Meillä miehen kanssa menossa vapaa kesä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syyllinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syyllinen

Vieras
eli ei olla niin sidottuja toisiimme. Kerroin että toinen mies valtaa usein tunteeni ja mieheni sanoi että nyt minulla on aikaa selvittää mitä tunnen ja ketä kohtaan sitten.
Voinko tavata tämän miehen siis? Tulee syyllinen olo.

Alkuperäinen kirjoittaja syyllinen:
eli ei olla niin sidottuja toisiimme. Kerroin että toinen mies valtaa usein tunteeni ja mieheni sanoi että nyt minulla on aikaa selvittää mitä tunnen ja ketä kohtaan sitten.
Voinko tavata tämän miehen siis? Tulee syyllinen olo.

Lapsellista toimintaa. Ei tuollaiset suhdetta ainakaan paranna. Josko on tarkoituskaan...?

Ollaan koetettu mutta vaikka kuinka koetan niin en pysty nauttimaan elämästä näin. Siihen on syitä joita en voi tässä kertoa. Enkä ole hyppäämässä toisen miehen kelkkaan jos ero tulee. Tahdon vain tavata tämän erään ihmisen ja jutella hänen kanssaan asiat halki ja katsoa sitten mitä tapahtuu. Mieheni ymmärtää sen kyllä.

Olen saman kokenut viime kesänä!
Tutustuin tähän uuteen mieheen vähän,ja oman miehen kanssa yritettiin selvitellä asioita samaan aikaan.Vaikea selittää..
Kyllä kannatti oikeasti,nyt ei enää ole epäröintiä,12 vuotta oltu yhdessä ja onnellisia ollaan.Viime kesästä ei jäänyt kummallekaan traumoja.
Joskus jotkut parit joutuvat käymään tuollaisen läpi.
Ymmärrän sinua täysin.

Meillä olis siis vapaa kesä, mies vaan lähinnä odotteli päätöstäni,minä mietin ja pohdin,vähän juhlinkin.
Meillä tämä alkoi erimielisyydestä harrastuksestani joka on lähinnä elämäntapa.Uudella miehellä sama harrastus ja intohimo.
Eipä siinä muuta tarvittu.En kadu mitään.

on sama edessä.Ei olla tehty vielä lopullisia päätöksiä asiasta,mutta on vissiin tulossa vapaa kesä...molemmat saa mennä kenen kanssa haulaa,sitten katotaan miten käy. Ollaanko enää naimisissa vai erotaanko.

Yhteistyössä