Meille syntyi nyt illalla kolme gerbiilin poikasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gerbiili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hih, onnea. :) Mulla oli lapsena kaksi "tyttö"gerbiiliä. Sitten yksi päivä putsasin niiden terraariota ja löysin ison kasan vauva-gerbiilejä. :D Että se niistä "tytöistä"... Gerbiilit ovat kyllä ihan mukavia pikkulemmikkejä, hajuttomia ja hauskoja seurata.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hih, onnea. :) Mulla oli lapsena kaksi "tyttö"gerbiiliä. Sitten yksi päivä putsasin niiden terraariota ja löysin ison kasan vauva-gerbiilejä. :D Että se niistä "tytöistä"... Gerbiilit ovat kyllä ihan mukavia pikkulemmikkejä, hajuttomia ja hauskoja seurata.

Niin on kivaa. Nyt täytyy vain toivoa, että kaikki menee hyvin. Aika vaaleilta näyttää iho.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten ajattelit hankkiutua niistä eroon?

Niitä on vaan kolme. Voin jättää äidin kanssa asumaan jos on tyttöjä ja/tai laittaa pojat isän kanssa asumaan. Tai myydä, jos siltä tuntuu. Mitään paniikkia asia ei aiheuta.

:wave: :wave: ittekki kahen gerbiilin onnellinen iso-äiti.......... toinen enkeli-gerbiili toinen vielä tallessa..........................

onnea onnea uusista poikasista
pikkuisista roikaleista
iloa on aina hoivakeista
lisää vielä niitä teille
voisin toivoakkin
:saint:

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja gerbiili:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Joko katoit sukupuolet ja mitä värejä on odotettavissa? =)

Isoäiti on musta ja isoisä mustavalkoinen. Äiti harmaavalkoinen ja isä mustavalkoinen.

eli luultavasti tulee mustavalkoista ja mustilla silmillä, voi vitsi mä haluisin niin mustavalkoisia gerbuja =)

Voi olla, et tulee mustavalkoisiakin. Toi iho vaan näyttää aika vaaleelta, niin ajattelin josko tulis niitä äitinsä näköisiä vaaleanharmaita jossa valkoiset merkit.

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
:wave: :wave: ittekki kahen gerbiilin onnellinen iso-äiti.......... toinen enkeli-gerbiili toinen vielä tallessa..........................

onnea onnea uusista poikasista
pikkuisista roikaleista
iloa on aina hoivakeista
lisää vielä niitä teille
voisin toivoakkin
:saint:

Kiitos.

Yhteistyössä