meille muuttaa vauva

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnipoika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

onnipoika

Jäsen
17.01.2006
171
0
16
jee jee jippii hyppii riemusta ja kiljuu :laugh: :laugh: :laugh: :D :D :D :D meille tulee kisuvauva täs kuukauden sisällä :D väri on ihan vaalee harmaa...melkee valkonen oli se vaa pieni ku käytii kurkistaas tänää :saint: nyt ku vaa jaksais odottaa et saadaa se tänne kotii!!ja nimiehdotuksia otetaa vastaa...mieluusti v:llä alkava,mut ei viliä???
 

Yhteistyössä