Meille syntyi yllätykseksi vauva vessaan viikko sitten

  • Viestiketjun aloittaja Kirsi Maria
  • Ensimmäinen viesti
Kirsi Maria
Eli... mulla olis ollu laskettu aika vasta eilen. Viikko sitten menin normaalisti nukkumaan iltasella ja yöllä tapani mukaan käväisin vessassa, muistelin vessassa kummallista untani. Unessa minulla oli kova paineentunne alapäässä vähän väliä.
Noustessani pöntöltä tunsin ihan oikeasti sen saman paineentunteen, aivan järjetöntä ponnistustarvetta.
Pidättelin ja huohotin ja koitin pysyä nahoissani mutta ei auttanut mikään, koitin alapäätäni ja järkytykseni tunsin kovan pallon...pään :O!
Huusin miestä hereille ja mies juoksee puolitajuttomana vessaan paniikissa ja ihmettelee mitä helvettiä tapahtuu :D, en koskaan unohda sitä ilmettä!!
Minä huohotan ja puuskutan enkä oikeastaan edes ponnista koska kyykylläni vauva vain valuu alaspäin ja saan kopattua vauvan onneksi syliini.

olo oli sanoinkuvaamattoman järkyttynyt...kusireissustani tuli mukaan vauva...

Ensimmäistäkään supistusta en tuntenut missään vaiheessa, vain unessa kokemani ensimmäisen paineentunteen johon heräsin!!

Mies soitti samaan aikaan ambulanssin kun koppasin vauvan syliini, he tulivat 5min vauvan syntymästä katkaisemaan napanuoran :D

Meille syntyi sitten 3680g sekä 48cm kokoinen tyttö =)
 
Kirsi Maria
Alkuperäinen kirjoittaja 2 päivää synnyttänyt:
Kuinkakohan nopeasti seuraava vauvasi syntyy :D

Onnea tuoreelle äidille!
Toivottavasti ei näin sutjakkaasti, vaikkakin kivuttomuudessa ei mitään huonoa ollutkaan mutta jos olisi sattunut jotain vakavampaa.
 

Yhteistyössä