Meillä kauhea tappelu miehen kanssa sisustuksen takia

vieras
Voi näitä miesraukkoja mitä ne joutuu naisten kynsissä kestämään.
Mut mä kyllä ymmärrän sua, jos sä olet lähes kaikki suunnitellut eli kodin jonka haluat, niin mies tulee väittään et ei tämmönen käy.
Koita löytää jotain kivaa miehellekkin...desingiä löytyy vaikka millä mitalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mut mä kyllä ymmärrän sua, jos sä olet lähes kaikki suunnitellut eli kodin jonka haluat, niin mies tulee väittään et ei tämmönen käy.
mut arvaa mitä, mies halua toinen talo, jopa ajettiin tänään kun mä en ole töissä ihan vaan kovan väsymyksen takia ja se näytti mitä se halua rakentaa :LOL: no mut ihan hyvää se maku oli, paitsi khe, ei ainakaan lähiaikoina :|

rikas
sitä ollaa sitte nii sisustavinaan kokoajan ja iha paskaa kuitenkin ostatte.. huonolla maulla kun sisustaa, nii kalliiksi se lopulta tulee :D sellaset kellä on rahaa sisustaa, nii eipä käy tääl mainostamassa ja tekemässä jotain jutun tynkää tälläsestä.

v
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
mut arvaa mitä, mies halua toinen talo, jopa ajettiin tänään kun mä en ole töissä ihan vaan kovan väsymyksen takia ja se näytti mitä se halua rakentaa :LOL: no mut ihan hyvää se maku oli, paitsi khe, ei ainakaan lähiaikoina :|
Viddu kiva mies! Miks uus talo? Just kohta entinen talo ehkä ok!?!

Alkuperäinen kirjoittaja rikas:
sitä ollaa sitte nii sisustavinaan kokoajan ja iha paskaa kuitenkin ostatte.. huonolla maulla kun sisustaa, nii kalliiksi se lopulta tulee :D sellaset kellä on rahaa sisustaa, nii eipä käy tääl mainostamassa ja tekemässä jotain jutun tynkää tälläsestä.
ok, kiitos tiedosta =)

meillä on miehen kanssa aikalailla samanlainen maku. eniten meillä väännetään kättä siitä pitääkö joku antiikkimööpeli säästää vai ei ja lastenhuoneen säilytysjärjestelmästä... mä en kelpuuta mitään kaiken kirjavia muovilaatikoita sinne, oli ne kuinka käteviä hyvänsä.

Värit yms. päätetään yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:
tää palsta vois olla vaan OIKEESTI SUOMALAISILLE!
Tee uus palsta, helppoa, joku www.vainsuomalaisille.fi
Helpompi ku sä lähet poukkoileen typerine avauksines vähä toisille palstoille.. tää on suomalaisille tarkoitettu.
valitettavasti, niin riippuvainen olen että luulen sulle se olis helpompi tehdä kun mulle, myös sun oman mieliterveyden takia :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
meillä on miehen kanssa aikalailla samanlainen maku. eniten meillä väännetään kättä siitä pitääkö joku antiikkimööpeli säästää vai ei ja lastenhuoneen säilytysjärjestelmästä... mä en kelpuuta mitään kaiken kirjavia muovilaatikoita sinne, oli ne kuinka käteviä hyvänsä.

Värit yms. päätetään yhdessä.
Tykkäättekö te antiikista? =)

iitu
kyllä olen tyranni ja sisustan juuri niinkuin haluan. mies ei onneksi ole kiinnostunut sisustamisesta... haluaisihan se myös jonkun biljardipöydän ja seinille simpsons-julisteita mutta olen jyrännyt ja kieltänyt ne.

En mä tiedä mä sanoin että en sitten asuu täällä jos en saa sen ja sen ja sen, sanoin sille mä löydän uutta miestä joka tykkää mun mausta :LOL: siis aivan kauhea, me tappelemme kun lapsia ja mä olen kaikist pahin lapsi :ashamed: mut mä en kestää sen maku, se koota mun tavarat ja kokoajan kuulen ohoh, hui hui mikä pa....a pla, pla :D
Siis sä oot kyllä ilkeä tapaus. Ihan kohtuuton miestäsi kohtaan.

Se on teidän KAIKKIEN koti, ja jokaisella on oikeus saada sinne oman makunsa mukaisia juttuja. Anna nyt hyvä ihminen hiukan sille miehellesikin siimaa, ei se oo mikään lemmikkikoira jota voit hyppyyttää ihan mielesi mukaan.

IhanaValo
Entä jos antaisit miehelle vaikka yhden huoneen jonka se sais sisustaa mieleisekseen? Kuulostaa vaan aika ilkeälle että toinen vaan päättää kaikesta :/ En ainakaan ite haluis ees asua sellasessa talossa missä en viihtyis

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Entä jos antaisit miehelle vaikka yhden huoneen jonka se sais sisustaa mieleisekseen? Kuulostaa vaan aika ilkeälle että toinen vaan päättää kaikesta :/ En ainakaan ite haluis ees asua sellasessa talossa missä en viihtyis
No näin. Eri asia, jos miestä ei kiinnosta ja antaa vapaat kädet, niin mikäs siinä, sen kun sisustaa omalla maulla sitten, mutta jos toinenkin haluaisi osallistua, on julmaa olla kunnioittamatta toisen näkemystä. Niin kuin sanoin, koti on kaikkien perheenjäsenten yhteinen, ja kaikilla on oikeus tehdä kodistaan omannäköisensä.

Savanna, kannattaisi ottaa tosissaan miehesi "uhkailut" oman talon rakentamisesta. Jos jatkat samalla mallilla kuin nyt, niin joku kaunis päivä miehesi ottaa ja lähtee ja jättää sut yksin selviämään kaikesta. Ei tuollaista kohtelua kukaan ikuisuuksia jaksa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
No näin. Eri asia, jos miestä ei kiinnosta ja antaa vapaat kädet, niin mikäs siinä, sen kun sisustaa omalla maulla sitten, mutta jos toinenkin haluaisi osallistua, on julmaa olla kunnioittamatta toisen näkemystä. Niin kuin sanoin, koti on kaikkien perheenjäsenten yhteinen, ja kaikilla on oikeus tehdä kodistaan omannäköisensä.

Savanna, kannattaisi ottaa tosissaan miehesi "uhkailut" oman talon rakentamisesta. Jos jatkat samalla mallilla kuin nyt, niin joku kaunis päivä miehesi ottaa ja lähtee ja jättää sut yksin selviämään kaikesta. Ei tuollaista kohtelua kukaan ikuisuuksia jaksa.

vieras

Sulla on Rieputarallaa ymmärryksessä vähän ongelmia. :D

Sulla on Rieputarallaa ymmärryksessä vähän ongelmia. :D
Sinä varmaan selvennät mielelläsi :D

Yhteistyössä