Meillä ns.vapaa suhde

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Mä en ymmärrä, että jos rakastaa toista miksi haluaa kolmatta? Mä en ikinä kestäis ajatusta, että mies kävis pökkimässä muita, pelkäisin aina, etä se rakastuu niihin :(
Et sä voi estää sitä, et miehes rakastuu toiseen, jos niin vaan käy!! Ihmisiä on erilaisia ja meille vapaus on tärkeää. Emme silti loukkaa ketään.
kyllä viimistään loukkaa kun mies rakastuu toiseen. Sen jälkeen oot varmaan eri mieltä "vapaasta suhteesta".
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiva:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
teillä nïin huonosti ettette riitä toisillemne enää?
Meillä menee todella hyvin! Rakkautta on paljon ja kaikesta voi puhua. Olemme toistemme sielunystävät.
joo, niin varmaan.... ihan tosi rakkautta on kun pitää mennä toisen sänkyyn :D
Joo, minustakin tuo on mahdoton yhtälö... Ehkä enemmän kaverirakkautta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tunnetteko te sitten yhä toisiinne sitä rakastumisen tunnetta? Ihan sellaista, että sukat pyörii jaloissa, vai mistä tarve sivusuhteille?
Kyllä, me ollaan toistemme tärkeimmät. Musta on hyvä, et kaks samanlaista löysi toisensa :) Enemmän tää on rakkautta kuin rakastumista näitten vuosien jälkeen, niinku varmaan kaikilla.
 
pakko
sanoa, et monen täällä esittämä väite siitä, et helpommin rakastuu johkuu muuhun jos elää avoimessa suhteessa, ei nyt ihan välttis piä paikkaansa. monesti rakastumiseen tarttetaan paljon muuta ku pelkästään seksiä. esimerkiksi työpaikalla, jossa oot tiettyjen ihmisten kanssa tekemisissä valtavan paljon, toisissa duuneissa päivittäin, työtoveruus saattaa ensin muuttua ystävyydeksi ja siitä ihastumiseksi / rakastumiseksi. tällaista tapahtuu vieläpä tosi paljon. ennemmin ihminen rakastuu ns. tuttuun ja turvalliseen, ku yhen illan juttuun
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tunnetteko te sitten yhä toisiinne sitä rakastumisen tunnetta? Ihan sellaista, että sukat pyörii jaloissa, vai mistä tarve sivusuhteille?
Kyllä, me ollaan toistemme tärkeimmät. Musta on hyvä, et kaks samanlaista löysi toisensa :) Enemmän tää on rakkautta kuin rakastumista näitten vuosien jälkeen, niinku varmaan kaikilla.
Eli ilmeisesti sitä ihastumisen tunnetta haluatte yhä kuitenkin kokea ja siksi sivusuhteet?

Mitä sitten, jos mies ilmoittaakin sulle, että et ole enää tärkein vaan hän on valmis hullun rakastumisen takia muuttamaan pois luotasi?
 
utelias
miten tämä systeemi käytännössä toimii? etsittekö ulkopuolisia seksikumppaneita baareista yhdessä vai erikseen? vai mistä löydätte seksipartnerit? Harrastatteko myös ryhmäseksiä? Vertailetteko kokemuksianne toistenne kanssa?
 
ap
Mun mielestä se on niin, et ihastumisia tulee kaikille. eriasia on se, jättääkö perheensä sen takia. Meillä on hyvin vähän syitä, miks pittäs ikinä jättää. Mut eihän elämästä ikinä voi tietää mitään. Voihan tää olla vaikeaa ymmärtää, jos itsellä täysin poikkeva käsitys, tajuan sen.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja pakko:
sanoa, et monen täällä esittämä väite siitä, et helpommin rakastuu johkuu muuhun jos elää avoimessa suhteessa, ei nyt ihan välttis piä paikkaansa. monesti rakastumiseen tarttetaan paljon muuta ku pelkästään seksiä. esimerkiksi työpaikalla, jossa oot tiettyjen ihmisten kanssa tekemisissä valtavan paljon, toisissa duuneissa päivittäin, työtoveruus saattaa ensin muuttua ystävyydeksi ja siitä ihastumiseksi / rakastumiseksi. tällaista tapahtuu vieläpä tosi paljon. ennemmin ihminen rakastuu ns. tuttuun ja turvalliseen, ku yhen illan juttuun
Niin mutta ihminen, joka vartavasten etsii ihastumisen tunnetta ja jotain jännitystä, on kyllä todella suuressa vaarassa rakastua.
 
kolmen äiti
Parempi sitten erota jos tuntuu ettei suhde toimi. Mä en usko että vapaa suhde tuo mitään hyvää, päinvastoin. Vastenmieleinen jo pelkkänä ajatuksena. Luulen, että ihmiset jotka pystyy vapaaseen suhteeseen eivät rakasta puolisoitaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tunnetteko te sitten yhä toisiinne sitä rakastumisen tunnetta? Ihan sellaista, että sukat pyörii jaloissa, vai mistä tarve sivusuhteille?
Kyllä, me ollaan toistemme tärkeimmät. Musta on hyvä, et kaks samanlaista löysi toisensa :) Enemmän tää on rakkautta kuin rakastumista näitten vuosien jälkeen, niinku varmaan kaikilla.
Eli ilmeisesti sitä ihastumisen tunnetta haluatte yhä kuitenkin kokea ja siksi sivusuhteet?

Mitä sitten, jos mies ilmoittaakin sulle, että et ole enää tärkein vaan hän on valmis hullun rakastumisen takia muuttamaan pois luotasi?
No, sitten mies muuttaa, jos hän elämältään niin haluaa. Olisin surullinen ja kaikkea tietysti. En mä silti halua elää elämääni peläten ja jossitellen, varsinkin kun haluan elää näin.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun mielestä se on niin, et ihastumisia tulee kaikille. eriasia on se, jättääkö perheensä sen takia. Meillä on hyvin vähän syitä, miks pittäs ikinä jättää. Mut eihän elämästä ikinä voi tietää mitään. Voihan tää olla vaikeaa ymmärtää, jos itsellä täysin poikkeva käsitys, tajuan sen.
Joo, totta kai kaikki ihastuu. Mut jos mä menisin sänkyyn ihastuksieni kanssa, niin äkkiä olisin jakanut sydämeni eri puolille moniin osiin. Jos mä ihastun, niin se ihastuminen ottaa mun sydämestä palan. Mutta jos mä rakastun, niin se veis mun koko sydämen. Kiinnittyisin ihmiseen, jonka kanssa olisin harrastanut seksiä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mitä sitten, jos teistä jompikumpi rakastuu tulisesti?
Niin, sitähän ei tässä elämässä voi millään estää, jos niin käy. Jokainen voi rakastua, vaikka eläisi missä ja millaisessa suhteessa...
rakkaudesta puhua, jos kumpiki käy muualla, ja kun pikkusormen antaa, vie se lopulta koko käden.. Rakastuminen, joku raskautuu, taudit..
 
kolmen äiti


Joo, totta kai kaikki ihastuu. Mut jos mä menisin sänkyyn ihastuksieni kanssa, niin äkkiä olisin jakanut sydämeni eri puolille moniin osiin. Jos mä ihastun, niin se ihastuminen ottaa mun sydämestä palan. Mutta jos mä rakastun, niin se veis mun koko sydämen. Kiinnittyisin ihmiseen, jonka kanssa olisin harrastanut seksiä.[/quote]

Tää oli hyvin sanottu, samaa mieltä olen...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Joo, totta kai kaikki ihastuu. Mut jos mä menisin sänkyyn ihastuksieni kanssa, niin äkkiä olisin jakanut sydämeni eri puolille moniin osiin. Jos mä ihastun, niin se ihastuminen ottaa mun sydämestä palan. Mutta jos mä rakastun, niin se veis mun koko sydämen. Kiinnittyisin ihmiseen, jonka kanssa olisin harrastanut seksiä.
Tää oli hyvin sanottu, samaa mieltä olen...[/quote]

Niin. On tärkeää tiedostaa omat tunteensa. Meille seksi ei merkitse rakkautta.
 
kolmen äiti
Miten sä ap voit katsoa (puhumattakaan seksistä) miestäs sen jälkeen kun olet ollut jonkun toisen kanssa??

Mä en vaan voi ymmärtää, että jos rakastaa puolisoaan niin pystyis nussimaan kenen kanssa tahansa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Miten sä ap voit katsoa (puhumattakaan seksistä) miestäs sen jälkeen kun olet ollut jonkun toisen kanssa??

Mä en vaan voi ymmärtää, että jos rakastaa puolisoaan niin pystyis nussimaan kenen kanssa tahansa.
Sen takia, kun en ole tehnyt mitään väärää tai kiellettyä meidän parisuhteelle, voin katsoa miestäni.
me emme nussi ihan kenen tahansa kanssa ja missä vain ,haloo!!
 
Rukoilijasirkka
Mä kyllä tajuun ton, että joku tekee noin. Mut silleen en nää tossa järkeä, koska ois parempi olla tavallaan kääntyneenä omaan puolioon päin. Eikä selät vastakkain.

Vaikee nyt sanoo mitä mä yritän sanoo, mut mut. :xmas:

Mut kyl mä ton tajuan ja ymmärrän, että se voi toimia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä kyllä tajuun ton, että joku tekee noin. Mut silleen en nää tossa järkeä, koska ois parempi olla tavallaan kääntyneenä omaan puolioon päin. Eikä selät vastakkain.

Vaikee nyt sanoo mitä mä yritän sanoo, mut mut. :xmas:

Mut kyl mä ton tajuan ja ymmärrän, että se voi toimia.
Näin. Ihmisillä on erikäsityksiä parisuhteesta. Kaikkea ei tarvitse itse tehdä, mutta ei voi myöskään tuomita toisia. enkä nyt sano, että sinä olet tuominnut.
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sit, kuvitellaan heti et ollaan jotain pervoja tai seksihulluja??
En mä kuvittele mitään sellaista, mutta ihmiset jotka harrastaa parin vaihtoa, vapaata suhdetta tms vastaavaa niin en usko, että rakastavat puolisoaan. Jos rakastaa, silloin olisi mustasukkaisuutta ts. ei pystyis jakamaan puolisoaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sit, kuvitellaan heti et ollaan jotain pervoja tai seksihulluja??
En mä kuvittele mitään sellaista, mutta ihmiset jotka harrastaa parin vaihtoa, vapaata suhdetta tms vastaavaa niin en usko, että rakastavat puolisoaan. Jos rakastaa, silloin olisi mustasukkaisuutta ts. ei pystyis jakamaan puolisoaan.
Jaa. Minkätakia joka 3. joutuu parisuhteessaan jossain vaiheessa petetyksi?? Silti voidaan olla yhdessä ja rakkautta on edelleen. Aika moni tuntuu olevan valmis seksiin myös vieraan kanssa...Miksi en rakasta miestäni? Siksi, kun meillä on vapaa suhde, joka molemmille hyvä. Eli meidän olisi pakko nyt muuttua ja muuttaa parisuhteemme toiseksi, jotta "rakastaisimme" En käsitä nyt minä.
 

Yhteistyössä