H
heko
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja *hym*:Taidat olla vaan kateellinen.![]()
Sieltähän se taas tuli, kulunut palstafraasi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja *hym*:Taidat olla vaan kateellinen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ollaan huomattu:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kannattaisko sun sitten laittaa ukkos pihalle? Alkaisit sinäkin saamaanAlkuperäinen kirjoittaja ollaan huomattu:Niinhän ne yh:t tuppaa saamaan kaikkea mitä kinuaa. Helppoa elämää.![]()
Eipä ole onneksi tarvetta sellaiseen. Kiitos vaan ehdotuksesta.![]()
Ja vaikka joutuisinkin joskus heittämään niin en todellakaan kehtaisi mitään muilta kinuta! Yh:na on yleisesti ihan liian helppoa kerätä sääliä muilta. Monet saa kaiken haluamansa aina kun vaan vähän suunsa avaa. Äidit ja isät passaavat ja ostelevat ruokaa nenän eteen rakkaalle tyttärelleen.
Alkuperäinen kirjoittaja vastaisitko scarlett:Että oletko muistanut mainita sossussa että saat jouluisin(paitsi tänä jouluna) vanhemmiltasi ison summan rahaa? Se lasketaan tuloksi toimeentulotukea hakiessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vastaisitko scarlett:Että oletko muistanut mainita sossussa että saat jouluisin(paitsi tänä jouluna) vanhemmiltasi ison summan rahaa? Se lasketaan tuloksi toimeentulotukea hakiessa.
En ole maininnut. Enhän mä edes saa joka kuukausi toimeentulotukea eli miksi pitääsi ilmoottaa tulot myös niiltä kuukausilta, kun en edes hae koko tukea?
Jos olen hakenut toimeentulotukea joulukuulle, niin olen hakenut sitä alkukuusta enkä todellakaan voi tietää mitä tulen saamaan loppukuusta rahaa.
Mutta oikiasti vituttaa kun tähän takerrutaan. Kaikki helvetin lahjatkin pitääs teidän kateellisten ja katkerien mielestä ilmoottaa. Mitään ei saisi mistään saada. Ei toimeentulotukea saava todellakaan elä leviästi joten ihan turhaa kenenkään olla kateellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja muakin v*tuttaa:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vastaisitko scarlett:Että oletko muistanut mainita sossussa että saat jouluisin(paitsi tänä jouluna) vanhemmiltasi ison summan rahaa? Se lasketaan tuloksi toimeentulotukea hakiessa.
En ole maininnut. Enhän mä edes saa joka kuukausi toimeentulotukea eli miksi pitääsi ilmoottaa tulot myös niiltä kuukausilta, kun en edes hae koko tukea?
Jos olen hakenut toimeentulotukea joulukuulle, niin olen hakenut sitä alkukuusta enkä todellakaan voi tietää mitä tulen saamaan loppukuusta rahaa.
Mutta oikiasti vituttaa kun tähän takerrutaan. Kaikki helvetin lahjatkin pitääs teidän kateellisten ja katkerien mielestä ilmoottaa. Mitään ei saisi mistään saada. Ei toimeentulotukea saava todellakaan elä leviästi joten ihan turhaa kenenkään olla kateellinen.
Tiedät varmaan senkin, että se raha voidaan jakaa tuloksi useammalle kuukaudelle eli et ole pariin kolmeen kuukauteen oikeutettu toimeentulotukeen jos ison summaan saat rahaa. Ja jos olet saanut rahaa jouluna ja hakenut silti joulukuulle toimeentulotukea niin sinun tulisi ilmoittaa ylimääräisistä rahoista sossuun.Minua vituttaa sossusta rahaa huijaavat ihmiset, yhteiskunnan loiset.