:flower: Onnea onneaAlkuperäinen kirjoittaja 12.08.2005 klo 23:27 mualainen kirjoitti:rottisvauva ens kuussa, mennään kattomaan ensi viikolla niitä ihania palleroita!! :heart: :heart: :heart: :heart:
pieni tyttö tulossa!!! veteraanikin narttu, sitten kun oma mahdollisesti joskus tekee vauvoja niin sit voisin ottaa uroksen ihan mielenkiinnosta!!!Alkuperäinen kirjoittaja 13.08.2005 klo 23:14 äippä-79 kirjoitti:onnea!itse kuumeilen rotikan pennusta... =) kumpi on tulossa uros vain narttu? itse olen ottamassa urosta kohan mies antaa luvan.
Keskiviikko on tämä suuri päivä!!!Alkuperäinen kirjoittaja 12.08.2005 klo 23:27 mualainen kirjoitti:rottisvauva ens kuussa, mennään kattomaan ensi viikolla niitä ihania palleroita!! :heart: :heart: :heart: :heart:
saanko udella ett keneltä kasvattajalta? Pistä vaikka y-viestinä!Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 19:37 äippä-79 kirjoitti:mie saan kans rotikan pennun.mies anto luvan ostaa pennun.ens viikolla olis luovutus.ihanaa...ei malta odottaa!!!
ei vielä varmaa mutt wanhan waitterin, asia varmistuu viikonlopun aikana!Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 20:48 äippä-79 kirjoitti:reinikkalan kennelistä. mistäs teille on tulossa?