Meillä on 7 litraa piparitaikinaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piika-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai kuka syö? Hehheh

3 teinipoikaa talossa, heillä vilkas seuraelämä... saan korvamerkitä ne piparit, jotka meinaan kattaa entisen kuopuksen syntymäpäiväpöytään aurajuustopiirakan pohjaksi, jotta joku pipari on silloin synttäriaikana 8.1. jäljellä...

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Hauskaa. Meilläkin tyttö kysyy päivittäin että koska leivotaan. Sunnuntaina tarkoitus tehdä taikina ja maanantaina leipoa.

Huomasitko, että laitoin sinulle yytä.

kuule, minä olen unohtanut tunnukset ja en pääse kirjautumaan...
mitähän asiaa sinulla oli? Yritän epätoivoisesti päästä vielä jonkun kerran sisään...

Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Ai kuka syö? Hehheh

3 teinipoikaa talossa, heillä vilkas seuraelämä... saan korvamerkitä ne piparit, jotka meinaan kattaa entisen kuopuksen syntymäpäiväpöytään aurajuustopiirakan pohjaksi, jotta joku pipari on silloin synttäriaikana 8.1. jäljellä...

Meinaakko että säilyvät sinne asti :whistle:

Vautsi ja mä kun ehdin kauhistella tuota yhtä kulhollista taikinaa. Saas nähdä monta piparia siitä tulee. Kolmesta kaupasta ostetusta levystä oon tehnyt piparikirkon,- talon ja muumitalon.. tosin kaikki on vielä kasaamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Ai kuka syö? Hehheh

Meinaakko että säilyvät sinne asti :whistle:

jos laitan ne läpinäkymättöään astiaan ja kirjoitan kanteen parsakaalipaistos.... B)

voi kun ihanaa! :heart:
Mä kanssa tykkään leipoa kerralla jotain ja paljon.Usein menee helposti 10litran taikina korvapuusteja ja leipää teen enemmän.Nyt on opettelua leivinuunin kanssa ensivuonna sitten uskallan jo leipääkin kun siellä teen ensin vuokaruokia ja pannarei yms.Poika toivoi että viikonloppuna tehtäisiin lettuja tai vaikka kakku kun valittelin että olin ostanut kermaa jossa menee päiväys tässä kuussa.

Meillä on ollut nuorena kerran teinien piparitalkoon, ja aion omille lapsilleni järjestää samanmoisia kunhan kasvavat. 7 litraa on kyllä melkoinen määrä.. huh huh. :)
Pitäkää hauskaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on ollut nuorena kerran teinien piparitalkoon, ja aion omille lapsilleni järjestää samanmoisia kunhan kasvavat. 7 litraa on kyllä melkoinen määrä.. huh huh. :)
Pitäkää hauskaa!

Olen seurannut näiden huomenna talkoilemaan tulevien nuorten miesten elämää vuodesta 2002. Jotenkin huikeaa miten pienistä pojista on tullut pitkiä murahtelevia miehiä, joiden kengät täyttää eteisen ja joista joku ehkä huomenna tuo mukanaan jotain niin ihmeellistä kuin t-y-t-ö-n...

Yhteistyössä