Tosiaan mun vanhempien talossa kummittelee,se on todella vanha omakotitalo ja siinä on kerennyt asua monta asukasta..Sieltä vähän väliä kuului pauketta yläkerrasta vaikka olin monesti yksin kotona,olen kuullut pauketta ja töminää 9v jo..Eli kuulin ensimmäisen kerran 12-vuotiaana kun olin pikkusiskoni kanssa kotona kahdestaan,pikkusiskoni oli silloin 9-vuotias ja olimee alakerrassa katsomassa telkkaria kunnes yläkerrasta aulasta kuului ihan kuin olisi kaappi kaatunut ja meillä oli aulassa sellainen lasikaappi.Kummatkin säikähdettiin ja mentiin katsomaan,vähän pelotti kun yläkerrasta oli palanut lamppu ja ei nähnyt mitään..Sitten mun huoneesta joka oli keittiön yläpuolella,kuului töminää että ihan kuin jokin olisi siellä kävellyt ja kukaan ei siellä kyllä ollut kun olin yksin kotona.Äitikin kun oli pikkuveljeni kanssa kotona kahdestaan niin oli säikähtänyt ja ihmetellyt kun mun huoneesta oli silloin alkanut kuulumaan musiikkia yhtäkkiä ja en ollut kotona itse,noh,pikkuveli meni katsomaan mun huoneeseen niin oli kuulemman stereot soimassa täysillä,äiti sit kysyi multa että onko sulla ollut jokin ajastus tjn päällä stereoissa,sanoin että ei ole ollut,en käytä semmoista..Myös isosisko,pikkuveli,meidän mummo ja pappakin on kuullut mutta pappa on nähnytkin meidän yläkerran aulassa kun ruukasi nukkua siinä.Elikkäs kun asuin kotona vielä ja oltiin ukkoni kanssa laittamassa just nukkumaan kun oli elokuva loppunut,niin ihmettelin kun oven toiselta puolelta kuului kauhea selitys papalta,se hoki jotain että mene helvettiin siitä tjn..Pappa ei koskaan puhu unissaan,se sitten aamulla oli selittänyt äidilleni että yöllä oli portailta päin tullut sellainen nainen jolla oli ollut mustat pitkät hiukset ja valkoinen yöpaita niin sitä kohti ja oli istunut siihen sen jalkapäähän ja alkanut vetämään sitä peittoa pois papalta päältä,siksi pappa oli sille huutanut että mene helvettiin siitä..Sitten meidän mummo oli yöllä menossa vessaan ja oli kuullut alakerrasta keittiöstä 3 aikaan yöllä että ihan kuin joku olisi katsonut lehteä kun kuuli sivujen kääntyvän,oli meinannu mennä sanomaan että vieläkö on hereillä(Oli luullut että äitini oli jäänyt lukemaan lehteä)isosisko kuullut äidin ja isäpuolen makkarista kuorsausta vaikka oli ollut yksin käymässä kylässä.Minä olen tuntenut esikoista odotellessani kun juttelin äitini kanssa että jokin koski mun oikean puoleista olkapäätä,tuntui se painautuminen ihan oikeasti,sitten lopetin kuin seinään juttelemisen äidilleni ja kerroin että jokin koski minun olkapäätäni äsken..Ollaan pelattu spiritismiä isosiskoni kanssa..Tai kerran olen kokeillut mutta isosiskoni on varmaan 100 kertaa ja siinä vanhempien talossa..Spiritismissä sain sitten tietää kun kysyin että kuka oli koskettanut olkapäätäni..