Mä oon vaa nii innoissani...oon monta vuotta jo halunu marsun...ollu joskus nuorena...nyt sain tytön ympäripuhuttuu et otetaa marsu...se ku haluu aina vaa hiirii,rottii,gerbiilei....edelliset gerbiilit kuoli yli puoli vuotta sit...rottii voisin ottaa mut marsu :heart: jes...oon iha intopiukeena...upouus häkki käytii tänää hakee...ruuat ja purut ollu jo kaua kaapis oottamassa...ja ma saadaa se marsu...ihanaa!