meinaatteko katsoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rentunruusu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rentunruusu

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
1 001
0
36
tänään euroviisut?
Mitä olette mieltä Suomen tämän vuotisesta edustajasta?

Itse olen seuraillut viisuja pikku tytöstä asti...hauskaa viihdettä :)
Itse tykkäsin Suomen karsinnoissa Annika Eklundista...nyt olen jo "aivopesty" Lordin biisille..vaikka järkyn näköisiä ovatkin :whistle:
Saa nähdä miten käy...mikäli ne Kreikkalaiset eivät vielä saa suljettua Suomea pois kisoista!! :o

en ole katsonut euroviisuja yli kymmeneen vuoteen ja tänään ajattelin katsoa ainakin osin, kun kerran suomalaiset valitsivat niin erikoisen bändin edustamaan suomea.
en kuitenkaan mene haaveilemaan ,että se voittaisi, olisihan se kyllä hyvä, jos voitto tulisi, mutta saa nyt nähdä.
Kappaleen ole kullut kerran internetin kautta, kun täällä ulkomailla asun niin tottakai Suomelle pisteet annan

Kyllä katson! Enpä ole viisuja juuri katsonut sitten lapsuusvuosien, mutta nyt ei voi jättää väliin =) Lordi on täältä meidän kylältä kotoisinkin (vaikka minä olenkin muualta). En ole mikään metallimusiikin ystävä, mutta lordin biisissä on mielestäni loistavat sanoitukset, riimitykset verrattuna useimpiin kilpakappaleisiin. Myös melodiassa löytyy. Ihan oikeasti hyvä biisi. Ja se on niin huvittavakin ja niin vastavirtaan näissä kisoissa. Juon sit vaikka sitä kahvia, jos en muuten pysy hereillä... =)

Kyllä nyt täytyy katsoa! Lordin biisi on tosi hyvä - asut on kyllä ihan liian hirveät läheltä katsottuna. Ja onhan Lordi Lapista, jossa itsekin asumme =) Iltavalvominen tekee tiukkaa, mutta juodaan sitä kahvia täälläkin niin ehkä jaksetaan.

Aion katsoa! Tuleekohan parempi vai huonompi sija kuin jäkiksessä?! Olisin itse pitänyt Alankomaiden rummutuskappaleesta....ei päässyt jatkoon.
"Neuvottiin" muuten päivän lehdessä, että skypen kautta voi äänestää omaa maata.....!!! Ei muuta kuin äänestään sitten kaikki skypeläiset! Meillä vaan messenger ja vanha versio, jolla ei kai voi soittaa tuollaseen numeroon.

Yhteistyössä