meillä kummittelee

  • Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Poltergeistilmiö, ei voida selittää.
Voidaan kyllä selittää. JOs perhe tai yksikin jäsen siitä on tekemisissä okkultismin tai siihen littyvien asioiden kanssa, voi tuollaista alkaa tapahtumaan.
selitäs tarkemmin..
On olemassa paholainen ja demonit. Ne on niitä ketä saatananpalvojat palvoo. Jos ihminen/perhe, joko tää nykyinen talossa asuva tai sit joku edellinen, on tekemisissä okkultististen asioiden kanssa, se houkuttaa demonit paikalle ja saattaa alkaa tapahtua tuollaisia asioita. Tällaisia demoneja houkuttelevia juttuja on esim tietty musiikki (erityisesti raskasmetalli, esim WASP, Iron Maiden, Marilyn Manson ovat omistaneet musiikkinsa saatanalle), ennustaminen tai ennustajalla käyminen, spiritismin pelaaminen, jooga ja meditaatio, valkoinen ja musta magia. Tässä muutama esimerkki. Kaikki eivät koe tollaisia ilmiöitä mutta moni kokee jotka sekaantuu okkultismiin.

Jos haluat lisää tietoa niin lueppa seuraavat kirjat: Riku Rinteen kirjat "pimeys väistyy", "varo vihollinen". Doreen Irvine: "olin noita", Audrey Harper&Harry Pugh: "tanssii saatanan kanssa".
Jooga ja meditaati o ei ole pahasta!! Voi hyvänen aika minkälainen
käsitys voi jollakin olla!
Itsekin joogaan ja ja se on hyvästä vaivaiselle keholle.
Ja meditaatio rauhoittaa mielen, se on sama suunnileen kun istut
vaikka luonnossa ja kuuntelet linnunlaulua.
Jooga pohjimmiltaan (silloin kun se on muutakin kuin pelkkää kropan vääntelyä) ja meditaatio aina ovat saatanasta. Ovat, vaikka keski-ikäiset tai sen henkiset täti-ihmiset muuta itku silmässä väittävätkin.
 
z
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapset nyt voi keksiä vaikka mitä juttuja ja kehittää itselleen mielikuvituskavereita, ja sitten ihan tosissaan väittää näkevänsä ne. Ja taitaa lasta painaa tulevat sisarukset, kenties salaa toivoo, että olisivat "pipejä" eivätkä syntyisikään heille. Onko kyseessä esikoinen? Saattaa ihan itse toivoa ettei vauvoja tulisikaan, ja keksii näitä "vauva pipi" -juttuja.

Jos itse alkaisin kuulla urkumusiikkia kotona, tai näkisin esineiden liikkuvan, menisin kiireesti lääkäriin hakemaan lääkkeitä harhoihin. Kummituksia ei ole olemassakaan.
Kyllä henkiä ja kummittelua on, kerran puhuimme ystäväni kanssa edesmenneen omaiseni pahoista teoista(ens.kertaa) niin vähän ajan päästä
lensi astiakaapista kaksi mukia lattialle ja menivät rikki.
Ennen sitä eikä sen jälkeen eivät ole astiat itsestään lentäneet lattialle.
Mulla on monta esimerkkiä, sellaisia missä on monta ihmistä yhtäaikaa
kuulemassa epätavallisia ilmiöitä.
Poltergeist-ilmiö on tunnettu eikä tämä ole maailmassa lainkaan ainoa.
 
jiipi
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Poltergeistilmiö, ei voida selittää.
Voidaan kyllä selittää. JOs perhe tai yksikin jäsen siitä on tekemisissä okkultismin tai siihen littyvien asioiden kanssa, voi tuollaista alkaa tapahtumaan.
selitäs tarkemmin..
On olemassa paholainen ja demonit. Ne on niitä ketä saatananpalvojat palvoo. Jos ihminen/perhe, joko tää nykyinen talossa asuva tai sit joku edellinen, on tekemisissä okkultististen asioiden kanssa, se houkuttaa demonit paikalle ja saattaa alkaa tapahtua tuollaisia asioita. Tällaisia demoneja houkuttelevia juttuja on esim tietty musiikki (erityisesti raskasmetalli, esim WASP, Iron Maiden, Marilyn Manson ovat omistaneet musiikkinsa saatanalle), ennustaminen tai ennustajalla käyminen, spiritismin pelaaminen, jooga ja meditaatio, valkoinen ja musta magia. Tässä muutama esimerkki. Kaikki eivät koe tollaisia ilmiöitä mutta moni kokee jotka sekaantuu okkultismiin.

Jos haluat lisää tietoa niin lueppa seuraavat kirjat: Riku Rinteen kirjat "pimeys väistyy", "varo vihollinen". Doreen Irvine: "olin noita", Audrey Harper&Harry Pugh: "tanssii saatanan kanssa".
Jooga ja meditaati o ei ole pahasta!! Voi hyvänen aika minkälainen
käsitys voi jollakin olla!
Itsekin joogaan ja ja se on hyvästä vaivaiselle keholle.
Ja meditaatio rauhoittaa mielen, se on sama suunnileen kun istut
vaikka luonnossa ja kuuntelet linnunlaulua.
Jooga pohjimmiltaan (silloin kun se on muutakin kuin pelkkää kropan vääntelyä) ja meditaatio aina ovat saatanasta. Ovat, vaikka keski-ikäiset tai sen henkiset täti-ihmiset muuta itku silmässä väittävätkin.
Perustele väitteesi.
 
vastaus
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Poltergeistilmiö, ei voida selittää.
Voidaan kyllä selittää. JOs perhe tai yksikin jäsen siitä on tekemisissä okkultismin tai siihen littyvien asioiden kanssa, voi tuollaista alkaa tapahtumaan.
selitäs tarkemmin..
On olemassa paholainen ja demonit. Ne on niitä ketä saatananpalvojat palvoo. Jos ihminen/perhe, joko tää nykyinen talossa asuva tai sit joku edellinen, on tekemisissä okkultististen asioiden kanssa, se houkuttaa demonit paikalle ja saattaa alkaa tapahtua tuollaisia asioita. Tällaisia demoneja houkuttelevia juttuja on esim tietty musiikki (erityisesti raskasmetalli, esim WASP, Iron Maiden, Marilyn Manson ovat omistaneet musiikkinsa saatanalle), ennustaminen tai ennustajalla käyminen, spiritismin pelaaminen, jooga ja meditaatio, valkoinen ja musta magia. Tässä muutama esimerkki. Kaikki eivät koe tollaisia ilmiöitä mutta moni kokee jotka sekaantuu okkultismiin.

Jos haluat lisää tietoa niin lueppa seuraavat kirjat: Riku Rinteen kirjat "pimeys väistyy", "varo vihollinen". Doreen Irvine: "olin noita", Audrey Harper&Harry Pugh: "tanssii saatanan kanssa".
Jooga ja meditaati o ei ole pahasta!! Voi hyvänen aika minkälainen
käsitys voi jollakin olla!
Itsekin joogaan ja ja se on hyvästä vaivaiselle keholle.
Ja meditaatio rauhoittaa mielen, se on sama suunnileen kun istut
vaikka luonnossa ja kuuntelet linnunlaulua.
Jooga pohjimmiltaan (silloin kun se on muutakin kuin pelkkää kropan vääntelyä) ja meditaatio aina ovat saatanasta. Ovat, vaikka keski-ikäiset tai sen henkiset täti-ihmiset muuta itku silmässä väittävätkin.
Eivät todellakaan ole. Missä meidän kaikkien saatana sitten olis?
Se että ihminen hoitaa itsään liikunnalla, joka on rauhallista ja venytyksiin
perustuvaa, olis paha?
Miksi et puhu esim. alkoholista, peliriippuvuudesta jne?
 
Sangria
mullekin on lapsuuden kodissa ( vanha omakotitalo ) tapahtunut vaikka mitä, hanat itsestään päälle, ovet auki vaikka kiinni laitettu, tavarat vaihtoivat paikkaa ja kerran kummitus piilotti mun eiffelin kuvan jonka olin seinään laittanut. ei vissiin tykännyt siitä :snotty: katto koriste rupesi kerran pyörimään itsestään mun ja kaverin silmien edessä, kerran kummitus väänsi telkkarista volyymit täysille, tais digata ohjelmasta. yläkerrasta kuuluu raskasta tavaroiden siirtelyä vaikka siellä ei ketään ole, myös mun isoäitini sai sen huomata. kerran se kummitus viskasi mun lemppari ceedeet lattialle täysillä ( ne olivat pöydän päällä ) lensivät kauas. pelästyin, mutta menin rohkeesti nostamaan ne takaisin. no meni minuutti kun ne jo lensi uudestaa...kaikenlaista.....olen tyytyväinen kyllä että pääsin sieltä pois, nyt olen saanut elää rauhassa.
 
Sangria
niin ja kovaa ovien pauketta myös kuului toisinaan. kerran pelasin spiritismiä kaverin kanssa ( virhe ) ja vastauksia saatiin. jäin yksin kotiin yöksi ja aamulla kun heräsin niin sellainen itse muovailtu lelupiru seisoi keskellä lattiaa katsomassa mua kun heräsin. tuo lelu oli ollut aikaisemmin lipaston päällä keskellä muita muovailtuja leluja, ne kaikki pienet lelut oli pystyssä vieri vieressä, ainoastaan tuo pieni lelupiru puuttui. noita lelujuttuja oli siinä yhteensä varmaan 50.
 
z
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja kristitty nuori äiti:
Olematonta?

Ei henkimaailma ole olematon. Se on olemassa.

Eri asia sitten on, uskotko henkimaailman olemassaoloon. Mutta olemassa se on, uskoit eli et.

Henkimaailma ei ole olemassa vain heille jotka siihen uskovat. Usko henkimaailmaan ei tee henkimaailmaa olevaksi. Se on, uskottiin me siihen tai emme.

Uskon voima ei sentään tee olematonta olevaksi ja päin vastoin.

sulle voi olla olemassa, mutta ei mulle. älä väitä omaa totuuttas absoluuttiseksi.

uskon heti kun näen yhdenkin haamun :wave:
Tälle jälkimmäiselle: Me muut tiedetään totuus. Sulla ei ole sitä tietoisuutta
mitä toisilla.
Olen nähnyt haamuja. Pappani seisoi mummun takana kun oltiin mummulassa.
Näin isäni kävelevän kirkossa kun kuulutettiin vuoden aikana kuolleet.
Olen nähnyt edesmenneen serkkuni, joka teki itsemurhan.
Hän tuli siskonsa mukana mummulaan, oli kietoutunut kaulalle.
Tässä osa.
Kaikki eivät vaan näe.
 
näin on
Alkuperäinen kirjoittaja jiipi:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Poltergeistilmiö, ei voida selittää.
Voidaan kyllä selittää. JOs perhe tai yksikin jäsen siitä on tekemisissä okkultismin tai siihen littyvien asioiden kanssa, voi tuollaista alkaa tapahtumaan.
selitäs tarkemmin..
On olemassa paholainen ja demonit. Ne on niitä ketä saatananpalvojat palvoo. Jos ihminen/perhe, joko tää nykyinen talossa asuva tai sit joku edellinen, on tekemisissä okkultististen asioiden kanssa, se houkuttaa demonit paikalle ja saattaa alkaa tapahtua tuollaisia asioita. Tällaisia demoneja houkuttelevia juttuja on esim tietty musiikki (erityisesti raskasmetalli, esim WASP, Iron Maiden, Marilyn Manson ovat omistaneet musiikkinsa saatanalle), ennustaminen tai ennustajalla käyminen, spiritismin pelaaminen, jooga ja meditaatio, valkoinen ja musta magia. Tässä muutama esimerkki. Kaikki eivät koe tollaisia ilmiöitä mutta moni kokee jotka sekaantuu okkultismiin.

Jos haluat lisää tietoa niin lueppa seuraavat kirjat: Riku Rinteen kirjat "pimeys väistyy", "varo vihollinen". Doreen Irvine: "olin noita", Audrey Harper&Harry Pugh: "tanssii saatanan kanssa".
Jooga ja meditaati o ei ole pahasta!! Voi hyvänen aika minkälainen
käsitys voi jollakin olla!
Itsekin joogaan ja ja se on hyvästä vaivaiselle keholle.
Ja meditaatio rauhoittaa mielen, se on sama suunnileen kun istut
vaikka luonnossa ja kuuntelet linnunlaulua.
Jooga pohjimmiltaan (silloin kun se on muutakin kuin pelkkää kropan vääntelyä) ja meditaatio aina ovat saatanasta. Ovat, vaikka keski-ikäiset tai sen henkiset täti-ihmiset muuta itku silmässä väittävätkin.
Perustele väitteesi.
Ne kaikki pohjautuvat idän uskontoihin. Esimerkiksi meditaatiossa mieli pyritään tyhjentämään ajatuksista jolloin demonit laittavat helposti tyhjään tajuntaan omia vaikutteitaan. Mielen tyhjentäminen ei millään muotoa ole raamatullinen kristitty tavoite.
 
kristitty nuori äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vastaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Poltergeistilmiö, ei voida selittää.
Voidaan kyllä selittää. JOs perhe tai yksikin jäsen siitä on tekemisissä okkultismin tai siihen littyvien asioiden kanssa, voi tuollaista alkaa tapahtumaan.
selitäs tarkemmin..
On olemassa paholainen ja demonit. Ne on niitä ketä saatananpalvojat palvoo. Jos ihminen/perhe, joko tää nykyinen talossa asuva tai sit joku edellinen, on tekemisissä okkultististen asioiden kanssa, se houkuttaa demonit paikalle ja saattaa alkaa tapahtua tuollaisia asioita. Tällaisia demoneja houkuttelevia juttuja on esim tietty musiikki (erityisesti raskasmetalli, esim WASP, Iron Maiden, Marilyn Manson ovat omistaneet musiikkinsa saatanalle), ennustaminen tai ennustajalla käyminen, spiritismin pelaaminen, jooga ja meditaatio, valkoinen ja musta magia. Tässä muutama esimerkki. Kaikki eivät koe tollaisia ilmiöitä mutta moni kokee jotka sekaantuu okkultismiin.

Jos haluat lisää tietoa niin lueppa seuraavat kirjat: Riku Rinteen kirjat "pimeys väistyy", "varo vihollinen". Doreen Irvine: "olin noita", Audrey Harper&Harry Pugh: "tanssii saatanan kanssa".
Jooga ja meditaati o ei ole pahasta!! Voi hyvänen aika minkälainen
käsitys voi jollakin olla!
Itsekin joogaan ja ja se on hyvästä vaivaiselle keholle.
Ja meditaatio rauhoittaa mielen, se on sama suunnileen kun istut
vaikka luonnossa ja kuuntelet linnunlaulua.
Jooga pohjimmiltaan (silloin kun se on muutakin kuin pelkkää kropan vääntelyä) ja meditaatio aina ovat saatanasta. Ovat, vaikka keski-ikäiset tai sen henkiset täti-ihmiset muuta itku silmässä väittävätkin.
Eivät todellakaan ole. Missä meidän kaikkien saatana sitten olis?
Se että ihminen hoitaa itsään liikunnalla, joka on rauhallista ja venytyksiin
perustuvaa, olis paha?
Miksi et puhu esim. alkoholista, peliriippuvuudesta jne?
Kaikki mikä erottaa ihmisen Jumalasta, on syntiä. Toki peliriippuvuus ja nettiriippuvuus ja alkoholiriippuvuus ja... Mutta ei näiden luetteleminen silti sitä tosiasiaa muuksi muuta, että joogakin pohjimmiltaan on saatanasta. Alkuvaiheessa se on VAIN venyttelyä mutta loppuvaiheessa se ei ole pelkästään sitä.

Mieheni vihkiytyi joogaan todella pitkälle eikä se ollut enää pelkkää liikuntaa silloin, kaikkea muuta. Se muu nousi todellakin ohi sen liikunnan, se liikuntaosiokin palveli siinä vaiheessa jo sitä "muuta".

Ei ihmiset tajua mitä joogakin pohjimmiltaan on kun he jossain kansalaisopistoissa tai odottavien äitejen joogassa käyvät vähän raajojaan verryttelemässä.
 
kristitty nuori äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
menee kylmät väreet ku lukee näitä.
No ei mene jos luottaa Jeesukseen, Jumalan poikaan. Silloin ei kylmiä väreitä tarvitse tuntea kun tietää, että Kaikkivaltias on suojana.

Suosittelen! Siinä se Jeesus on yhtä lähellä teitä kaikkia kuin on minuakin. Mutta ei Jeesus pyytämättä seuraan tuppaa, pyytäen kyllä tulee.
 
Ursula
Alkuperäinen kirjoittaja kristitty nuori äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
menee kylmät väreet ku lukee näitä.
No ei mene jos luottaa Jeesukseen, Jumalan poikaan. Silloin ei kylmiä väreitä tarvitse tuntea kun tietää, että Kaikkivaltias on suojana.

Suosittelen! Siinä se Jeesus on yhtä lähellä teitä kaikkia kuin on minuakin. Mutta ei Jeesus pyytämättä seuraan tuppaa, pyytäen kyllä tulee.
Menkää tyrkyttää sitä uskoanne jonnekin muualle!
 
kristitty nuori äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Ursula:
Alkuperäinen kirjoittaja kristitty nuori äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
menee kylmät väreet ku lukee näitä.
No ei mene jos luottaa Jeesukseen, Jumalan poikaan. Silloin ei kylmiä väreitä tarvitse tuntea kun tietää, että Kaikkivaltias on suojana.

Suosittelen! Siinä se Jeesus on yhtä lähellä teitä kaikkia kuin on minuakin. Mutta ei Jeesus pyytämättä seuraan tuppaa, pyytäen kyllä tulee.
Menkää tyrkyttää sitä uskoanne jonnekin muualle!
Tämäkö on siis jokin virallinen demoni-ja taikauskotyrkytyssivusto? Jossa ei saa Jeesuksesta puhua mutta kummituksista kyllä?
 
voiko tuollaisia ihmisiä olla
Ai että demoni laittaa mun mieleen jotain ajatuksia?
Oot todella kaukana reaalimaailmasta ja elät todella ahtaassa maailmassa.
Mulla on aina hyvä olo kun saan olla rauhassa, mittän pahoja ajatuksia ei
kukaan ole mulle laittanut.
Kukaan ei siis voi edes käsiään venytellä?
Istun kippurassa koneen ääressä, etten vaan veny. Tulee paholainen,
anna mun kaikki kestää!!
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja timo:
Joo, eihän ne saatanan kätyreiksi tietenkään Jeesukseen uskovia kutsu kun Jeesukseen uskovat eivät ole saatanan kätyreitä vaan juuri päin vastoin. Ei-jeesukseen-uskovat sensijaan itse voivat saatanan kätyreitä ollakin.

Mutta muutoin on ei-jeesukseen-uskovien puheet erittäin asiattomia; Jeesususkovaisia kutsuvat mm. mielisairaiksi, tiedustelevat lääkityksistä, ja kaikenlaista muutakin henkilöön käyvää pilkkaa esiintyy. Ja pitävät myöskin omaa näkemystään ainoana oikeana ja väittävät että Jeesukseen uskovat ovat väärässä. Niin tekee Jonsered ja moni muukin, täällähän on netti puolillaan vanhoja ketjuja että sieltä vain pläräät niin huomaat miten tekopyhiä ja vääriä väitteesi ovat.
Anteeksi, jos olen väittänyt, että jonkun usko on väärä tai tiedustellut lääkityksestä. En todellakaan muista niin tehneeni, en ainakaan tahallani.

Olen kyllä kyseenalaistanut moniakin seikkoja mm. kristinuskon opetuksista, mutta siksi, että haluan ymmärtää ja oppia. Olen tehnyt saman muittenkin asioiden kohdalla ja jatkanut kiinnostavia keskusteluja mm. yv-llä, jolloin olen saanut todella hyviä ja perinpohjaisia vastauksia.


Mutta nyt alkaa mennä jo pahasti OT ja henkilökohtaisuuksiin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja timo:
Joo, eihän ne saatanan kätyreiksi tietenkään Jeesukseen uskovia kutsu kun Jeesukseen uskovat eivät ole saatanan kätyreitä vaan juuri päin vastoin. Ei-jeesukseen-uskovat sensijaan itse voivat saatanan kätyreitä ollakin.

Mutta muutoin on ei-jeesukseen-uskovien puheet erittäin asiattomia; Jeesususkovaisia kutsuvat mm. mielisairaiksi, tiedustelevat lääkityksistä, ja kaikenlaista muutakin henkilöön käyvää pilkkaa esiintyy. Ja pitävät myöskin omaa näkemystään ainoana oikeana ja väittävät että Jeesukseen uskovat ovat väärässä. Niin tekee Jonsered ja moni muukin, täällähän on netti puolillaan vanhoja ketjuja että sieltä vain pläräät niin huomaat miten tekopyhiä ja vääriä väitteesi ovat.
Anteeksi, jos olen väittänyt, että jonkun usko on väärä tai tiedustellut lääkityksestä. En todellakaan muista niin tehneeni, en ainakaan tahallani.

Olen kyllä kyseenalaistanut moniakin seikkoja mm. kristinuskon opetuksista, mutta siksi, että haluan ymmärtää ja oppia. Olen tehnyt saman muittenkin asioiden kohdalla ja jatkanut kiinnostavia keskusteluja mm. yv-llä, jolloin olen saanut todella hyviä ja perinpohjaisia vastauksia.


Mutta nyt alkaa mennä jo pahasti OT ja henkilökohtaisuuksiin.


hei eilen sanoit että lähettäisin tytön sun luokse, mutta miten?
 
kristitty nuori äiti
Alkuperäinen kirjoittaja voiko tuollaisia ihmisiä olla:
Ai että demoni laittaa mun mieleen jotain ajatuksia?
Oot todella kaukana reaalimaailmasta ja elät todella ahtaassa maailmassa.
Mulla on aina hyvä olo kun saan olla rauhassa, mittän pahoja ajatuksia ei
kukaan ole mulle laittanut.
Kukaan ei siis voi edes käsiään venytellä?
Istun kippurassa koneen ääressä, etten vaan veny. Tulee paholainen,
anna mun kaikki kestää!!
No sinä tuskin nyt yksinäsi olet mikään poikkileikkaus ja esimerkki kaikista maailman ihmisistä ja heidän ajatusmaailmoistaan ja joogan vaikutuksesta niihin. Maailma ei ole sinäkeskeinen paikka, paitsi toki oma pieni maailmasi.

Olet vain yksi ihminen joka ehkä hieman on tosiaan "joogannut" eli verrytellyt käsiään, et enempää. Et ole mikään lausunnonantaja edes joogasta koska et ole siinä oikeastaan edennyt alkua pitemmälle, tuskin edes alkuun olet päässyt.

Jos tarkkaan luit niin kirjoitin että ALUSSA jooga onkin verryttelyä mutta lopussa (kun on edetty pitemmälle, paljon pitemmälle) se ei enää ole mitään jumppaa! Ja minä omasta elämästäni tiedän mistä puhun.

Silti, alussakin jooga pohjautuu niille samoille opeille kuin mitä se pitemmälle ehtineenäkin on, ei se alkuasetelma ja perusta siitä mihinkään muutu.

Ja sinun maailmasi se suppea on, minun maailmankuvassani joogakin on muuta kuin monotonista verryttelyä. En käsitä kuinka sinä voit väittää minun maailmaani ahtaaksi?

Sinulla tuskin on myöskään hallussa mitään millä todistat, että reaalimaailma on se kahdeksasta neljään töissä ja sitten kaupan kautta kotiin. Se on sinun ahdas näkemyksesi maailmasta, johon ei saatana ehkä sovi eikä Jumalakaan mutta kai silti senverran käsität että et sinä näitä asioita sanele etkä määritä!?
 
vastaus
Alkuperäinen kirjoittaja kristitty nuori äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja voiko tuollaisia ihmisiä olla:
Ai että demoni laittaa mun mieleen jotain ajatuksia?
Oot todella kaukana reaalimaailmasta ja elät todella ahtaassa maailmassa.
Mulla on aina hyvä olo kun saan olla rauhassa, mittän pahoja ajatuksia ei
kukaan ole mulle laittanut.
Kukaan ei siis voi edes käsiään venytellä?
Istun kippurassa koneen ääressä, etten vaan veny. Tulee paholainen,
anna mun kaikki kestää!!
No sinä tuskin nyt yksinäsi olet mikään poikkileikkaus ja esimerkki kaikista maailman ihmisistä ja heidän ajatusmaailmoistaan ja joogan vaikutuksesta niihin. Maailma ei ole sinäkeskeinen paikka, paitsi toki oma pieni maailmasi.

Olet vain yksi ihminen joka ehkä hieman on tosiaan "joogannut" eli verrytellyt käsiään, et enempää. Et ole mikään lausunnonantaja edes joogasta koska et ole siinä oikeastaan edennyt alkua pitemmälle, tuskin edes alkuun olet päässyt.

Jos tarkkaan luit niin kirjoitin että ALUSSA jooga onkin verryttelyä mutta lopussa (kun on edetty pitemmälle, paljon pitemmälle) se ei enää ole mitään jumppaa! Ja minä omasta elämästäni tiedän mistä puhun.

Silti, alussakin jooga pohjautuu niille samoille opeille kuin mitä se pitemmälle ehtineenäkin on, ei se alkuasetelma ja perusta siitä mihinkään muutu.

Ja sinun maailmasi se suppea on, minun maailmankuvassani joogakin on muuta kuin monotonista verryttelyä. En käsitä kuinka sinä voit väittää minun maailmaani ahtaaksi?

Sinulla tuskin on myöskään hallussa mitään millä todistat, että reaalimaailma on se kahdeksasta neljään töissä ja sitten kaupan kautta kotiin. Se on sinun ahdas näkemyksesi maailmasta, johon ei saatana ehkä sovi eikä Jumalakaan mutta kai silti senverran käsität että et sinä näitä asioita sanele etkä määritä!?
En ole väittänyt että olen pitkällä joogassa, käyn joogatunnilla ja teen mitä
pystyn, mitä saatanallista sinä on? Ja mulla on laaja maailmankatsomus,
et tunne mua. Kun olen kaikkea muuta kuin 8-16-tyyppi.
On erittäin ahdasmielistä väittää ettei ihminen saisi venytysliikkeitä tehdä.
Ja mistään muusta en ole puhunut.
 

Yhteistyössä