Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eli häät ovat tärkeämmät, kuin itse avioliitto, siitähän silloin on kyse.
päinvastoin. avioliitto on tärkein koska ne meinaa mennä vaan kerran naimisiin.
ymmärrän erittäin hyvin että sillon haluu semmoset unelmahäät. =)
Eli siis se juhla on niin tärkeä, että sen takia naimisiinmenoa lykätään. Silloinhan se menee itse avioliiton edelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yhdessä kumminkin asutaan jo. Mun puolesta ei mikään kiire, mutta totuus vaan on, että ne juhlat on se kynnyskysymys tässä asiassa. Naimisiin kyllä pääsee ihan halvallakin, se ei oo mikään rikkaiden etuoikeus.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eli häät ovat tärkeämmät, kuin itse avioliitto, siitähän silloin on kyse.
Eli siis se juhla on niin tärkeä, että sen takia naimisiinmenoa lykätään. Silloinhan se menee itse avioliiton edelle.
miks kiire naimisiin jos ikääkin on vasta 23v ja opiskelutkin kesken?
No yhdessä kumminkin asutaan jo. Mun puolesta ei mikään kiire, mutta totuus vaan on, että ne juhlat on se kynnyskysymys tässä asiassa. Naimisiin kyllä pääsee ihan halvallakin, se ei oo mikään rikkaiden etuoikeus.
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yhdessä kumminkin asutaan jo. Mun puolesta ei mikään kiire, mutta totuus vaan on, että ne juhlat on se kynnyskysymys tässä asiassa. Naimisiin kyllä pääsee ihan halvallakin, se ei oo mikään rikkaiden etuoikeus.
no se ei silti tarkota että juhlat olis tärkeämpää kuin avioliitto. niin voi ehkä sanoa sitten kun ap on 90v ja ei vieläkään oo menny naimisiin ja itkee kiikustuolissa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Annaliina:Kauniit, ikimuistoiset ja tunnelmalliset häät saa myös pienellä budjetilla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eli häät ovat tärkeämmät, kuin itse avioliitto, siitähän silloin on kyse.
No yhdessä kumminkin asutaan jo. Mun puolesta ei mikään kiire, mutta totuus vaan on, että ne juhlat on se kynnyskysymys tässä asiassa. Naimisiin kyllä pääsee ihan halvallakin, se ei oo mikään rikkaiden etuoikeus.
Asutaan ja on asuttu vuodesta 2006. Eipä se naimisiinmenokaan muuta muuta kuin sen että hän saisi käyttää minusta nimitystä vaimo ja minä hänestä aviomies (no ehkä sukunimenkin). Ajatukset ja teot on kuitenkin nyt ihan samoja kuin naimisissakin.
(Paitsi että hän puhuu minusta työkavereilleen "vaimona", yritän aina korjata että avovaimo/kihlattu" ;D
Alkuperäinen kirjoittaja äitix 4:Niin repesin koska mentiin miehen kanssa maistraatissa naimisiin, ja kyllä sitten todistajien ja lasten kanssa Rossoon syömään =)
Mikäköhän tuossa oli nyt pahaa? Onnellisia ollaan. Ei tietysti saatu häälahjoja, mutta ei kumpikaan oikein nauti huomion keskipisteenä olosta ja sukulaisia nähdään vähintään 4 kertaa vuodessa lasten synttäreillä, lapset kun tykkää keskipisteenä olosta =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eli häät ovat tärkeämmät, kuin itse avioliitto, siitähän silloin on kyse.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Annaliina:Kauniit, ikimuistoiset ja tunnelmalliset häät saa myös pienellä budjetilla.
120 vieraalle?
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Kuulostaa siltä, että teille on tärkeämpää esittää ennaltosovittu näytelmä ulkopuoliselle kuin oikeasti vannoa ikuisen rakkauden valat toisillenne.
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Mä menisin tuossa tilanteessa naimisiin maistraatissa ja kun on rahaa niin siunaisin liiton kirkossa ja pitäisin silloin ne kunnon juhlat
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eli häät ovat tärkeämmät, kuin itse avioliitto, siitähän silloin on kyse.
Asutaan ja on asuttu vuodesta 2006. Eipä se naimisiinmenokaan muuta muuta kuin sen että hän saisi käyttää minusta nimitystä vaimo ja minä hänestä aviomies (no ehkä sukunimenkin). Ajatukset ja teot on kuitenkin nyt ihan samoja kuin naimisissakin.
(Paitsi että hän puhuu minusta työkavereilleen "vaimona", yritän aina korjata että avovaimo/kihlattu" ;D
miksi sitten edes menette naimisiin jos sillä ei nyt tunnukaan olevan mitään merkitystä sinällään ? ei siis mitenkään pahalla tämä kysymys.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yhdessä kumminkin asutaan jo. Mun puolesta ei mikään kiire, mutta totuus vaan on, että ne juhlat on se kynnyskysymys tässä asiassa. Naimisiin kyllä pääsee ihan halvallakin, se ei oo mikään rikkaiden etuoikeus.
no se ei silti tarkota että juhlat olis tärkeämpää kuin avioliitto. niin voi ehkä sanoa sitten kun ap on 90v ja ei vieläkään oo menny naimisiin ja itkee kiikustuolissa.![]()
lue tuo ap:n otsikko. minusta se jo kertoo ihan oleellisesti sen, että rahan takia eivät ole menneet naimisiin..miten se on mahdollista, kun toimitus on ilmainen ?
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:samaten meillä. Sekää minä että mies halutaan juhlia sen kerran läheisten ja ystävien kanssa.
Mä en halua mennä taviskuteissa ruokkiksella hätäsesti maistraattiin, vaan haluan isän saattavan, haluan valssit ja tanssit puheet, ystävät, läheiset, ruokaa, juomaa ja hauskaa aikaa. Haluan juhlistaa avioliiton alkua.
Ja mun jakeluun ei mene et eka maistraattiin ja sit vuoden päästä juhlat. joo ei. Miksi juhlia jo vuoden kestänyttä avioliittoa uutena juttuna.
Meillä mies ei edes suostu maistraattiin enkä minä joten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No yhdessä kumminkin asutaan jo. Mun puolesta ei mikään kiire, mutta totuus vaan on, että ne juhlat on se kynnyskysymys tässä asiassa. Naimisiin kyllä pääsee ihan halvallakin, se ei oo mikään rikkaiden etuoikeus.
lue tuo ap:n otsikko. minusta se jo kertoo ihan oleellisesti sen, että rahan takia eivät ole menneet naimisiin..miten se on mahdollista, kun toimitus on ilmainen ?
niin..ne ei oo menty naimisiin koska niillä ei oo ollu rahaa millä toteuttaa sitä mitä ne haluu.
jos haluu ostaa talon niin kyllä sillon ensin miettii mitä haluu ja mihin hintaan etkä osta ekaa mökkiä mitä tulee vastaan. samoin jos haluut kiertää maailman ympärille niin meetkö tuhkolma-risteilylle kun sulla on sen verran rahaa tilillä?
mitä vikaa siinä on että jaksaa oottaa kun haluu jotain eikä tyydy kompromissiin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:samaten meillä. Sekää minä että mies halutaan juhlia sen kerran läheisten ja ystävien kanssa.
Mä en halua mennä taviskuteissa ruokkiksella hätäsesti maistraattiin, vaan haluan isän saattavan, haluan valssit ja tanssit puheet, ystävät, läheiset, ruokaa, juomaa ja hauskaa aikaa. Haluan juhlistaa avioliiton alkua.
Ja mun jakeluun ei mene et eka maistraattiin ja sit vuoden päästä juhlat. joo ei. Miksi juhlia jo vuoden kestänyttä avioliittoa uutena juttuna.
Miksi juhlia suhdetta, joka on kestänyt jo vuosia, yhdessä on asuttu, lapset saatu ja aika naurettavalta kuulostaa se, että isä luovuttaa tyttärensä, joka on ajat sitten jo perustanut oman elämänsä ja asunut poissa kotoa. En tajua tuota, että isä taluttaa muutenkaan. Se on jäänne jostain, edustaa sitä, että naisen omistaa aina joku mies, ensin isä ja sitten aviomies.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:samaten meillä. Sekää minä että mies halutaan juhlia sen kerran läheisten ja ystävien kanssa.
Miksi juhlia suhdetta, joka on kestänyt jo vuosia, yhdessä on asuttu, lapset saatu ja aika naurettavalta kuulostaa se, että isä luovuttaa tyttärensä, joka on ajat sitten jo perustanut oman elämänsä ja asunut poissa kotoa. En tajua tuota, että isä taluttaa muutenkaan. Se on jäänne jostain, edustaa sitä, että naisen omistaa aina joku mies, ensin isä ja sitten aviomies.
Ajattelen samoin.Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:No kyllä mä ainakin haluan, että mun häät on sellaset mun näköset häät, eikä mitkään tiistai-iltapäivän farkut jalkaan ja maistraattiin -häät. Siis sillä on oikeesti mulle merkitystä. Ehtii sitä naimisiin ihan varmasti myöhemminkin ja tyylillä. Jos aikoo säästää vaikka rahaa.![]()