Tätini tuossa juuri sanoi, että nyt kerrotte mitä haluatte, hänelle mun on helppo sanoa, että samaa kuin muinakin vuosina, eli Pentikin viinimarja-sarjaa, niin kauan kuin sitä on saatavilla, elikkä ensi vuoden loppuun asti tän tiedon mukaan.
Äitini kyllä keksii kysymättäkin, sillä ollaan niin paljon tekemisissä ja puhutaan mitä tarvis ja mitä ei, niin osaa kyllä ostaa tarvittavaa tai sitten antaa rahana ja sanoo, että sillä ostat sitten sen talvitakin tai kengät tai vastaavaa. Viime vuonna antoi mulla lahjakortin kampaajalle, oli jo ihan aikakin sovittu. Äidiltä tulee myös joka vuosi suklaarasia, sen se antaa meille kaikille ja sekin on sellainen mistä tykkään.
Siskolta saan kans jotain kivaa, ja itse juuri sisareltani kyselin, että mitä toivoo.
Miehellekin olen toivomuksia hieman vihjaillut saa nähdä mitä sitten hankkiikaa. Meillä on suvun kesken tapana hankkia pääasiassa jotain tarpeellista, krääsää ei paljoa tule, ehkä jotain pientä esim. lahja mukana jokin jouluinen koriste esim. kuusee tai jotain vastaavaa.