meillä menee hyvin nyt :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
tai ainakin paaaljon paremmin :)

sain puhuttua miehen kanssa, ja tulevaisuus näyttää valoisalta :)

ajattelin tulla sen tänne kertomaan, kun täälläkin olen asiaa puinut moneen otteeseen.

niin täälläkin! :heart: :hug:
ei nää vieraat sua silti usko. kerran kun on valittanu ja parisuhde menny huonosti niin se asia ei muutu mikskään tällä palstalla. |O

Kiva kuulla, että joku edes on saanut asioita selväksi! :D Onnea teille! :flower: Josko sitä itsekin saisi selvitettyä nämä solmut ja jatkettua.. aikaa se tosin vaatii ja energiaa.

on tää mahtavaa :)
viikko sitten olin vielä täysin epätoivoinen, mutta nyt on taas uskoa tulevaan, vaikka muille jakaa ;)

Black Dahlia, mäkin olin jo luovuttanut, kunnes yhtäkkiä vain otin itseäni niskasta kiinni, ja aloitin keskustelun :D

ei pahalla, mutta ei kannata heti ajatella että nyt kaikki hyvin, jos on tosi huonosti menny siihen tarvitaan aikaa ja työtä molemmilta jotta tulevaisuus yhdessä onnistuu, kun ei kukaan muutu yhdessä yös tai edes puoles vuodes, mutta hyvä että olette saanee juteltua ja rupeatte tekee "töitä" suhteenne eteen :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja miten on:
onko teille tulos kolmas tyttö? vai oisko vihdoin poika? miehille poika on aika tärkee juttu ja sitoo ne tiukemmin perheeseen, onni tekee ihmeitä

Onkohan mun miehessä joku vika sitten kun se haluaa TAAS tytön? :D

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
onko teille tulos kolmas tyttö? vai oisko vihdoin poika? miehille poika on aika tärkee juttu ja sitoo ne tiukemmin perheeseen, onni tekee ihmeitä

no ei ? mut jos sun miehes sanois, että en haluu poikaa niin sitte siinä ois vika. siis jos vaan se tyttö kelpais.

no niin...nyt tiiän miks meilläkin ollu ongelmia. :laugh:

hih, niinhän se sulle sanoo ;)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

no ei ? mut jos sun miehes sanois, että en haluu poikaa niin sitte siinä ois vika. siis jos vaan se tyttö kelpais.

Ei sano että ei halua poikaa missään tapauksessa jne. mutta on kyllä todennut että jos hän saisi sukupuolen valita niin tytön ottaisi. Kysyin miksi, niin kuulemma siksi että hänen mielestään poikien kasvattaminen on haastavampaa. Tähän tulokseen on tullut luultavasti sen takia että meillä on kaksi tuttavaperhettä joissa toisilla 4 ja toisilla 3 poikaa. Minä itse olen sitä mieltä että se lapsen "helppous" ei ole sukupuolesta kiinni vaan siitä lapsesta itsestään ja luonteesta jne. Itse ajattelen vain että tytölle olisi vaatteet ja kaikki valmiina.

Meillä mies ei halua neljättä lasta koska sehän voisi olla poika. Mä itse voisin sen pojan haluta jos se ois sit "äidin poika" Tytöt kun on enemmän isänsä perään.
Mutta siis asiaan... Hyvä että teillä jadal menee jo paremmin.

Voi vitsi, ilmakos meillä meneekin päin persettä :D, eikä oo enää lisää lapsia tulossakaan eli paska loppuelämä...

Oon tääl vierestä seurannut sun parisuhde kuvioita ja toivon todella sun puolesta että kaikki alkais selviimään! :heart:

Me elettiin saman moisia aikoija joskus, siis samat kuviot oon omassa parisuhteessani käynyt läpi (tosin ei alko ongelmaa), täytyy todeta että on se vaan niin ettei puhumatta pitkälle pötkitä :) Pakko se on vaan avasta sanainen arkkunsa, molemmin puolin, jos se mieheskin rohkemnis puhumaan tunteistaan, kun näytät esimerkkiä ja ehkä nyt huomaatte molemmat ettei muuten mistään tule mitään.

Tsemppiä sulle loppu raskauteen ja elämään ylipäätään, kyllä se siitä :hug: