Meillä on omituinen koulu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On kyllä mukavaa :) Mistähän saisi tietää kuinka Victoria ja Daniel esiintyy yleisölle? Vai näyttäytyykö ollenkaan muutakuin noin koululaisille yms. Tekisi niin mieli nähdä heidät vaikka matkaa onkin.

Kuulostaa hyvälle koululle, jonka opettajat jaksavat olla aktiivisia.
:)

Ovat todella ja vanhis on myös...ihan valtavasti kaikkea missä nuo oppilaat ovat mukana. Oli aikas hieno kokemus myös tuo kulttuuripääkaupungin avajaiset. Koulumme oppilaat olivat siinäkin mukana. Oppilaay ovat todella innoissaan kaikista näistä jutuista.

Salaa olen kateellinen. Tytär on luokalla, jossa saa keskustella tunnilla keskenään jos se liittyy käsitteillä olevaan asiaan, saa soitella välitunneilla musiikkivälineillä ja kuunnella musiikkia korvakuulokkeilla tehdessä vaikka matikan läksyjä. Käyvät teattereissa myös, tekevät sitä itsekin. Meillä olisi aikanaan luultavasti tullut korvatillikka jo musiikin kuuntelusta.

Alkuperäinen kirjoittaja artsufartsun äiti;24626269:
Salaa olen kateellinen. Tytär on luokalla, jossa saa keskustella tunnilla keskenään jos se liittyy käsitteillä olevaan asiaan, saa soitella välitunneilla musiikkivälineillä ja kuunnella musiikkia korvakuulokkeilla tehdessä vaikka matikan läksyjä. Käyvät teattereissa myös, tekevät sitä itsekin. Meillä olisi aikanaan luultavasti tullut korvatillikka jo musiikin kuuntelusta.

Itse olen aika tottunut kaikkeen tuollaiseen kun oma kouluni jossa kävin oli myös kaikessa mahdollisessa mukana. Joten olen innoissani kun lapseni ovat myös päässeet maistamaan kaikkea kivaa. Onneksi tuo kaikki on tulossa takaisin.

Uusimmat

Yhteistyössä