Meinas tulla itku pojan konfirmaatiossa tänään..tämä siis heidän riparilaulu..kosketti tavalla tai toisella.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Usko pois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei näköjään juu kiinnosta..olkoon..

Halusin vain ehkä tietää, että onko mahdollisesti ketään muuta kyseinen kappale koskettanut syvästi..kuten itseäni.Eli saanut kyyneleet valloilleen..

Ei siis vissiin ketään..olkoon :headwall:

Taitaa olla tätä nykypäivää, että tämän kaltaisia biisejä lauletaan konfirmaatiossa.
Omassa konfirmaatiossa taisi olla jokin virsi riparibiisinä..kuten nykyään on kait tapana sanoa.

Tuo vain herätti tunteita, mutta en viitsinyt alkaa siinä pahemmin kyyneleitä vuodattamaan oman äitini ollessa vieressä.Taisi kyllä hänkin tajuta kappaleen sanoman.

Mutta ehkä se siitä ja sen kestävyydestä..

NUOREN SEURAKUNNAN VEISUKIRJA / 2010 | Hengellinen musiikki | Nuotit - F-Musiikki - Soittimien ja nuottien verkkokauppa

tuosta siis.

meillä on konfirmaatio vasta 2 viikon päästä, likka vaan paljasti vierailupäivänä minkä kappaleen esittävät.
mä varmaan itken koko konfirmaation kun tää leiri on musiikkileiri ja noi rippilapset soittavat/laulavat kaiken musiikin kirkossa, kanttoria ei ole ollenkaan paikalla.
esikoinen oli samanlaisella leirillä 4v sitten ja ne esitti sen Martin Luther Kingin laulun, se on kans upea laulu.

Mä olen karjalaista itkijänaisten sukua ja voi sitä itkun määrää, ihan pieninkin liikutus saa aina silmät kostumaan. Vanhimman tyttären konfirmaatiossa olin viimeisilläni raskaana ja liikutus sen mukaista. Pisteenä i:n päälle esitti siskoni meillä kotona vielä biisin "Oi pienokainen oot lainaa vain".

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26491953:
se on vähän eriasia kuulla se radiosta kun kirkossa nuorten laulamana.Tosin mä veikkaan et vaikka ne ukko nooaa siellä laulais ni osa äideistä itkis kuitenkin..

kyllä olen valitettavasti kuullut sen kirkossa laulettunakin... karmeeta kiljumista oli ei kyllä hetkauttanut. lähinnä teki mieli lähtee kirkosta pois, mutta eihän sitä voinut oman kummilapsen konfirmaatiosta kesken lähtee.

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26491953:
se on vähän eriasia kuulla se radiosta kun kirkossa nuorten laulamana.Tosin mä veikkaan et vaikka ne ukko nooaa siellä laulais ni osa äideistä itkis kuitenkin..

Totta.
Ja kuten jo mainitsin muutamat sanat tuosta kappaleesta vain osui ja uppos koska ovat kuin omasta elämästäni vuosien takaa..

Tuossa kappaleessa oli säestäjänä ihan nuorten oma bändi eikä kirkon omat urut. Ja nuoret lauloi tuon kappaleen vieläpä erittäin hyvin.Ei siis mitään nuotin vierestä rääkymistä.
Uruilla säestettynä olisi voinut kuulostaa kyllä aivan erilaiselta..mutta tämä ei ollutkaan aloitukseni pointti..vaan ne sanat tavalla tai toisella ja se että rakas poikani oli sitä esittämässä yhdessä elämänsä tärkeimmässä tilaisuudessa.

Yhteistyössä