meillä on hoitolapsi ja vanhemmat ei vastaa puhelimeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Olipa fiksua soitella heti aamulla hädissään. Ei se lapsi huutoonsa kuole, kyllä te sen olisitte voineet hoitaa ihan yhtä hyvin. Minä en ainakaan viitsisi heti soitella, antaisin levätä rauhassa. ei sillä niin isoa hätää ollut. mua ainakin ärsyttää tollanen turha huolehtiminen

Onko se vauvalle oikein että korvatulehduksessa tuodaan hoitoon, ei nuku koko yönä ja itkee koko ajan. Eikä syö. Kuumeessa kärsii. äidinkö pitäisi antaa nukkua ja lapsen "kärsiä"? Mites ap:n mies joka nyt joutuu hoitamaan omaa 7kk vauvaa sekä hoitoon tuotua, itkevää, sairasta, 7kk vauvaa.

Sano kuka tahansa ja mitä hyvänsä, minusta on todella edesvastuutonta viedä lapsi hoitoon sairaaana. Oli lapsi minkä ikäinen tahansa, tarvitsee hän sairaana oman äidin ja isin syliä. |O |O |O

Mitkään ryyppykekkerit ei ole mulle niin tärkeät, että veisin sairaan vauvan vieraaseen hoitoon!! |O |O

Aivan tuli paha mieli vauvan puolesta. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Olipa fiksua soitella heti aamulla hädissään. Ei se lapsi huutoonsa kuole, kyllä te sen olisitte voineet hoitaa ihan yhtä hyvin. Minä en ainakaan viitsisi heti soitella, antaisin levätä rauhassa. ei sillä niin isoa hätää ollut. mua ainakin ärsyttää tollanen turha huolehtiminen

Onko se vauvalle oikein että korvatulehduksessa tuodaan hoitoon, ei nuku koko yönä ja itkee koko ajan. Eikä syö. Kuumeessa kärsii. äidinkö pitäisi antaa nukkua ja lapsen "kärsiä"? Mites ap:n mies joka nyt joutuu hoitamaan omaa 7kk vauvaa sekä hoitoon tuotua, itkevää, sairasta, 7kk vauvaa.

En veis sairasta lasta hoitoon, kyllä ne on kipeinä niin reppanoita ja tarvitsee nimenomaan äidin tai isän syliä ja turvaa. Kipu voi olla lapselle tosi pelottavaa. Varsinkin vauvalle joka ei mitään mistään vielä ymmärrä.

Eri asia jos vanhemmat olisivat niin uupuneita lapsen hoitamiseen että tarvisivat yhden rauhassa nukutun yön.. Yliväsyneistä vanhemmista ei ole antamaan välttämättä sitä turvaa mitä lapsi tarvitsee, silloin ehkä joku vieraskin parempi hoitaja. Mutta siitä tuskin tässä oli kysymys jos piti juhlimaan ja juomaan lähteä.. :/

eipä se paljon kuumeessa vähemmän kärsi vaikka hoidossa onkin. Niin ajatella mies parkaa kun joutuu kahta lasta hoitaa. DORKAT. tuskimpa oli huutavassa kunnossa hoitoon tullessa ja vaikka olikin niin kyllä se ystävä voi silti auttaa ja hoitaa!

eipä se paljon kuumeessa vähemmän kärsi vaikka hoidossa onkin. Niin ajatella mies parkaa kun joutuu kahta lasta hoitaa. DORKAT. tuskimpa oli huutavassa kunnossa hoitoon tullessa ja vaikka olikin niin kyllä se ystävä voi silti auttaa ja hoitaa!

Sulla ei vissiin itsellä ole lapsia, ja jos on niin voi raukkoja kun on noin tunteeton äiti, joka ei osaa laittaa lapsen etua omansa edelle.

Minäkään en sairasta lasta hoitoon laittaisi, varsinkaan ryyppäämisen vuoksi. Ja AINA puhelimet päällä, tavoitettavissa ja myöskin toinen vanhemmista siinä kunnossa että pystyy lasta hoitamaan.

Kuule on lapsia enkä kipeänä todellakaan veisi hoitoon, mutta kyse olikin nyt siitä että se lapsi oli jo siellä hoidossa ja itki. Vanhemmat olleet eilen juhlimassa ja todennäköisesti valvoneet pitkään ja nukkumassa. Olisin varmaan itsekkin jossain vaiheessa soittanut jos ei puoleen päivään mennessä olisi mitään kuulunut, mutta lapsella ei niin hengenhätää ollut että kaikki täydellist äidit siellä heti ihan kauhuissaan päivittelee kuinka huono äiti tämä nyt olikaan! Onko se nyt niin kamalaa ja liikaa vaadittu kaverilta kerran hoitaa kipeää lasta, ei varmaan jäänyt lapselle traumoja. Ja mitä sitä pitää ottaa edes hoitoon lasta, noin pientä jos on selkä paskana!!? Kai se mieskin ottaessaa tajuaa että tuon ikäistä varmaan taäytyy kannella, kuten omaakin!!

lapsi siis oli yöhoidossa ja vanhemmat käyttivät lekurissa

ja sulle vieras mä: jos lapsi huutanut melkein koko yön ja kova kuume.. niin kyl mä haluisin et mulle soitettas mut kukin tyylillään

piruko noille hulttioille lapsia suo!! :( siis 7 kk:n ikäinen pieni vauva on väen väkisin vietävä hoitoon että vanhemmat pääsee juhlimaan. ja niin kun ei tässä vielä tarpeeksi ni vielä sairas vauva hoitoon perheeseen, jossa pieni vauva ennestään!! olis taas kirveelle töitä...

Eipä tulis pieneen mieleenkään viedä kipeetä lasta hoitoon että pääsis ryyppäämään, mut kukin tavallaan. :/
Hyvä kun sait vanhemmat kiinni. Kyllä tosiaan oisin halunnu että mullekin ois tossa tilanteessa soitettu, kellonajasta riippumatta.

Kuule on lapsia enkä kipeänä todellakaan veisi hoitoon, mutta kyse olikin nyt siitä että se lapsi oli jo siellä hoidossa ja itki. Vanhemmat olleet eilen juhlimassa ja todennäköisesti valvoneet pitkään ja nukkumassa. Olisin varmaan itsekkin jossain vaiheessa soittanut jos ei puoleen päivään mennessä olisi mitään kuulunut, mutta lapsella ei niin hengenhätää ollut että kaikki täydellist äidit siellä heti ihan kauhuissaan päivittelee kuinka huono äiti tämä nyt olikaan! Onko se nyt niin kamalaa ja liikaa vaadittu kaverilta kerran hoitaa kipeää lasta, ei varmaan jäänyt lapselle traumoja. Ja mitä sitä pitää ottaa edes hoitoon lasta, noin pientä jos on selkä paskana!!? Kai se mieskin ottaessaa tajuaa että tuon ikäistä varmaan taäytyy kannella, kuten omaakin!!

Ihan kauheeta tekstiä lukea!!!!
Jos vauva kovassa kuumeessa ja itkenyt koko yön ja ollut juomatta nestettää siinä on todellakin hengen hätä!!!!!!
Herranen aika sentään ei tarvitse olla edes täydellinen äiti tällaisen asian ymmärtääkseen....

Yhteistyössä