Meillä asuu joku jota ei näe, mutta kuulee...

Sangria
mulle sattunut lapsuuden kodissa myös omituisia. mm, entinen omistaja halusi tulla sisälle katsomaan paikkoja, vaikka kyseinen henkilö on kuollut aikoja sitten. tai sitten se oli joku sekopää joka halusi tulla vaan urkkimaan paikkoja. tosin kyseinen henkilö katosi salaperäisesti pihalta äänettömästi sillä aikaa kun vilkaisin koiraa :/ ihan sekunnissa. ovet avautuu itsestään ja sulkeutuu, tavarat lentelevät lattialle, vaikka olin juuri nostanut sen, niin kun selkäni käännän tavara on lentänyt uudestaan kauas lattialle. kerran laitoin yhden pienen taulun seinään, nii kyseinen kummitus? ei kai tykännyt siitä kun seuraavana aamuna se oli taas kaapissa. eikä meillä ollut ketään muita silloin kotona kuin minä. myös mun edesmennyt mummo on kuullut yläkerrasta sohvien siirtelyä, vaikka siellä ei ollut ketään. joku on hypännyt tasajalkaa mun vanhempien sängyn vieressä, molemmat heräsivät kamalaan jytkeeseen.... voisin jatkaa loputtomiin näitä juttuja. vesihanat itsestään auki jne...
 
Sangria
jatkan vielä... kerran telkka meni ääni täysille itsestään, näkyi ruudussa vaan se volyymi kun lisääntyi, ruikut tuli melkeen housuihin :kieh: kukosäädinkin oli telkun päällä silloin. sitten katossa riippuva puukoriste alkoi kieppumaan itsestään ihan reilusti, kun olin sitä vähän aikaa katsellut.
 
Mun vanhempien luona kummittelee myös. On mm. tippunut kukka seinältä, siten että se jotenkin ''hyppäs'' sieltä ruukusta ulos niin että ruukku jäi seinälle mut kukka tuli alas ja samalla kaatu jalallinen lamppu joka on niin raskas että ei millään kaadu itekseen. Huoneessa ei varsinaisesti sillon ollu ketään, ite näin sen kun se tapahtu kun seisoin portailla huoneen ovella. Sitten samaisessa huoneessa on hiilihanko lähtenyt seinällä naulassa ollessaan pyörimään ympyrää itekseen, viereisessä huoneessa oli yht.äkkiä cd-soittimessa levy jonka oltiin luultu kadonneen ja soittimen luukku auki. Viimeisin oli että takassa palo tuli ja kaikki puuhasi jotain omiaan ja lopulta huomattiin että takan pellit oli joku laittanut kiinni mutta kotona olleista ei sitä kukaan ollut tehnyt.. Että lienee ''se jokin'' mikä siellä myös asuu.. Ei se pahaa ole kellekkään tehnyt, paremminkin päin vastoin jos takan pellitkin laittaa kiinni kun kaikki muut sen unohtaa..
 
Särkynyt Lasinukke
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt Lasinukke:
En tähän hätään muista, että onko itselläni yliluonnollisia kokemuksia, mutta läheisiltä oon kuullut kyllä.

Exä oli kerran mummolassa nähnyt seinävaatteessa minut juoksemassa iloisena ja hymyillen. Sitten takaani oli tullut tumma hahmo, joka oli paiskannut minut maahan. Vähän ex säikähti.

Tätini on monesti nähnyt enneunia/näkyjä ja tiennyt ennalta, milloin joku tietty kuolee.

Äitini on nähnyt tunturipöllön (niillä leveysasteilla harvinaisia) isänsä kuoleman jälkeen sen puun oksalla, missä pappa yleensä tapasi puuhailla. Äitille tuli tosi vahva tunne siitä, että se on pappa. Sitten sen pöllön seuraan oli tullut toinenkin tunturipöllö ja ne olivat lentäneet pois. Toiste niitä ei oo näkynyt.
Pöllöä pidetään joissain kulttureissa kuoleman airuena.
Niin minäkin muistelisin lukeneeni jostain.

Äiti tosiaan tuollaisen tarinan kerran kertoi. Itse olin tosi pieni, ehkä jotain viisi-vuotias, kun pappa kuoli.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Alkuperäinen kirjoittaja up:
:D spookia :LOL: aika outo sattuma kylläkin. Mut en ole teillä oleva haamu. Vai olenko :eek:
Oot varmaan.... tosin se haamu ei ole vielä meillä näyttäytynyt :whistle:. Eihän rivitaloissa kummittele, eihän?
Sähkösaunatonttu, rivitalonhenki... hmmm... miksei? :whistle:
 
up
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Alkuperäinen kirjoittaja up:
:D spookia :LOL: aika outo sattuma kylläkin. Mut en ole teillä oleva haamu. Vai olenko :eek:
Oot varmaan.... tosin se haamu ei ole vielä meillä näyttäytynyt :whistle:. Eihän rivitaloissa kummittele, eihän?
eikai nyt sentään :whistle: tarkista nyt ettei oven takana ole ketään :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Alkuperäinen kirjoittaja up:
:D spookia :LOL: aika outo sattuma kylläkin. Mut en ole teillä oleva haamu. Vai olenko :eek:
Oot varmaan.... tosin se haamu ei ole vielä meillä näyttäytynyt :whistle:. Eihän rivitaloissa kummittele, eihän?
Sähkösaunatonttu, rivitalonhenki... hmmm... miksei? :whistle:
Juu, ihmeellistä kuitenkin. Miksi just nyt joku nosti tän ketjun yhtäaikaa, samalla kellonlyömällä viime yöltä. Mä painun sänkyyn, vedän peiton korviin ja hytisen siellä peloissani :ashamed:.... tää palsta on kirottu.
 
up
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Alkuperäinen kirjoittaja up:
:D spookia :LOL: aika outo sattuma kylläkin. Mut en ole teillä oleva haamu. Vai olenko :eek:
Oot varmaan.... tosin se haamu ei ole vielä meillä näyttäytynyt :whistle:. Eihän rivitaloissa kummittele, eihän?
Sähkösaunatonttu, rivitalonhenki... hmmm... miksei? :whistle:
Juu, ihmeellistä kuitenkin. Miksi just nyt joku nosti tän ketjun yhtäaikaa, samalla kellonlyömällä viime yöltä. Mä painun sänkyyn, vedän peiton korviin ja hytisen siellä peloissani :ashamed:.... tää palsta on kirottu.
tarkista ensin peiton alunen :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja up:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Alkuperäinen kirjoittaja up:
:D spookia :LOL: aika outo sattuma kylläkin. Mut en ole teillä oleva haamu. Vai olenko :eek:
Oot varmaan.... tosin se haamu ei ole vielä meillä näyttäytynyt :whistle:. Eihän rivitaloissa kummittele, eihän?
Sähkösaunatonttu, rivitalonhenki... hmmm... miksei? :whistle:
Juu, ihmeellistä kuitenkin. Miksi just nyt joku nosti tän ketjun yhtäaikaa, samalla kellonlyömällä viime yöltä. Mä painun sänkyyn, vedän peiton korviin ja hytisen siellä peloissani :ashamed:.... tää palsta on kirottu.
tarkista ensin peiton alunen :LOL:
Vieläkö manaat täällä, hus, hus.... :LOL: :LOL: Miten ne kummitusten peloittelut menivätkään ;)
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
mikä selitys sille mahtaa olla että aina kun on kyse yliluonnollisista asioista niin haetaan raamatusta apua, silti kuitenkaan ei uskota raamattuun? mä itse uskon kyllä jeesukseen mutta en ymmärrä niitä jotka hakevat turvaa jostain kirjasta mihin eivät edes usko, eikö silloin jok lasten satukirja ajaisi saman asian? vai onko kuitenkin niin että kun ihminen tarpeeksi pelkää ni tulee tarve turvautua johonki suurempaan,kai jokaisella on sisimmässään kaipuu sitte jumalaan mutta en kyllä ymmärrä aina ihmisten ajatuksia..niin ja itse en usko mihinkään varsinaisiin kummituksii ym. raamattussa lukee että että ihminen ku kuolee ni se kuolee että ei jää tänne enään missää muodossa, mutta nuo kummitukset ym. on saatanan temppuja saada ihmiset pelkäämään, onhan saatanalla samanlailla palvelijoita kuin jumalalla enkeleitä =) eli ne on kyllä oikeita henkiolentoja mutta ovat saatanan lähettämiä eivätkä mitään ihmisen henkiä, no tätä on turha täällä selittää enempää, niin ja itse olen ollut aikoinani kovassa taistelussa hyvän ja pahan kanssa ja olen kyllä nähnyt yhtä ja toista ihan omilla silmillä mutta en nyt viitsi alkaa pelottelemaan ketään koska nämä asiat olen itse nähnyt ja kokenut ja ovat niin todellisia..mutta uskon kyllä että ei ole mitään kuvittelua jos joku siis kokee/näkee tällasia.
Voin sanoa, että tämä pistää enemmän pelottamaan, jos kummitukset on saatanan lähettämiä (lue pahoja!) kuin tavallisia kuolleiden ihmisten henkiä... Ja voin sanoa, että jos täällä kuuluu pienikin kolaus, niin minä pissaan housuun :( Piti laittaa ikkunakin kiinni ja peitto hakea ympärille!
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Voin sanoa, että tämä pistää enemmän pelottamaan, jos kummitukset on saatanan lähettämiä (lue pahoja!) kuin tavallisia kuolleiden ihmisten henkiä... Ja voin sanoa, että jos täällä kuuluu pienikin kolaus, niin minä pissaan housuun :( Piti laittaa ikkunakin kiinni ja peitto hakea ympärille!
Miten voi olla, että kaikissa kulttuureissa ja kaikissa uskonnoissa nähdään henkiä? Onko siis kaikki, jota ei ymmärrä suoraan Saatanasta? Vaikka ikinä ei olisi siitä kuullutkaan?
 
Sangria
varmaan johtuu tästä ketjusta, että näin unta edesmenneestä mummostani. unessa puhuin hänen kanssa puhelimessa, puhelin ei soinut vaan yhtäkkiä hänen ääni kuului hyvin voimakkaana siitä ja kyseli minua. ihmettelin kuinka mahdollista, että hän puhuu minun kanssa vaikka on kuollut, hän ei puhu siitä mitään vaan kyselee kuinka lapset voi ja että hänellä on niin hyvä olo, muuta mukavaa ja nauraa ikimuistoisella naurullaan :D puhumme pitkään ja lopussa kysyn missä hän on, ja vastaus oli että taivaalla. sen jälkeen ei kuulunut enää pihaustakaan. erikoinen uni.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
varmaan johtuu tästä ketjusta, että näin unta edesmenneestä mummostani. unessa puhuin hänen kanssa puhelimessa, puhelin ei soinut vaan yhtäkkiä hänen ääni kuului hyvin voimakkaana siitä ja kyseli minua. ihmettelin kuinka mahdollista, että hän puhuu minun kanssa vaikka on kuollut, hän ei puhu siitä mitään vaan kyselee kuinka lapset voi ja että hänellä on niin hyvä olo, muuta mukavaa ja nauraa ikimuistoisella naurullaan :D puhumme pitkään ja lopussa kysyn missä hän on, ja vastaus oli että taivaalla. sen jälkeen ei kuulunut enää pihaustakaan. erikoinen uni.....
Kylmät väreet menee! Mäkin haluaisin puhua mummini kanssa.. :'( *ikävä*
 

Yhteistyössä