onko lapsilla vakuutukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tytöllä on Tapiolan lapsivakuutus. Otettiin jo ennen syntymää ja ehdottoman tärkeänä pidetään. Samoin kuin rotavirusrokotetttakin. nää on näitä makuasioita. Meille lapsi on kaikessa ykkönen, joten vakuutuksen turvin taataan varma ja nopea hoito. Itse hoitajana tiedän ettei julkisella puolella hoidon saaminen todellakaan kovin nopeaa välttämättä ole ihan resurssi pulan vuoksi..

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaHeinonen:
tässä kakkoselle harkitaan vakuutuksen ottamista. ekalla ei ole ja hyvin on pärjätty, mutta nyt näyttää iho vähän oireilevalta, joten ehkä tässä vaiheessa vielä otetaan. lisäkysymys aiheeseen kuuluu, että mitä pitää ottaa huomioon vakuutusta ottaessa ja pitääkö joku lääkärin todistus hankkia? millä firmalla parhaat lapsivakuutukset?

Jos olette käyneet lääkärissä iho-ongelmien takia niin vakuutusyhtiö saattaa rajata ne pois vakuutuksen piiristä.

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaHeinonen:
tässä kakkoselle harkitaan vakuutuksen ottamista. ekalla ei ole ja hyvin on pärjätty, mutta nyt näyttää iho vähän oireilevalta, joten ehkä tässä vaiheessa vielä otetaan. lisäkysymys aiheeseen kuuluu, että mitä pitää ottaa huomioon vakuutusta ottaessa ja pitääkö joku lääkärin todistus hankkia? millä firmalla parhaat lapsivakuutukset?

Jos olette käyneet lääkärissä iho-ongelmien takia niin vakuutusyhtiö saattaa rajata ne pois vakuutuksen piiristä.

ei lääkärissä, mutta neuvolan papereissa voi jotain lukea...

Onhan tolla, niinku äidilläänkin hoitokuluvakuutus (jota tässä kysyessä kai tarkotettiin, eli se joka korvaa yksityisellä lekurilla asioinnit) :D. Ja on kyllä ollut hintansa arvoinen, vaikka mieluummin olisin maksanut sitä vakuutusta turhaan. Mutta on korvannut korvien putkituksen, allergiatestit, verikokeet, spiran saamiset monta kertaa yms. ja nämä kaikki yksityisellä, ja omavastuu vuosittain (eli ekasta käynnistä vuoden eteenpäin saa kerätä samalle omavastuulle kuitteja).

Mulla itellä ikivanha vakuutus (jonka porukat maksaa edelleen sekä mulle että broidille :D ), jossa ei oo omavastuuta, kaiken oon aina saanu sieltä takasin lääkärireissuista ja lääkkeistä.

Yhteistyössä