meille tuli 2tuntia sitten koiranpentu:)...ja ollaan kinasteltu nimestä:/?auttakaahan ja ehotelkaahan te hyviä koiran nimiä. poika:)

  • Viestiketjun aloittaja ö
  • Ensimmäinen viesti
ö
Alkuperäinen kirjoittaja elämä kantaa:
kuva ensin..
ja eiks se oo vähän nuori luovutettavaksi??
ei se ole ja tulee ylihuomenna 9vkoa:) en pysty laittaa kuvaa kun en löydä kameran johtoa:/. mut sellanen musta harmaa,valkonen sekoitus:) siinä on kultastanoutajaa,alaaskan malamuuttia,saksanpaimenkoiraa:)tosi söpö pikku pallero.
 
ö
ajateltiin väinöä,elvistä tai penaa:Doisko niistä joku kiva vai onks kaikki karseita:)? kaikilla sukulaisilla on jo hyvät koiran nimet melkein käytössä,eikä vihtis antaa samaa...
 
fhhffh
Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Alkuperäinen kirjoittaja fhfhhf:
Eikä, te siis menitte ottamaan sen pennun :eek: toivottavasti ei joudu kärsimään..
mitä?
Niin jos oot sama kun se tyyppi, joka oli varannut pennun muttei halunnutkaan sitä, kun on vauva ja kotona riidellään ja mies pakottaa ottamaan koiran ja uhkasit erolla, sit haluskin ym ym.
 
ö
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Alkuperäinen kirjoittaja fhfhhf:
Eikä, te siis menitte ottamaan sen pennun :eek: toivottavasti ei joudu kärsimään..
mitä?
Et taidakaan olla :) No hyvä *huokaisu*!
no en todellakaan:) mieski jo kahto kun istuu mun vieressä. rupes jo kyseleen multa et oonko mä tosiaan noin sanonu. meillä ennestään jo yks koira labbis,vanha jo mut aateltiin ottaa nyt toinenki:) ihana ku toinen nukkuu niin sulosesti. varmaan vahtaan koko yön sitä:)
 
ö
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja fhfhhf:
Eikä, te siis menitte ottamaan sen pennun :eek: toivottavasti ei joudu kärsimään..
Eikö, onko tämä se "mies haluaa, mä en jaksais, kehtaanko perua" -tyyppi? :eek:
No kyllä se tyyppi puhui myös kultsi-malamuutti-pennusta, että...
se voi olla täältä päin,koska tästä pentueesta on lähteny jo 6 maailmalle ja 2peru. emä teki 9 pentua:) melkoinen määrä. ja itse olen oulusta.
 

Yhteistyössä