Meinas tulla hyytikselle hyytävä loppu

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt vaan pidät itsesi tai mies pitää sut lampimänä :)
Oonhan mie saunonu jo moneen kertaan, saunasta takas peiton sisälle ja miehen kainaloon... Ei se suostunu edes töihin lähtemään vaikka lupasin ja vannoin että pärjään. =)
Eikä minua sillai palele muuten enää, mut aina ku tuo muisto siitä hetkestä iskee päähän niin tullee kylmä. :/ Ja sitte tullee itku ja epätoivo ja entä jos-ajattelu. Mies onneksi jaksanu kuunnella ja lohuttaa minua ja pitäny huolen että muistan sen tärkeimmän, mie TODELLAKI SELVISIN JA ELÄN. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Varmasti rankka kokemus kaikille =( mutta kiva lukea nuo kirjoitukset miehestäs.Sulla on hieno mies.
Niin on. Siitä mie saan olla ikuisesti onnellinen. :heart: Pistin äitille viestin että jos ei uni tuu niin tulkoot tänne, ei täälläkään nukuta. Mies vähän aikaa torkahti mut heräs. Kummittelee koko päivä unissaki jo.

Ja äiti vastas että tulevat jos ei tosiaan uni ala maistua. Sama kukkua yhessä ja jutella mitä tartte... =)
 
clivia
Yhdessä se varmasti onkin helpompaa,ei varmaan kyl uni tuu kenenkään silmään tuos tilantees.Nyt vaan nautit siitä että mies on lähellä,minust se on aina niin paras hetki päivässä kun saa kömpiä toisen kainaloon lämpöiseen ja turvaan.Siinä on niin hyvä olla.
 
Juuh, kyllä se äiti ja siskokset aamuyöstä tänne tulivat, nyt nukkuvat kaikki muut paitsi mie ja mies... Mie jo ehtiny käymään lääkärissä toistamiseen, meinaan kuume on noussu 39 asteeseen. No ei mittään kummempaa silti minusta löytyny. :snotty: Nenä vuotaa ja kurkku kipeä mut yskä on kadonnu kokonaan, jotain hyötyä siis siitä kylmästä kylvystä kummiski. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
puoli tuntia "taistelit" henkes edestä ja sisko vaan seisoi tumput suorina... jooh, taas tuntuu vähän uskomattomalta. ehkä todellisuudessa tilanne kestikin puoli minuuttia... ja jalat yletti koko ajan pohjaan...
Kyllä se sisko kuule säntäili siellä ympäriinsä, etti jotain risua tai jotain mut oli aika toimintakyvytön. Et taida ymmärtää mitä on ku joutuu melkein shokkiin tuollasessa tilanteessa.
Kyllä se sen puoli tuntia kesti, ja jalat ei todellakaan yltäny pohjaan.
hui kamala! :eek:

kyllä mie uson sinnuu. oon ite nähäny samanmoisen tappauksen jotenka ei siinä kaikki toimi niinku pelastajat-sarjassa.

:hug: :hug:

 
Juu no levon kannalta olen ottanu koko päivän taas, ei oo tarvinnu kävellä ku vessaan ja tupakille, muuten on kaikki passattu tähän sohvalle, kahvit, ruoat, kaikki. :D
Jalkoja on hierottu, seksiä paljon ja herkkuja. :xmas:
Elämä ON ihanaa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Juu no levon kannalta olen ottanu koko päivän taas, ei oo tarvinnu kävellä ku vessaan ja tupakille, muuten on kaikki passattu tähän sohvalle, kahvit, ruoat, kaikki. :D
Jalkoja on hierottu, seksiä paljon ja herkkuja. :xmas:
Elämä ON ihanaa. :D
Sit ku rupee passaus hiipumaan, niin pulahda uudestaan ;) No ei vaan, hyvä ettei käyny pahemmin :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Juu no levon kannalta olen ottanu koko päivän taas, ei oo tarvinnu kävellä ku vessaan ja tupakille, muuten on kaikki passattu tähän sohvalle, kahvit, ruoat, kaikki. :D
Jalkoja on hierottu, seksiä paljon ja herkkuja. :xmas:
Elämä ON ihanaa. :D
Sit ku rupee passaus hiipumaan, niin pulahda uudestaan ;) No ei vaan, hyvä ettei käyny pahemmin :hug:
Just sanoin miehelle päivällä että jos meinaa loppua hemmottelu niin hyppään takas sinne jorpakkoon tai keksin jotain muuta hirveätä. :saint: No ei, kyllähän se minua muutenki hemmottelee mut nyt on kyllä ollu ihan superhemmottelua. :heart:
 
Harmaavarpu
Prooovooo!!

:D No ei vais. Hyvä että selvisit. Mikä ei tapa se vahvistaa.

olen kyllä joskus kuullut, että hukkuminen on kaunein tapa kuolla. Sellaset jotka on elvytetty kuolleista on puhuneet, että tuntuu oikeastaan hyvältä kun keuhkot täyttyy vedellä ja näkee kirkkaan valon...
 

Yhteistyössä