotain pieniä karkkiputkiloita, joita voisi käyttää hyväksi projektsissa. Nyt on vuosi kuitenkin aikaa kerätä.
Onko sun kavereissa Oriflamen tai Avonin edustajia? Niillä on niissä tuoksunäytepakkauksissa kymmenittäin pieniä lasiputkoloita. Saisikohan ne niin puhtaiksi, etteivät haisisi hajuvesille... Omani heitin jo pois, en enää ole Oriflamen kanssa tekemisissä.
Varmistan vielä: kai tämä on ihan vaan vitsi?