Meille tulee maanantaina uusi asukas(turhis)

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
Mä oon vaa nii innoissani...oon monta vuotta jo halunu marsun...ollu joskus nuorena...nyt sain tytön ympäripuhuttuu et otetaa marsu...se ku haluu aina vaa hiirii,rottii,gerbiilei....edelliset gerbiilit kuoli yli puoli vuotta sit...rottii voisin ottaa mut marsu :heart: jes...oon iha intopiukeena...upouus häkki käytii tänää hakee...ruuat ja purut ollu jo kaua kaapis oottamassa...ja ma saadaa se marsu...ihanaa!
 
meillä oli niitä vielä 3 vuosi sitten mutta vanhuus on korjannut 2 pois joten nyt tuolla on toi 1 nappisilmä kuikuittelemassa.On ne vaan niin ihania. :heart: :heart: :heart:
 
Meilläkin on marsu harkinnassa (marsu vs. kani) Mitä mieltä ap ja muut on että pitääkö marsuja olla aina vähintään 2? Jotkun kun väittää että on suorastaan eläinrääkkäystä pitää marsua yksin.
 
Onnea marsusta. Ne ovat todella ihania eläimiä.

Itselläni oli nuorempana 2 marsua, jotka olivat toistensa ylimmät ystävät ja menivät yhdessä ympäri asuntoa tutkien paikkoja ja söivät vapaana ollessaa yhdessä.
Asuivat eri häkeissä, mutta häkit olivat vierekkäin ja katselivat toisiaan pinnojen välistä.
Olivat häkissä ainoastaan kun oltiin poissa kotona, muuten olivat vapaana.

Nyt haluaisin vielä sellaiset nappisilmät, mutta allergia estää ottamasta mitäään eläintä.

Marsuja pitäisi olla kaksi. Yksinäinen marsu on vähän "surullinen". Hamsteri on erakko, mutta marsu tarttee kamun.
 
hei,soitin sille kasvattajalle tänään ja kysyin tosta et pitääkö olla 2.Se sano et jos haluu oikeen seurallisen marsun ni sillo ehdottomasti pitää ottaa vaan yksi ja nimenomaan urosmarsu,MUTTA se edellyttää sitä et sille todellakin pitää sit olla aikaa.Muussa tapauksessa pitää ottaa 2 marsuu ja etenkin naarasmarsut tarvii sen lajitoverinsa.
ja sit joku kysy et marsu vs kani...sanon ite et marsu.Meil ollu kaneja ja en enää haluu...en vaa jaksa niit papanoita ja jyrsimistä.Kaikki tuhotaa...mä ku oon sellanen et häkkiin en pysty sulkee vaa pitää olla vapaa kulku,
 
Alkuperäinen kirjoittaja Teollisuuskypärä:
hei,soitin sille kasvattajalle tänään ja kysyin tosta et pitääkö olla 2.Se sano et jos haluu oikeen seurallisen marsun ni sillo ehdottomasti pitää ottaa vaan yksi ja nimenomaan urosmarsu,MUTTA se edellyttää sitä et sille todellakin pitää sit olla aikaa.Muussa tapauksessa pitää ottaa 2 marsuu ja etenkin naarasmarsut tarvii sen lajitoverinsa.
ja sit joku kysy et marsu vs kani...sanon ite et marsu.Meil ollu kaneja ja en enää haluu...en vaa jaksa niit papanoita ja jyrsimistä.Kaikki tuhotaa...mä ku oon sellanen et häkkiin en pysty sulkee vaa pitää olla vapaa kulku,

Kummallinen vastaus.

Meillä oli heti alusta alkaen kaksi marsua ja olivat todella seurallisia ja kulkivat asunnossa perässä ja kyhnäsivät sylissä ja kiipeilivät päällä kun istui lattialla ja nauttivat sylissä loikoilusta ja rapsuttelusta.

Kun tulin kotiin ja avasin ulko oven. Kuului kova uikutus häkeistä ja tulivat moikkaamaan kun menin tervehtimään.

Silloin kun laitoin heidät illalla häkkeihin ja alkoi iltatoimet itsellä, niin siellä ne kaverukset tuijottivat toisiaan ja puuhailivat ja nuuskuttivat ja "juttelivat".

Heillä oli seuraa toisistaan, mutta siitä huolimatta olimme heille tärkeät ja rakkaat.
 

Yhteistyössä