A
"a.p"
Vieras
Miten te, joilla on ns. eritysilapsia tai huonosti nukkuvia lapsia, jaksatte ja pysytte järjissänne?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kaikkeen tottuu kai. Sitten asioita suhteuttaa, siis samalla kun on rankempaa niin osaa arvostaa niitä helpompiakin hetkiä tosissaan. Ja ehkä osaa myös pitää varaansa sen suhteen ettei päästä itseään ihan uupumaan, eli osaa myös olla itsekäs ja ottaa sitä omaa aikaa ja vapauksia silloin kun se on mahdollista.
Peesaan sinuaMeillä on erityislapset ja huonosti nukkuvat. Vaativat vielä nukuttamista vaikka ovat 10 ja 13. Ja vaipat. Joskus on vaikeampia päiviä ja joskus helpompia.
Ihmisenä olen kasvanut paljon.Hyvä parisuhde ja rakkaus auttaa paljon,yhdessä olemme sitoutuneet perheeseemme.Ja vertaistuki on kullan arvoinen.
Jeps. =)
Ja siis tottakai tulee välillä niitä hetkiä kun tuntuu että nyt ei enää jaksa... Mutta onneksi kun näistä tilanteista selviää niin tunteetkin taas muuttuu.
Mutta siis todella tärkeää että molemmat puolisot ovat sitoutuneet hommaan ja ymmärtävät myös toisen väsymystä. Silloin voidaan tulla vastaan ja tukea kun huomaa toisella olevan rankempaa jne.
Itse olen ammatiltani sairaanhoitaja ja kieltämättä joskus vaikeimpina hetkinä luon itselleni mielikuvan ettyä olen töissä ja lapset ovat potilaitani/asiakkaitani joita mihin nyt kuuluu hoitaa siihen hetkeen asti kunnes he nukahtavat, mies tulee kotiin, saan heidät hoitoon tms. Silloin päättyy työpäiväni ja voin taas ottaa rennommin.:xmas:
Maailmassa monta, on ihmeellistä asiaa...
Noh... Jaksaahan sitä, kun on pakko.Eikä tämä minulle ainakaan pelkkää 'jaksamista' ole, pidän elämästäni. Sympaattiset sanat vaan voi olla vähissä, jos minulle käy muutamasta valvotusta viikosta marisemaan. Tai vauvasta, joka kitisee sitterissä, eikä anna äidin juoda rauhassa aamukahvia (tämäkin on kuultu).
![]()