ö
nii,mä ehotin elvistä mut miehelle se ei muka käy. kohta se saa olla pelkkä koiraAlkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Musta nuo teidän pohtimat Väinö ja Elvis on kivoja. Pena on jotenkin yök...
nii,mä ehotin elvistä mut miehelle se ei muka käy. kohta se saa olla pelkkä koiraAlkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Musta nuo teidän pohtimat Väinö ja Elvis on kivoja. Pena on jotenkin yök...
uros poika kans ehottelee mut meitä ei sit nappaa ne nimet. *hirvee perheriita asaatiin aikaseksi* no,ei vitsi.. nyt meillä ois listalla se bono,elvis tai pena?muita hyviä?Alkuperäinen kirjoittaja Pajukko:Miksi ihmeessä annetaan ihmisten nimiä koiralle? Onko pentu uros vain narttu?
Koira on ihan hyvä nimi koiralle, jopa kissalle.Alkuperäinen kirjoittaja ö:nii,mä ehotin elvistä mut miehelle se ei muka käy. kohta se saa olla pelkkä koiraAlkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Musta nuo teidän pohtimat Väinö ja Elvis on kivoja. Pena on jotenkin yök...
Miksi ihmeessä annetaan jotain idioottimaisia Rasoja ja Rietuja koirille nimiksi?Alkuperäinen kirjoittaja Pajukko:Miksi ihmeessä annetaan ihmisten nimiä koiralle?