V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:No, kun tuo yksi kirjoittaja totes että ihmisen sielu ei palaa takas, sä tulkitsit sen niin ettei Jeesus voinut palata takas.
Toistan kysymyksen. Ootko sitä mieltä että Jeesus ei pysty mihinkään mihin ihminen ei pysty? Ja jos et ole sitä mieltä, miten Jeesuksen nouseminen kuolleista sun mielestä liittyy siihen että ihminen ei pysty sitä tekemään?
No katsos, kun minä en usko kuolemaan. Sielu on ikuinen. Ihmiskehon kuolemassa sielu MINUN MIELESTÄ menee vain verhon taa. Me maanpäällä elävät emme osaa olla yhteydessä sinne, ellemme usko, että se on mahdollista. Uskon, että meedioilla on usko ja kyky samoin kuin pienillä lapsilla, joille ei ole vielä ehditty "opettaa", että se on mahdoton taito.
Ja uskon, että sielun on mahdollista ottaa yhteyttä ihmisiin. Uskon, että ihmisen on mahdollista nähdä tuo sielu hahmona.
Jeesus pystyi kaikkeen, koska uskoi pystyvänsä. Ihmisen on mahdollista pystyä, jos uskoo. Enpä kyllä ole yhtä suureen uskoon ikinä törmännyt, eikä lienee Jumalakaan.
En pilkkaa vaan uskon ja rakastan. Itse en alkaisi moisia taitoja ja tekoja edes testaamaan, koska epäilen, ettei psyykeni kestäisi tuloksia.