meinaatteko ottaa vettä vahvempaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie oon joskus kotona sekoittanut salmaria ja kylmää maitoa, ihan ok, kermavaahdolla viellä
parempaa olis ollu.

Oulussa AMK:ssa viestintää :)

Mitä mieltä muuten olet ammattikorkean ja yliopiston viestintäkoulutuksen eroista?

Minä menin 20 vuoden monipuolisen paikallistoimituskokemuksen (ja hobbytasoisen radio ja televisiotyön) jälkeen yliopistoon lukemaan viestintää... ja sain paljon hauskaa, mieltä hivelevää viestintätiedetietoa.

H meni lukion jälkeen ammattikorkeaan ja sai hyvän toimituskoulutuksen niin lehtiin, radioon kuin telkkuunkin.
Sanoisin, että tällä hetkellä H on parempi toimittaja, päätoimitettuaan aikansa monia omak:n lehtiä. Koulutuksenne siis paremmin käytäntöön ohjaava.

:)

Pantteri oli Oulussa puolet fisua ja puolet salmaria. Onko kenellekään tuttu shotti nimeltä Musta Sika?

Joo, niinhän nuo saattaa vaihdella paikkakunnittain. Musta Sika ei oo tuttu. Lakushotti meiltä löytyy kans ja se on muita shotteja halvempi niin sitä ainaki nuoret tykkää juoda.

Pantteri oli Oulussa puolet fisua ja puolet salmaria. Onko kenellekään tuttu shotti nimeltä Musta Sika?

Ei ole,mutta muistoissa on ikuisesti sininen enkeli ja lumipallo.Nyt siirryin jo drinksuihin.Harmi että oikeastaan drinkki-kulttuuri on hiipunut hirveästi nykyään.useat vaan kittaa olutta ja siideriä.Sen aiemman tohvelin muuten kyllä muistan.

Ois puol tuntia aikaa kipaista lähi Valintatalossa, alkoholistin painostusta nämä ilonpito ketjut :D

Mekin ollaan tehty "salmarishottia" turkinpippureista ja kerran taidettiin sisu hornasta vääntää. Myös koitettu ufoshotteja, mutta ei oikein onnistunu..

Tuo "alkoholismi" hankala käsite.
Itselläni yksi lapsista aikoinaan tuumi jotta "huolestuttaa tuo sinun juomisesi".
Siitä säikähtyneenä olin vuosia juomatta yhtään mitään alkoholipitoista.
Nyt sama lapsi sanoo, että "Mitä v***a? Ikinä en ole sellaista sanonut saati ajattelut!"
Suomessa ollaan säikkyjä alkoholin suhteen?
Minäkin.

:)

Ei ole,mutta muistoissa on ikuisesti sininen enkeli ja lumipallo.Nyt siirryin jo drinksuihin.Harmi että oikeastaan drinkki-kulttuuri on hiipunut hirveästi nykyään.useat vaan kittaa olutta ja siideriä.Sen aiemman tohvelin muuten kyllä muistan.

Tuos on jännä juttu se, että joinakin iltoona menee enemmän kaljaa ja siideriä ku taas joinaki iltoona menee kauhiasti paukkuja. Aiva ku ihmiset jotenki telepaattisesti sopiis, että ny juodaan tällä tyylillä. :D

Mua harmittaa kans, että Suomessa ei ole drinkkikulttuuria. Oikein hyvää drinkkiä kun nautiskelee, niin ei sitä todellakaan tulee "kaadettua" samaan tahtiin kuin olutta tai väkeviä.

Musta sika on ainakin Oulussa shotti, jossa on tequilaa, salmaria ja jägermeisteria, kaikkia 1/3. Yks hirveimmistä juomista ikinä.

Mua harmittaa kans, että Suomessa ei ole drinkkikulttuuria. Oikein hyvää drinkkiä kun nautiskelee, niin ei sitä todellakaan tulee "kaadettua" samaan tahtiin kuin olutta tai väkeviä.

Musta sika on ainakin Oulussa shotti, jossa on tequilaa, salmaria ja jägermeisteria, kaikkia 1/3. Yks hirveimmistä juomista ikinä.

Ei kuulosta joo hyvältä:$

Mitä mieltä muuten olet ammattikorkean ja yliopiston viestintäkoulutuksen eroista?

Noo, kun en ole yliopistossa opiskellut niin hankala sanoa. Mutta jos olisin ollut ihan journalistisesta urasta kiinnostunut jonkin verran toimittajan töitä jo tehneenä, niin olisin mennyt yliopistoon. Mutta jotenkin se uutistoimittajan työ ei tuntunut omalta, joten päädyin sitten OAMK:n tuottajapuolelle. Sen verran voin sanoa, että ulkomailla ei suomalaisilla AMK-papereilla tee yhtään mitään, joten siinä mielessä täytyy olla tyytyväinen, että sitä työkokemustakin löytyy.

Suomeen palatessa ajattelin opiskella vähän lisää avoimessa yliopistossa, mutta sen on varmaan enemmän sitten kaupallista puolta. Kokopäiväopiskelijaksi en enää taida (ainakaan hetkeen) lähteä.

Yhden, korkeintaan kaks lonkeroa, sitä Hartwallin oriGINalia, parasta :p

Näistä paukuista kun tuli puhe, nii mun lempi drinksuun tulee 2 lime-lohkoa, raparperilikööriä, kirkasta, karpalomehua ja spriteä, NAM :D (huomen varmaan tarvii lähteä johonkin, nyt alkoi tekeen mieli.....)

Yhteistyössä