Meillä oli nimiäiset :)

Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Noista mielikuvituskavereista tuli mieleen että meillä asusti parisen vuotta Nalle Ilkimys. Tämä nalle kuulemma oli tosi sottainen ja sotki lelut lastenhuoneessa.
Ja tuosta tuli mieleen...kehtaako tätä edes kertoa :ashamed: ...että mun mies syytti aikoinaan kaikesta aina Mustaa Jänistä. Oli sitten likaisia sukkia lattialla, astiat tiskipöydällä huuhtelematta niin että ruuanjämät oli kuivunut niihin kiinni, punainen sukka valkopyykissä, kaikki valot päällä eikä kukaan kotona, hammastahnatuubia puristettu väärästä kohtaa, kaasupullo/vesisäiliö haettu muttei vaihdettu (mä en osannut niitä tehdä, asuttiin tuolloin Turkissa) , niin aina vastaus oli sama: en se mää ollu, se oli Musta Jänis :D. Ja ikää siipallani oli tuolloin jotain 22 vee... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Meiän 4vee keksi vähä aika sitte että hän on Anna. Oiskohan Anna Abreulla jotain tekemistä asian kanssa... :whistle: Sitä ennen halus itteään kutsuttavan Helkaksi.
Meidän 4. tyttö kans ilmoitti mulle eilen, että hän on Anna Ableu. R-kirjain tytöltä siis puuttuu....ja viikko sitten hän ilmoitti olevansa pintessa Belle.
:D
 
Mun veljellä oli sillon pienenä aina mukanaan Inti ja Kokke. Ne oli aikuisia, mut ei koskaan päässy töihin kun niitten auto oli jäässä. Kesät talvet :LOL: Sit oli myös sikapossu, joka oli aina tosi tuhma ja tottelematon...
 

Yhteistyössä