meillä kummittelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
No, kun tuo yksi kirjoittaja totes että ihmisen sielu ei palaa takas, sä tulkitsit sen niin ettei Jeesus voinut palata takas.

Toistan kysymyksen. Ootko sitä mieltä että Jeesus ei pysty mihinkään mihin ihminen ei pysty? Ja jos et ole sitä mieltä, miten Jeesuksen nouseminen kuolleista sun mielestä liittyy siihen että ihminen ei pysty sitä tekemään?

No katsos, kun minä en usko kuolemaan. Sielu on ikuinen. Ihmiskehon kuolemassa sielu MINUN MIELESTÄ menee vain verhon taa. Me maanpäällä elävät emme osaa olla yhteydessä sinne, ellemme usko, että se on mahdollista. Uskon, että meedioilla on usko ja kyky samoin kuin pienillä lapsilla, joille ei ole vielä ehditty "opettaa", että se on mahdoton taito.

Ja uskon, että sielun on mahdollista ottaa yhteyttä ihmisiin. Uskon, että ihmisen on mahdollista nähdä tuo sielu hahmona.

Jeesus pystyi kaikkeen, koska uskoi pystyvänsä. Ihmisen on mahdollista pystyä, jos uskoo. Enpä kyllä ole yhtä suureen uskoon ikinä törmännyt, eikä lienee Jumalakaan.

En pilkkaa vaan uskon ja rakastan. Itse en alkaisi moisia taitoja ja tekoja edes testaamaan, koska epäilen, ettei psyykeni kestäisi tuloksia. :D

Tytöllä taitaa jotain asiaa teille. Itse pyytäisin ennemmin jonkun tunnetun selvännäkijän tms. paikalle kuin lähtisin papin kanssa ripottelemaan pyhää vettä nurkkiin. Tai sitten ihan vaan kysyisin siltä poikasi kaverilta, että mikä hätänä. Jos ei ole henki vaan poikasi mielikuvituskaveri, voi vastauksesta tulla ilmi poikasi "piilotettuja tunteita".. Tai sitten ei. Mutta voihan sitä istua alas ja kysäistä perusteellisesti.

Mutta yhtä en ymmärrä - miksi Kaksplussalla on väestöön nähden todella paljon kristittyjä, jotka eivät ole valtakirkossa (lue: hellareita, lestadiolaisia ym. ). Ei siinä mitään, olkaa vaan, mutta jotenkin silmiinpistävä piirre ollut palstailuaikani eli parin vuoden aikana..

Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
te ketkä uskotte tähän juttuun niin mitä tekisitten tässä tilanteessa?
ei tekisi mieli vielä muuttaa koska en voi saada kaksosista raskaustodistust vielä eiks se ollut vasta viikko 16 tjsp? mutta en haluaisi asua kummitustalossaka.. enkä halua että mun lapsi näkee jtain mitä ei pitäisi, mutta näkishän se sitten niitä muuallakin.
voinko saada jonku tänne kotiin joka tulisi katsomaan mitä tytöllä asiaa jne? poika ei vielä osaa kertoa kun puheenkehityksen viivästymää..

ja asutaan kerrostalossa ekassa kerroksessa.

Ota yhteys johonkin paikalliseen seurakuntaan, esim vapaaseurakuntaan tai helluntaiseurakuntaan, niissä on uskovaisia ihmisiä, jotka pyynnöstä ajaa pois demoneja. Koska kyse on nyt demonisesta ilmiöstä ja siitä et pääse eroon muutakuin sillä että ne ajetaan teidän kodista pois ja niitä ei voi sieltä ajaa pois kuin elävässä uskossa oleva ihminen. Ja mielellään joku kokenut sellainen. ELi yhteys seurakuntaan ja he auttavat pääsemään eroon niistä. Varmasti täällä ehdotetaan kaikenmaailman selvännäkijöitä ym mutta ei kannata. Jos pysyvästi haluatte rauhan asuntoon niin tee kuten ehdotin. Ja huom ei siis mitään leipäpappia paikalle vaan oikeesti joku sellanen joka tietää näistä asioista, niitä löytyy parhaiten noista seurakunnista jotka mainitsin. Missäpäin asutte, mietin vaan tietäisinkö itse jonkun joka asuis siellä lähellä?

Arvasin mitä kirjoitat seuraavaksi ja just meni niin, eli luterilaisten haukkumiseksi ja vapaiden suuntien ylistykseksi. On se kumma kun olen vuosikymmenet kulkenut luterilaisissa tilaisuuksissa enkä ole vielä kohdannut yhtään leipäpappia, missähän ne luuraa?? Jos itse olisin ap:n tilanteessa pyytäisin kyllä ensin luterilaista pappia (esim. yhtä tuttua joka ollut uskossa 15 v asti...) siunaamaan kodin.
Kodissa voi kyllä kummitella vaikkei kukaan harrastaisi okkultismia. Selvää on että ainut oikea apu tilanteeseen on Jeesus, ei mikään selvännäkijä tms. Rukoilen ap: ja hänen perheensä puolesta.

luterilainen pappi tai kuka tahansa muu luterilainen voi toki tehdä saman mutta ehdotin noita seurakuntia lähinnä siksi että niissä on jostain syystä enemmän ihmisiä jotka on perehtyny ko. asiaan joten sieltä löytää helpoimmin sellaisen ihmísen joka asialle jotain voi. Kun henkien kanssa on niin että niitä ajavan pitää olla oikeasti uskossa ja valmis kohtaamaan ne henget, muuten niitä ajava ihminen saa ne päällensä. Jos sä tiedät ehdottaa jonkun luterilaisen ihmisen, tai kenet tahansa, nii kerro ap:lle että saa apua. Ei todellakaa oo tarkoitus ylistää vapaita suuntia ja ylipäätään itse oon sitä mieltä että ei oo mitään väliä mikä on kunkin seurakunta. Ei taivaan portilla kysytä mihin kirkkoon kuulut vaan kenelle kuulut. Ja mitä vielä noista evlut papeista nii sen takia noin kirjoitin että valitettavasti evlut papeista läheskään kaikki ei oo uskossa, joten sellaisen ei-uskovan papin avut ei valitettavasti riitä. Mutta jos ap tai sinä tiedät jonkun uskovaisen niin asia on eri.

Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:
te ketkä uskotte tähän juttuun niin mitä tekisitten tässä tilanteessa?
ei tekisi mieli vielä muuttaa koska en voi saada kaksosista raskaustodistust vielä eiks se ollut vasta viikko 16 tjsp? mutta en haluaisi asua kummitustalossaka.. enkä halua että mun lapsi näkee jtain mitä ei pitäisi, mutta näkishän se sitten niitä muuallakin.
voinko saada jonku tänne kotiin joka tulisi katsomaan mitä tytöllä asiaa jne? poika ei vielä osaa kertoa kun puheenkehityksen viivästymää..

ja asutaan kerrostalossa ekassa kerroksessa.

Ota yhteys johonkin paikalliseen seurakuntaan, esim vapaaseurakuntaan tai helluntaiseurakuntaan, niissä on uskovaisia ihmisiä, jotka pyynnöstä ajaa pois demoneja. Koska kyse on nyt demonisesta ilmiöstä ja siitä et pääse eroon muutakuin sillä että ne ajetaan teidän kodista pois ja niitä ei voi sieltä ajaa pois kuin elävässä uskossa oleva ihminen. Ja mielellään joku kokenut sellainen. ELi yhteys seurakuntaan ja he auttavat pääsemään eroon niistä. Varmasti täällä ehdotetaan kaikenmaailman selvännäkijöitä ym mutta ei kannata. Jos pysyvästi haluatte rauhan asuntoon niin tee kuten ehdotin. Ja huom ei siis mitään leipäpappia paikalle vaan oikeesti joku sellanen joka tietää näistä asioista, niitä löytyy parhaiten noista seurakunnista jotka mainitsin. Missäpäin asutte, mietin vaan tietäisinkö itse jonkun joka asuis siellä lähellä?

Arvasin mitä kirjoitat seuraavaksi ja just meni niin, eli luterilaisten haukkumiseksi ja vapaiden suuntien ylistykseksi. On se kumma kun olen vuosikymmenet kulkenut luterilaisissa tilaisuuksissa enkä ole vielä kohdannut yhtään leipäpappia, missähän ne luuraa?? Jos itse olisin ap:n tilanteessa pyytäisin kyllä ensin luterilaista pappia (esim. yhtä tuttua joka ollut uskossa 15 v asti...) siunaamaan kodin.
Kodissa voi kyllä kummitella vaikkei kukaan harrastaisi okkultismia. Selvää on että ainut oikea apu tilanteeseen on Jeesus, ei mikään selvännäkijä tms. Rukoilen ap: ja hänen perheensä puolesta.

NIin vielä piti mainita että minä taas tiedän paaaljon paaljon leipäpappeja, oonhan ollu evlut piireissä melkein koko ikäni. Meidänkin kaupungibn evlut kirkon papeista osa on ihan suoraan tunnustanut etteivät he usko "sillä tavalla" kuin RAamatussa sanotaan ja yksikin on sitä mieltä että kaikki uskonnot ovat samalla viivalla ja uskot mihin vaan niin samaan paikkaan oot menossa. Ei elävässä uskossa olevat tollasia puhu.

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Poltergeistilmiö, ei voida selittää.

Voidaan kyllä selittää. JOs perhe tai yksikin jäsen siitä on tekemisissä okkultismin tai siihen littyvien asioiden kanssa, voi tuollaista alkaa tapahtumaan.

selitäs tarkemmin..

On olemassa paholainen ja demonit. Ne on niitä ketä saatananpalvojat palvoo. Jos ihminen/perhe, joko tää nykyinen talossa asuva tai sit joku edellinen, on tekemisissä okkultististen asioiden kanssa, se houkuttaa demonit paikalle ja saattaa alkaa tapahtua tuollaisia asioita. Tällaisia demoneja houkuttelevia juttuja on esim tietty musiikki (erityisesti raskasmetalli, esim WASP, Iron Maiden, Marilyn Manson ovat omistaneet musiikkinsa saatanalle), ennustaminen tai ennustajalla käyminen, spiritismin pelaaminen, jooga ja meditaatio, valkoinen ja musta magia. Tässä muutama esimerkki. Kaikki eivät koe tollaisia ilmiöitä mutta moni kokee jotka sekaantuu okkultismiin.

Jos haluat lisää tietoa niin lueppa seuraavat kirjat: Riku Rinteen kirjat "pimeys väistyy", "varo vihollinen". Doreen Irvine: "olin noita", Audrey Harper&Harry Pugh: "tanssii saatanan kanssa".

On olemassa myös kristillistä metallismusiikkia.

Alkuperäinen kirjoittaja pelokas:
kerron muutaman esimerkin... oon ihan paniikissa täällä....

eilen illalla puhuin miesystävän kanssa ja katselin hoitopöydälle ja siinä viikatut pyykit alkoi yht äkkiä liikkua, luulin että kuvittelin,mutta mies ystävä tuli meille ja sama tapahtui...

no tänään oltiin lasten kanssa keittiössä ja kaksi kirjaa tippui olohuoneesta itestään ja poika säntäsi olkkariin ja huusi että tyttö lukee kirjaa :O

no poika jäi olkkarii leikkimään pikkuautolla ja hirvee kälkätys kuuluu keittiöön ja yht äkkiä kuuluu oota tuomas hakee auton. poika haki auton ja meni takas olkkariin kurkkasin keittiön ovelta yksi auto liikku ITESTÄÄN ja toisella ajoi poika...

no laitoin pojan nukkumaan jälleen hirvee kälkätys kuuluu huoneesta ja menin katsoo niin äiti kato tyttö.. kysyin että missä ja näytti mun viereen poika jatkoi juttelua ''tytölle'' jutteli joo okei jne yht äkkiä laittaa käden mun vatsan päälle ja sanoo äiti vauva pipi jatkaa taputtamista sanoo tyttö

ja olen just ite saanut tietää odottavani kaksosia ja siitä ei olla pojan aikana puhuttu mitään.. tuli mieleen kun tänä aamuna tuli hiukan verta paperiin että onkohan kaikki hyvin varsinkin nyt kun poika yht äkkiä tollai sano.

oon ihan pelko perseessä mitä tää oikein on?

Tämä on joko Porvoosta tai saatanasta, siinä vaihtoehdot.

Pyydä sitä poistumaan "jumalan valoon" ja toisaalt mitä väliä eihän se näytä olevan paha.. vaan hyvä se voi olla myös sen toisen kaksosen sielu joka on nyt siel ja kattoo paikat valmiiks ns.. jaksamista ja onnea vaaveleista.. :hug: :flower: älä pelkäää..

Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
Pyydä sitä poistumaan "jumalan valoon" ja toisaalt mitä väliä eihän se näytä olevan paha.. vaan hyvä se voi olla myös sen toisen kaksosen sielu joka on nyt siel ja kattoo paikat valmiiks ns.. jaksamista ja onnea vaaveleista.. :hug: :flower: älä pelkäää..

Höpölöpö se mikään "toisen kaksosen sielu ole", kyllä te olette toivottoman taikauskoisia.

Uskokaa Jeesukseen älkääkä houriko perkeleellisiä!

Lainaa ap jostain videokameraa (sullahan ei sellaista ole, muuten olisit jo kuvannut tapahtumia, eikö) ja näin olet ensimmäinen ihminen maailmassa, joka on saanut todisteet yliluonnollisesta ilmiöstä tallennettua. Rahan tuloa ei voi estää. Ja sama neuvo kaikille muillekin. Ai miksi ette voi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lainaa ap jostain videokameraa (sullahan ei sellaista ole, muuten olisit jo kuvannut tapahtumia, eikö) ja näin olet ensimmäinen ihminen maailmassa, joka on saanut todisteet yliluonnollisesta ilmiöstä tallennettua. Rahan tuloa ei voi estää. Ja sama neuvo kaikille muillekin. Ai miksi ette voi?

Kännykällä voi myös ensihätään kuvata ;)

Mitenköhän toi Jeesukseen uskominen nyt tähän liittyy?? Miettikää nyt jokainen kohdallanne miltä tuntuisi jos nämä samat asiat tapahtuisi omalle kohdalle!! Toki täällä on hyviäkin mielipiteitä ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja isosisko:
Mitenköhän toi Jeesukseen uskominen nyt tähän liittyy?? Miettikää nyt jokainen kohdallanne miltä tuntuisi jos nämä samat asiat tapahtuisi omalle kohdalle!! Toki täällä on hyviäkin mielipiteitä ollut.

Vai isosisko?! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
voisitko kertoa mitä tarkoitat tolla vaatii jotain mitä ei nyt tunnu?

Jokin, jolla saa yhteyden, ikään kuin osoitteen. Miten löytää oikea henki. Täältä käsin se ei taida ainakaan tänään onnistua, olen turhan uupunut. Tein päivällä yhden matkan harjoitellessani voiman noutamista ja palauttamista.

Mutta en laita pahakseni, jos keksit jonkin keinon, jolla pystyt lähettämään tytön tänne. Loppu kyllä hoituu. Kaikilla on samoja kykyjä.

Mutta en siis todellakaan saa mitään tuntumaa... mistä lie johtuu...

Yleensä onnistun helposti, vaan en löydä tyttöä.

saatko kuinka selvän yheyden? vai näet tulevan? anteeksi utelu mutta tarvis tietää..

yks palstalainen näki minut selvästi, vaikka välimatkaa oli ja on edelleen paljon. johtuuko se omasta näkemisesta (unia) vai mistä en tiä.

Alkuperäinen kirjoittaja isosisko:
Juuri se!!!!! Sä taidat olla ainut ku on tollanen asenne!!

Pyydä sitä pikkusiskoa kuvaamaan kummittelut, niin jo menee epäilijöiltä luu kurkkuun!11!!1 Teidän tapauksessa se olisi vielä helppoakin, kun ne siellä siskon kotona vierailevat ja esineitä liikuttelevat harva se päivä. Ai miksi ei käy?

Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
saatko kuinka selvän yheyden? vai näet tulevan? anteeksi utelu mutta tarvis tietää..

yks palstalainen näki minut selvästi, vaikka välimatkaa oli ja on edelleen paljon. johtuuko se omasta näkemisesta (unia) vai mistä en tiä.

Toisiin saan selkeän yhteyden, voin esim. käydä kropan kivut läpi näkemättä henkilöä ja lievittää niitä tai nähdä sen hetkisen tilanteen ja tunnelman. Tarkoittamasi palstalainen näkee eri tavalla, selkeämmin, kuin minä. Minä näen välähdyksiä ja tunnelmia, joskus hyvinkin symbolisesti. Energian ohjaaminen on enemmän minun heiniäni :) Ja näköjään saattokeikatkin onnistuvat.

Yhteistyössä