meillä on kokeilu käynnissä,koska mies tajuaa aloittaa siivoomisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"neppu"

Vieras
tietokonepöytä pursuaa papereita. Leluja ja lastenvaatteita on pitkin lattioita lähes joka metrillä mitä talosta löytyy(keittiössä ei taida olla,mutta siel on muuta). Sohvilla(joita on 3) on lehtiä,leluja tai vaatteita. Tiskipöytä on likainen ja täynä tiskejä, keittiön pöydällä on eilisen ruokailun ja iltapalan likaiset astiat(mies hoiti iltapalan,se ei koskaan siivoo astioita vaan siirtää vaan vanhat syrjään). verhot on likaiset(en tiedä mitä iltapalan aikana on niihin lentänyt tai miksi,mutta niissä on ruskeaa jotain).

Vessan lattialla on likapyykkii(varmaan muksut tönässy pyykkikoria). Lattioilla on myös lehtiä(aku ankkoja ja mainoslehtiä). kaikki tasot keittiössä on likaisia.
Tälläseksi kämppä menee aina jos ois miehen vuoro pitää huolta siisteydestä. Nyt en aio siivota. Mut vähä hirvittää jos joku tulee kylään ja tekee sit ls ilmoituksen kun on niin sekaista. Mut mun mielestä se on nyt mies joka siivoo(oon ite huolehtinut 6vuotta 90% siivouksesta, vaikka en ole ollut kotiäitinä siitä ajasta kuin 3vuotta,ja mies oli tosta 3vuodesta yhden vuoden mun kanssa kotona,ei silti siivonnu).

Nyt *sensuroitu* riittää.

ottaa vaan niin päähän ku se ei saa koton aikaseks mitään,ei edes sillon jos on yksin kotona päivät..

Ei se tajua, ellet sano sitä suoraan ja painokkaasti.

Meillä on nyt puhtaiden pyykkienpino kasaantumassa lipaston päälle. Kohta lapsilla ei ole enää vaatteita vaatekaapissa. Mies on nyt kotona työttömänä ja minä töissä. Olen pari viikkoa jo odottanut, koska mies ymmärtäisi viedä vaatteet lasten kaappiin. Sitä päivää on näköjään turha odottaa, koska eilen mies tokaisi, että vaatteet voi vierä narulta suoraan kaappiin. No miksi vit'ussa ei sitten tee niin. Minun on pakko tyhjentää pyykkinarut, jotta saan pestyä lisää pyykkiä, joten olen jättänyt viikatut vaatepinot lipaston päälle odottamaan sitä, että mieskin tajuaisi tehdä osuutensa. Jatkossa en aio edes viikata pyykkejä.

...:hug:...tuota...olethan oikeasti varautunut siihen, että tuossa voi mennä hyvän aikaa.

Kannattaisi vielä piilottaa television kaukosäädin sekä tietokoneesta mokkula (tai sitten vastaava härpäke, mikä sitten ikinä onkaan miehelläsi se Elämää Suurempi asia). Sitten ehkä saattaa varovaista siivoamista esiintyä.

Tiukan keskustelun paikka tuo on. Tai jos kerran puhe ei mene perille - ja eihän se ole mennyt - niin sitten tee semmoinen katoamistapahtuma. Jos likellänne asuu sukulaisia - esim. äitisi - niin mene päiväksi pariksi muksujen kanssa sinne. Ehkä hoksaa tilanteen vakavuuden, kun palvelija on häippässyt. Tai sitten ei.

[QUOTE="vieras.";29458963]Siivous ei ole miehen tehtävä. Mies tuo leivän pöytään ja nainen pitää kodin siistinä.[/QUOTE]

Ei se tuo, kun on työttömänä. Minä käyn töissä.

Mä oon kanssa yrittäny tota. Aina välillä menee tosiaan hermo kun MITÄÄN ei voi laittaa takaisin paikoilleen ikinä, ei roskia roskikseen, pyykkejä pyykkikoriin.. jne. Mä vaan vihaan itse niin paljon sotkua, että mun kokeilut jää lyhyiksi. Pitäis olla pois kotoa niin sit mun kokeilu vois onnistua.

Onnea! Kerro sitten miten kävi.

Mä olin lasten kanssa pariviikkoa pois kotoa, ja kun tultiin kotiin, oli vastassa hirveä sotku. Ei ollut mies laittanut meille edes ruokaa, saati siivonnut, ei edes ollut käynyt kaupassa. Kyllä vitutti.

Mistä teille tuollaisia tahvoja siunaantuu? Vai onko niin ettei kysynnän ja tarjonnan suhde kohtaa? Otetaan se lähin joka ei kyllä kelpaa mutta parempiakaan ei ole saatavilla?

Meillä mies osallistuu tasapuolisesti kodin siivoukseen ja muuhunkin ylläpitoon. Pyytämättä, huomauttamatta. Oma-aloitteisuudessa löytyy.

[QUOTE="vieras.";29458963]Siivous ei ole miehen tehtävä. Mies tuo leivän pöytään ja nainen pitää kodin siistinä.[/QUOTE]

ootko kuullut tasa-arvosta? eipä siitä sen enempää. mun mielestä KAIKKI on 50/50.
lastenhoidossa se sentään toteutuu(tosin ei siivoa jälkiä,mutta muuten)

eikä mulla käy aika pitkäksi, muuten kuin siksi että suoraan sanottuna vituttaa kompuroida tavaroihin(ehkä ukko oppii kun vetää turvat vaatekasan tms takia). oikeasti siis kyllä rakastan miestäni,mutta ärsyttää tämä siivous asia

Juuri näin, mä kopsautan muijaa nuijalla päähän ja raahaan sen luolaan kun tekee mieli seksiä :D

Ei miesten kuulu siivota, koska kotityöt ovat tyttöjen ja naisten työtä. Miesten työtä on käydä kodin ulkopuolella oikeissa töissä tienaamassa rahaa että saadaan esimerkiksi ruokaa.

[QUOTE="vieras.";29458981]Tyhmästä päästä kärsii koko nainen.[/QUOTE]

Kerro millä tavalla minä olen tyhmä tässä palapelissä? Jospa vähän viisastuisin.

[QUOTE="neppu";29459306]eikä mulla käy aika pitkäksi, muuten kuin siksi että suoraan sanottuna vituttaa kompuroida tavaroihin(ehkä ukko oppii kun vetää turvat vaatekasan tms takia). oikeasti siis kyllä rakastan miestäni,mutta ärsyttää tämä siivous asia[/QUOTE]
Sori vaan, mua naurattaa ihan helvetisti. Kompuroit jo kamoihin, ei helvetti, antakaa jo armoa :D

Yhteistyössä