olen miehelle pelkkää ilmaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tätäkö tää nyt on jos en eroa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tätäkö tää nyt on jos en eroa?

Vieras
Olen miehelle pääosin kuin ilmaa. Ei puhu juuri mitään mulle edes päivän aikana ellen kysy jotain. Nyt illan testasin että en puhunut mitään niin mies istuu kuin mykkä. Puuhastelin omiani ja lopulta tulin sänkyyn yksin. Ollaan seurusteltu hieman alle vuoden. Tätäkö tää nyt jatkossakin tulee olemaan? Ja joo olen tästä puhunut miehelle mutta silti mikään ei muutu. Olen aiemmin ollut huonoissa suhteissa ja enää en aio tuhlata sellaisiin aikaa. Erotako tässä nyt pitää vai onko muita keinoja enää. Seksiäkin meillä on harvoin.

Tästä ei selviä, että kauanko tämmöistä tilannetta on kestänyt ja oletko kysynyt että mistä mykkäkoulu johtuu vai eikö vain miehellä ole mitään sanottavaa sulle? Onko masentunut?

Tätä on nyt jatkunut useamman kuukauden. Välillä tilanne ollut parempi. Ei ole kuulema mitään sanottavaa ja puhelimella netissä surffailu on mielekkäämpää kuin minun kanssa ajanviettäminen.

Aika itsestäänselvä tilanne. Ei oikein toimi teidän suhde. Turhaan yrität. Mies joko tietokoneriippuvainen (älä jatka tällaisen kanssa) tai menee koneelle kun ei jaksa olla seurassasi. Voi olla että olet liian seurallinen miehelle. Ei kaikki jaksa koko ajan jutella. Jos seksi jo nyt vähentynyt noin lyhyessä suhteessa niin ei toimi ei. Turhaan jäät.

Sama olo. Mun kanssa ei nykyään huvita tehdä mitään, ei mulle tarvitse jutella/vastata, seksikään ei nykyään kiinnosta.

Ellei olisi yhteistä lasta, lähtisin suhteesta kuin leppäkeihäs. Tuossa se tänään on taas istunut naama väärinpäin ja marissut, äsken lähti kauppaan ja sit pistikin viestin että "menin kaverille". Ottais eron, kun ei minun seura selvästi kiinnosta. Selkärangaton tyyppi, kun ei voi sanoa suoraan.

Ja vattu pahemmaksi vaan menee jos ette eroa. Meillä nukutaan jo e ei huoneissa ja seksiä saa kerran vuodessa. Mies varmaan masentunut. Työnsä hoitaa ja muut velvoitteet kotona. Muut ajat katsoo töllöä toisessa tilassa kuin muut.

Meillä on samaa välillä- hyvä jos kymmenen lausetta saa viikkoon..istuu facessa tai tiiraa ja näpyttelee kännykkäänsä.Olen alkanut tavallaan maksamaan potut pottuina,teen ääneti hommani,puhun vain lapsille,menen yksin lenkille,kieltäydyn lähtemästä baariin(kun ei huvita ollenkaan lähteä kattomaan sellasta,että muille on asiaa,mutta mulle ei)...

Sanoo että ei ole sellainen ihminen,joka nyhtää puheen tikusta-on vaan hiljainen.Sama se mulle..Muutaman päivän kestän,mutta jos alkaa mennä viikko tolkkuun,niin varmaan karahdan...

Ei se tuosta ainakaan parempaan suuntaan muutu. Pahemmaksi vaan menee, kun suhde pitenee ja arkipäiväistyy entisestään. Jos teillä ei vielä ole lapsia, niin helppohan siitä on lähteä. En jäisi tuollaiseen suhteeseen.