Noh, huhtikuussa seurailkaa kymppiuutisten loppukevennyksiä ja seitsemän päivää lehteä.. Se oon mie sit siellä joka komeilee jättiläisvauvansa kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Noh, huhtikuussa seurailkaa kymppiuutisten loppukevennyksiä ja seitsemän päivää lehteä.. Se oon mie sit siellä joka komeilee jättiläisvauvansa kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:Mulla kans tänään oli äippäpoli käynti ja nyt viikkoja 36+0 ja vauva painaa 3500g.
Laskettuna päivänä 4.2 arvio on 4500g.
Lupasivat osastolle ottaa käynnistykseen 28.1..... ja sanoivat vaan, että kyllä se mahtuu tulemaan, vaikka ois yli 4 kilonen :kieh:
Ihme juttu KYSissä kun eivät otakuuleviin korviin, vaikka sanoin, että en yli 4 kilosta alakautta synnytä.
Alkuperäinen kirjoittaja -M-:Onko tämä minun 28+5 viikoilla annettu arvio 1357g sitten merkki jotenkin suuresta vauvasta?
Alkuperäinen kirjoittaja -M-:Onko tämä minun 28+5 viikoilla annettu arvio 1357g sitten merkki jotenkin suuresta vauvasta?
Älähän nyt hätäile, ei se vauva välttämättä kasva liian isoksi kuitenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Kirjoitin neuvolakortin kaikki painoarviot. Ja sit kaikki hävis tuhkatuuleen.
Niin siis
eka vauveli piti olla 2200-2400, pari pvää ennen synnytystä tehty arvio ja vauva oli 2985g
tokasta sanottiin, että tulee 3,5-3,7 kiloinen pieni vauveli, tuli 4025g
Tän kolmannen arvio oli 24+ viikolla 435g.