Meillä on "ihania" lapsia naapurustossa :/

Lähiseudulla liikkuu selvästi alakoulussa olevien lasten porukka, mukana poikia ja muutama tyttökin. Jotenkin surettaa heidän puolestaan, ei taida olla kotona kaikki ihan ok.

Vahva epäilys on siitä, että ovat varastaneet harrastusvälineiltä useammaltakin ihmiseltä. Nää on just niitä kullanmuruja, jotka leikkivät kännissäolevia, jotka tökkivät muurahaispesiä ja jotka viime viikolla huusivat ylittäessäni pyörällä tietä, että "Toivottavasti ajat kolarin!"

Mitä tuollaiseen edes sanoo? Mä en tiedä, pitäiskö näitä lapsia ojentaa jotenkin vai antaa vain mennä ohi. Viimeksi hymyilin typeränä, kun tommonen lapsilauma tuli ihan yllättäin eteeni ja vain hämmennyin tilanteesta.

Mitä te tekisitte?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vaikka näin::
"toivottavasti jäätte mun pyörän pinnojen väliin!"
Höh, no ei tää oo mun mielestä mikään fiksu ratkaisu. Mieli tietysti tekisi tehdä vaikka mitä typerää, mutta mitä se auttaisi, jos mä huutelisin kersoille takaisin jotain vastaavanlaista, tai keskisormea heiluttaisin. Sehän olisi lapsukaisista sangen huvittavaa vain.

Voi opettajaparkoja, kun tuommoisia joutuvat koulussa katselemaan ja yrittävät jotain opettaa.
 
aaa
Inhoan tuollaisia... Tässäkin kaupungissa pyörii joukko noita pikkujäbiä, ala-asteikäisiä ja vielä 11 maissa torilla riehuvat. Eli sotkevat, huutelevat törkeyksiä, rikkovat paikkoja ja muiden tavaroita vaan huvikseen. Puhe lähinnä "vittu vittu vittu perkele!!!"... Että ärsyttää.
 

Yhteistyössä