Sä oot sairas.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Ei ole mies eikä mikään, joka sisustamiseen puuttuu. Onko se ukko vielä luisuhartiainenkin?
Ja juo iltaisin pikkurilli käppärällä kaakaota? Sisustus on naisen asia ja piste.
Sä oot sairas.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Ei ole mies eikä mikään, joka sisustamiseen puuttuu. Onko se ukko vielä luisuhartiainenkin?
Ja juo iltaisin pikkurilli käppärällä kaakaota? Sisustus on naisen asia ja piste.
Ei se taloa itselleen väittänyt rakentavansa. Kyllä se Savannan varmaan mukaan ottais . Ja olet sä kyllä aika tosikko..Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Sinä varmaan selvennät mielelläsiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulla on Rieputarallaa ymmärryksessä vähän ongelmia.Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:No näin. Eri asia, jos miestä ei kiinnosta ja antaa vapaat kädet, niin mikäs siinä, sen kun sisustaa omalla maulla sitten, mutta jos toinenkin haluaisi osallistua, on julmaa olla kunnioittamatta toisen näkemystä. Niin kuin sanoin, koti on kaikkien perheenjäsenten yhteinen, ja kaikilla on oikeus tehdä kodistaan omannäköisensä.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Entä jos antaisit miehelle vaikka yhden huoneen jonka se sais sisustaa mieleisekseen? Kuulostaa vaan aika ilkeälle että toinen vaan päättää kaikesta :/ En ainakaan ite haluis ees asua sellasessa talossa missä en viihtyis
Savanna, kannattaisi ottaa tosissaan miehesi "uhkailut" oman talon rakentamisesta. Jos jatkat samalla mallilla kuin nyt, niin joku kaunis päivä miehesi ottaa ja lähtee ja jättää sut yksin selviämään kaikesta. Ei tuollaista kohtelua kukaan ikuisuuksia jaksa.
Olen siis kipeä, jos vaadin mieheltäni raamikkuutta ja jämäkkää asennetta?Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Sä oot sairas.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Ei ole mies eikä mikään, joka sisustamiseen puuttuu. Onko se ukko vielä luisuhartiainenkin?
Ihan hyvällä sanon tämänkin, niinkuin aiemankin. Kannattaisiko edes joskus miettiä mitä niiltä näppiksiltänsä suoltaa? Sä kirjoittelet mitä sylki suuhun tuo (ainakin siltä vaikuttaa) ja sitten ihmettelet että saat nihkeää kohtelua( muistelen sun ihmetelleen) ja banneja. Muista että niin metsä vastaa kun siihen huudetaan. :/Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Ei ole mies eikä mikään, joka sisustamiseen puuttuu. Onko se ukko vielä luisuhartiainenkin?
Ainankin silloin, jos miehellä ei ole yhtään makuaAlkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:sama mieltä olen että sisustus on naisten asia
no kiitos ja ei kiitos mitään sohvia joka paikassa ja biljardipöydätAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainankin silloin, jos miehellä ei ole yhtään makuaAlkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:sama mieltä olen että sisustus on naisten asia
No niin! Päästiinhän me samoille mielipiteille, vaikka en yleensä luekaan aloituksiasi. (pitäisi olla peukkuhymiö)Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:sama mieltä olen että sisustus on naisten asia
no ei ne miehet osaa, ne osaa suunnitella jotain taloja tai jotain mikä on oikeasti naiselle vaikea suunnitella, mut sisustus, ohhoh, harvoin näin miehiä jotka siitä osaa, heille pitää oikeasti opiskella ensiks sisustajaksi että ehkä se heistä tuleeAlkuperäinen kirjoittaja Marilii-:No niin! Päästiinhän me samoille mielipiteille, vaikka en yleensä luekaan aloituksiasi. (pitäisi olla peukkuhymiö)Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:sama mieltä olen että sisustus on naisten asia
Ota tämä huumorilla, jos vaan mitenkään pystyt. Ketä loukkasin?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ihan hyvällä sanon tämänkin, niinkuin aiemankin. Kannattaisiko edes joskus miettiä mitä niiltä näppiksiltänsä suoltaa? Sä kirjoittelet mitä sylki suuhun tuo (ainakin siltä vaikuttaa) ja sitten ihmettelet että saat nihkeää kohtelua( muistelen sun ihmetelleen) ja banneja. Muista että niin metsä vastaa kun siihen huudetaan. :/Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Ei ole mies eikä mikään, joka sisustamiseen puuttuu. Onko se ukko vielä luisuhartiainenkin?
Mä luulen, että miehesikin osaa myöhemmin arvostaa sun mielipiteitä. Miehillä joskus jää poikamieselämän haaveet päähän elämään sisustusasioissa ja naisten velvollisuus on estellä niitä tapahtumasta.Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:no kiitos ja ei kiitos mitään sohvia joka paikassa ja biljardipöydätAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainankin silloin, jos miehellä ei ole yhtään makuaAlkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:sama mieltä olen että sisustus on naisten asia
sama mieltäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä luulen, että miehesikin osaa myöhemmin arvostaa sun mielipiteitä. Miehillä joskus jää poikamieselämän haaveet päähän elämään sisustusasioissa ja naisten velvollisuus on estellä niitä tapahtumasta.Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:no kiitos ja ei kiitos mitään sohvia joka paikassa ja biljardipöydätAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ainankin silloin, jos miehellä ei ole yhtään makuaAlkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:sama mieltä olen että sisustus on naisten asia
Mä en tarkoittanut varsinaisesti tätä ketjua, vaan ihan yleensä. Sun näppiksiltä tulee välillä aikamoista tekstiä, haukut vauvojen ulkonäköä yms. Tällä palstalla ei kauneudella saa anteeksi, jos irl saatkin. Toisaalta, välillä sulta on tullut ihan asiallistakin tekstiä, ja kirjoituksistasi huokuu "mummon" onnea ja ylpeyttä kun kerrot lapsenlapsestasi. Sä oot aika ristiriitainen persoona.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Ota tämä huumorilla, jos vaan mitenkään pystyt. Ketä loukkasin?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ihan hyvällä sanon tämänkin, niinkuin aiemankin. Kannattaisiko edes joskus miettiä mitä niiltä näppiksiltänsä suoltaa? Sä kirjoittelet mitä sylki suuhun tuo (ainakin siltä vaikuttaa) ja sitten ihmettelet että saat nihkeää kohtelua( muistelen sun ihmetelleen) ja banneja. Muista että niin metsä vastaa kun siihen huudetaan. :/Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Ei ole mies eikä mikään, joka sisustamiseen puuttuu. Onko se ukko vielä luisuhartiainenkin?
Etkö sinä nyt käsitä? Kirjauduin ihan tämän takia tänään, että minua ei liitettäisi ilkeisiin viesteihin.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä en tarkoittanut varsinaisesti tätä ketjua, vaan ihan yleensä. Sun näppiksiltä tulee välillä aikamoista tekstiä, haukut vauvojen ulkonäköä yms. Tällä palstalla ei kauneudella saa anteeksi, jos irl saatkin. Toisaalta, välillä sulta on tullut ihan asiallistakin tekstiä, ja kirjoituksistasi huokuu "mummon" onnea ja ylpeyttä kun kerrot lapsenlapsestasi. Sä oot aika ristiriitainen persoona.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Ota tämä huumorilla, jos vaan mitenkään pystyt. Ketä loukkasin?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ihan hyvällä sanon tämänkin, niinkuin aiemankin. Kannattaisiko edes joskus miettiä mitä niiltä näppiksiltänsä suoltaa? Sä kirjoittelet mitä sylki suuhun tuo (ainakin siltä vaikuttaa) ja sitten ihmettelet että saat nihkeää kohtelua( muistelen sun ihmetelleen) ja banneja. Muista että niin metsä vastaa kun siihen huudetaan. :/Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Ei ole mies eikä mikään, joka sisustamiseen puuttuu. Onko se ukko vielä luisuhartiainenkin?
No eihän noilla ole mitään tekemistä sisustuksen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Olen siis kipeä, jos vaadin mieheltäni raamikkuutta ja jämäkkää asennetta?Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Sä oot sairas.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Ei ole mies eikä mikään, joka sisustamiseen puuttuu. Onko se ukko vielä luisuhartiainenkin?
Käsitän. Mutta kyllä niitä "hassuja" viestejä on kirjoitettu sinun mustalla nikilläsikin.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Etkö sinä nyt käsitä? Kirjauduin ihan tämän takia tänään, että minua ei liitettäisi ilkeisiin viesteihin.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä en tarkoittanut varsinaisesti tätä ketjua, vaan ihan yleensä. Sun näppiksiltä tulee välillä aikamoista tekstiä, haukut vauvojen ulkonäköä yms. Tällä palstalla ei kauneudella saa anteeksi, jos irl saatkin. Toisaalta, välillä sulta on tullut ihan asiallistakin tekstiä, ja kirjoituksistasi huokuu "mummon" onnea ja ylpeyttä kun kerrot lapsenlapsestasi. Sä oot aika ristiriitainen persoona.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Ota tämä huumorilla, jos vaan mitenkään pystyt. Ketä loukkasin?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ihan hyvällä sanon tämänkin, niinkuin aiemankin. Kannattaisiko edes joskus miettiä mitä niiltä näppiksiltänsä suoltaa? Sä kirjoittelet mitä sylki suuhun tuo (ainakin siltä vaikuttaa) ja sitten ihmettelet että saat nihkeää kohtelua( muistelen sun ihmetelleen) ja banneja. Muista että niin metsä vastaa kun siihen huudetaan. :/Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Ei ole mies eikä mikään, joka sisustamiseen puuttuu. Onko se ukko vielä luisuhartiainenkin?
Aika usein se menee kuitenkin esim. niin, että nainen ei sano autoasioista mitään ja mies ei sisutuksesta mitään. Meillä molemmat sanotaan kummastakin ja ollaan muutenkin aika yksimielisiä. Mutta meidänkin kohdalla on maku muokkautunut vuosien varrella yhtenäisemmäksi. Aluksi oli aika lailla hankalaa .Alkuperäinen kirjoittaja Neith:mikä ihmeen oikeus naisilla on määritellä miten sisustetaan, kasvatetaan lapset, mihin käytetään rahat ja miten mikäkin asia menee?
eikös yhdessä ollessa pitäis nimenomaan tehdä niitä kompromissejä?
Mieskin kuuluu sisustukseen. Sillä pitää mätsätä vaatteet.Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:No eihän noilla ole mitään tekemistä sisustuksen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Olen siis kipeä, jos vaadin mieheltäni raamikkuutta ja jämäkkää asennetta?Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Sä oot sairas.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Ei ole mies eikä mikään, joka sisustamiseen puuttuu. Onko se ukko vielä luisuhartiainenkin?
No niistä otan ihan ite täyden vastuun. Olen ollut hölömö.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Käsitän. Mutta kyllä niitä "hassuja" viestejä on kirjoitettu sinun mustalla nikilläsikin.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Etkö sinä nyt käsitä? Kirjauduin ihan tämän takia tänään, että minua ei liitettäisi ilkeisiin viesteihin.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä en tarkoittanut varsinaisesti tätä ketjua, vaan ihan yleensä. Sun näppiksiltä tulee välillä aikamoista tekstiä, haukut vauvojen ulkonäköä yms. Tällä palstalla ei kauneudella saa anteeksi, jos irl saatkin. Toisaalta, välillä sulta on tullut ihan asiallistakin tekstiä, ja kirjoituksistasi huokuu "mummon" onnea ja ylpeyttä kun kerrot lapsenlapsestasi. Sä oot aika ristiriitainen persoona.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Ota tämä huumorilla, jos vaan mitenkään pystyt. Ketä loukkasin?Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ihan hyvällä sanon tämänkin, niinkuin aiemankin. Kannattaisiko edes joskus miettiä mitä niiltä näppiksiltänsä suoltaa? Sä kirjoittelet mitä sylki suuhun tuo (ainakin siltä vaikuttaa) ja sitten ihmettelet että saat nihkeää kohtelua( muistelen sun ihmetelleen) ja banneja. Muista että niin metsä vastaa kun siihen huudetaan. :/Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Ei ole mies eikä mikään, joka sisustamiseen puuttuu. Onko se ukko vielä luisuhartiainenkin?
Jos miestä kiinnostaa sisustaminen niin totta kai hän saa sisustaa. Minä vain muutan sen heti, kun silmä välttää.Alkuperäinen kirjoittaja Neith:mikä ihmeen oikeus naisilla on määritellä miten sisustetaan, kasvatetaan lapset, mihin käytetään rahat ja miten mikäkin asia menee?
Et siis kunnioita puolisosi mielipidettä ollenkaan? Ikävä tapa :/Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Jos miestä kiinnostaa sisustaminen niin totta kai hän saa sisustaa. Minä vain muutan sen heti, kun silmä välttää.Alkuperäinen kirjoittaja Neith:mikä ihmeen oikeus naisilla on määritellä miten sisustetaan, kasvatetaan lapset, mihin käytetään rahat ja miten mikäkin asia menee?
No sinäkään et ole ymmärtänyt, että usein sisutusasioista "tappelut" ei ole useimmiten mitään oikeita riitoja (Savannalla on huumoria). Mies ehkä ajattelee jonkun asian omasta mielestään käytännöllisesti ym. tai sitten ei osaa ajatella käytännöllisesti ollenkaan (biljardipöytä ). Ei osaa huomioida, että naisen mielestä sisustuksen pitäisi näyttääkin joltakin. Harva mies sydänvertaan sisustukseen vuodattaisi muutenkaan . Ei ne lopputuloksesta yleensä kärsi, vaikkeivät siihen niin pääse vaikuttamaan.Alkuperäinen kirjoittaja v:Ihan hirveitä päsmäreitä naiset täällä.
Yhteinen koti ja yhdessä päätetään mitä sinne tuodaan.