ö
eli meillä kinaa koiran nimestä.kun toiselle ei käy se mitä toinen ehottaa niin ajateltiin ihan ulkopuolisilta kysyä onko teillä ehotuksia?koira vasta 8vkoa
ei se ole ja tulee ylihuomenna 9vkoa en pysty laittaa kuvaa kun en löydä kameran johtoa:/. mut sellanen musta harmaa,valkonen sekoitus siinä on kultastanoutajaa,alaaskan malamuuttia,saksanpaimenkoiraatosi söpö pikku pallero.Alkuperäinen kirjoittaja elämä kantaa:kuva ensin..
ja eiks se oo vähän nuori luovutettavaksi??
ihana tuo bono taidan ehdottaa miehelle sitälisää?Alkuperäinen kirjoittaja julkkislinjalle:Bono
Elvis
Homer
Leo(nardo)
Wolf(gang)
Amadeus
mitä?Alkuperäinen kirjoittaja fhfhhf:Eikä, te siis menitte ottamaan sen pennun toivottavasti ei joudu kärsimään..
Eikö, onko tämä se "mies haluaa, mä en jaksais, kehtaanko perua" -tyyppi?Alkuperäinen kirjoittaja fhfhhf:Eikä, te siis menitte ottamaan sen pennun toivottavasti ei joudu kärsimään..
Et taidakaan olla No hyvä *huokaisu*!Alkuperäinen kirjoittaja ö:mitä?Alkuperäinen kirjoittaja fhfhhf:Eikä, te siis menitte ottamaan sen pennun toivottavasti ei joudu kärsimään..
Niin jos oot sama kun se tyyppi, joka oli varannut pennun muttei halunnutkaan sitä, kun on vauva ja kotona riidellään ja mies pakottaa ottamaan koiran ja uhkasit erolla, sit haluskin ym ym.Alkuperäinen kirjoittaja ö:mitä?Alkuperäinen kirjoittaja fhfhhf:Eikä, te siis menitte ottamaan sen pennun toivottavasti ei joudu kärsimään..
No kyllä se tyyppi puhui myös kultsi-malamuutti-pennusta, että...Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Eikö, onko tämä se "mies haluaa, mä en jaksais, kehtaanko perua" -tyyppi?Alkuperäinen kirjoittaja fhfhhf:Eikä, te siis menitte ottamaan sen pennun toivottavasti ei joudu kärsimään..
no en todellakaan mieski jo kahto kun istuu mun vieressä. rupes jo kyseleen multa et oonko mä tosiaan noin sanonu. meillä ennestään jo yks koira labbis,vanha jo mut aateltiin ottaa nyt toinenki ihana ku toinen nukkuu niin sulosesti. varmaan vahtaan koko yön sitäAlkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Et taidakaan olla No hyvä *huokaisu*!Alkuperäinen kirjoittaja ö:mitä?Alkuperäinen kirjoittaja fhfhhf:Eikä, te siis menitte ottamaan sen pennun toivottavasti ei joudu kärsimään..
se voi olla täältä päin,koska tästä pentueesta on lähteny jo 6 maailmalle ja 2peru. emä teki 9 pentua melkoinen määrä. ja itse olen oulusta.Alkuperäinen kirjoittaja ....:No kyllä se tyyppi puhui myös kultsi-malamuutti-pennusta, että...Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Eikö, onko tämä se "mies haluaa, mä en jaksais, kehtaanko perua" -tyyppi?Alkuperäinen kirjoittaja fhfhhf:Eikä, te siis menitte ottamaan sen pennun toivottavasti ei joudu kärsimään..