meinasi revetä hermo kaupassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
yleensä en juurikaan noteeraa muita ihmisiä, mutta nyt meinas mennä muki nurin ja itsehillintä pettää |O

ei mennyt ihan oppikirjojen mukaan taas kauppareissu ja poitsu sai mut ärsyyntymään jo valmiiksi, kassalinjalla olin pakkaamassa ostoksia ja poika meni siihen päätylaudalle istumaan.. siinä sitten katseli muita ihmisiä niinkuin tollasilla pikkasilla on tapana, niin viereisellä kassalla ollut vanha akka alkoi tivaamaan pojalta vihasella äänellä että mitä mulkkaat.. en kunnolla kuullut ekalla kerralla mutta tokan kuulin selvästi, mulla iski ärsytys samantein ja jäin odottamaan sanooko vielä kertaalleen.. koska silloin oisin sanonut sille pahasti |O kassa kuitenkin keskeytti tämän odotuksen kertomalla loppusumman ja mun piti maksaa, kuulin sitten vielä kun tämä akka tiuskaisi pojalle että tuijottaminen on rumaa ja läks siitä.. ehti ulos ennenkuin mä olin saanut maksettua ja nyt kaivelee että en sille ärjynyt takas.. :headwall:

siis olisin ehkä kyennyt ymmärtämään jos poiak olisi oikeasti suu auki tuijotellut pelkästään tätä tätiä, osoittanut sormella jne. mutta poika siinä katseli ihan normaalisti ympärilleen.. eikä poika oikein kyennyt ymmärtämään miksi se vieras nainen sille tiuski.. kyseli autossa sitten miksi täti oli vihainen..

No, minä olen muutamia kertoja avannut sanaisen arkkuni leijona emon lailla. Olen niitä ihmisiä, jotka ei pidä muita ihmisiä itseäni arvokkaimpina. Samaa kärpäsenkakkendaalia kaikki tyynni.

Ajattelitko että kyseinen täti saattoi olla henkisesti sairas? päästään pipi... Turha niistä on hernettä vetää, vie vaikka oman lapsen syrjempään ettei joudu kuuntelemaan sellasta ja selittää asia lapselle ettei jää kaivelemaan...

Noi on tollaisia tilanteita jossa mun normaalisti niin viileä ja tyyni kuoreni murenee palasiksi ja muutun äiti-Hulkiksi, hyvä ettei vaatteet repee päältä kun suonet pullistuu. Olisi kuullut koko kauppa mitä mieltä mä olisin sen eukon mulkkaamisesta..

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Et olisi varmastikkaan uskaltanut sanoa mitään sille hurjistuneelle ämmälle. Muksusi varmastikkin irvisteli sille huomaamattamasi. :kieh:

aivan varmasti olisin, se olisko suustani tullut teksti ollut sopivaa kuultavaa kaupassa onkin eri juttu.. tiettyyn pisteeseen asti kykenen itseni hillitsemään ja olen hiljaa, mutta kun se muki täyttyy niin sitten kyllä kerron mielipiteeni hyvinkin kuuluvalal äänellä

varmaan olikin joku elämäänsä katkeroitunut mt ongelmainen vanhapiika jolla oli tamponi poikittain persiissä.. mutta silti.. onhan se toki hyvä että itsehillintä piti ja tyydyin tuijottamaan helvetin vihaisesti (siitä katseesta on kyllä sanottu että näytän raivohullulta apinalta) ja varmaan siitä syystä akka tyytyi sen viimeisen tiuskaisunsa pitämään jokseensakkin sivistyneenä..

oikeasti on henkisesti sairaita, jotka päästelevät suustaan mitä milloinkin. parasta kun ei kiinnitä heihin mitään huomiota ja selittää myöhemmin lapselle mistä oli kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
oikeasti on henkisesti sairaita, jotka päästelevät suustaan mitä milloinkin. parasta kun ei kiinnitä heihin mitään huomiota ja selittää myöhemmin lapselle mistä oli kyse.

mutta sitten on myös ihan vain idiootteja jotka käyttäytyvät noin..
ei se mt ongelma voi olla kaikenlaisen käytöksen salliva juttu..

Fiksut ihmiset ei tollasia suustaan päästele. Jotkut mt-ongelmaiset ovat mielestäni ihan hyvin käyttäytyviä.

Yleensä vanhemmat ihmiset päästää suustaan vaikka mitä kiukkuisia kommentteja. Sitä kun tulee vanhemmiten kaikkee sairauksia ja ulkonäkökin on rapistunut, niin kyllähän se vituttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:

mutta sitten on myös ihan vain idiootteja jotka käyttäytyvät noin..
ei se mt ongelma voi olla kaikenlaisen käytöksen salliva juttu..

ei tietenkään ole sallittua mutta miten sä saisit pahasti mielenterveysongelmaisen sen ymmärtämään? Ne elää omassa maailmassa eikä ymmärrä oikeaa ja väärää. Toki idioottejakin löytyy.

Yhteistyössä