A
ap
Vieras
Kaikki, hiekkalaatikkovaatteista on jotain Ganttia Ja burberyä. Googlasin ja kauhistuin hintoja. Käytättekö te lapsilla tämän hintaluokan vaatteita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kaikki, hiekkalaatikkovaatteista on jotain Ganttia Ja burberyä. Googlasin ja kauhistuin hintoja. Käytättekö te lapsilla tämän hintaluokan vaatteita?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei se lapsia nauti, onko 100e vai 10e hupparissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lady Van Noten:Meillä on lähes kaikki vaatteet ns. merkkivaatteita. Aikuisilla ja lapsilla. Minä rakastan niiden ulkonäköä, laadukkuutta ym. En ymmärrä,miksi joitakin vaivaa toisten vaatteiden tms. käyttö. Ei minua häiritse, jos toisen lapsen päällä on kirpparivaatteita. Mutta minun lapseni päällä ei ole. Muuten lasten Gantin hupparit ei maksa satasta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Musta vaan on typerää ostaa lapselle 100e hupparia.itse saan samanlaisen 1.50e. kirpparilta. Tyhmiä ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Musta vaan on typerää ostaa lapselle 100e hupparia.itse saan samanlaisen 1.50e. kirpparilta. Tyhmiä ihmisiä.