Meillä jää 1000 e/kk säästöön vaikka olen kotona.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä jää 3000 e säästöön vaikka olen kotona ;) Miehen tulot tällä hetkellä aika kohdillaan. Ei kyllä ole ylpistelyn paikka... mutta tällä hetkellä näin :) ja tietenkin olen iloinen.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Juu halusin kertoa että jotkut pärjää ihan hyvin vaikka äiti kotona.

Eiköhän sen kaikki tiedä. Vaikka on ihan hienoa, että noin pienistä tuloista jää säästöön se tonni. Jos teillä lainaakin on. Selvästi olette säästeliästä porukkaa :)

Meillä jää satanen. Miehen palkka kuussa 1400? käteen. Minä saan kotihoidontukea ja lapsilisää. Asumismenot jo tonnin. Siihen päälle muut laskut ja ruoat, joten ei tällä elvistellä, mutta ylpeä olen silti että säästöönkin jää.

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos kaunis kun jaoit tietoa tyhmille:

no kai sitä pärjää jos mies tienaa enemmän kun perusduunari :D voi moro sentäs

joo kyllähän miekin voisin olla kotona lapsen kanssa jos mies tienais yksin ton 3000?/kk mutta kun me tienataan se summa yhdessä niin ei onnaa.. mutta en mä kyllä säästöön tosta summasta mitään sais :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos kaunis kun jaoit tietoa tyhmille:

no kai sitä pärjää jos mies tienaa enemmän kun perusduunari :D voi moro sentäs

joo kyllähän miekin voisin olla kotona lapsen kanssa jos mies tienais yksin ton 3000?/kk mutta kun me tienataan se summa yhdessä niin ei onnaa.. mutta en mä kyllä säästöön tosta summasta mitään sais :snotty:

peesi! se ns. ylimääräinen raha menis jossei muuhun, niin lainan lyhentämiseen ylimääräisin lyhennyksin.

Kyllä duunari voi tienata ton 3000e/kk helposti. Munkin mies tienas, kun oli eräässä nimeltä mainitsemattomassa paperitehtaassa töissä. Otti loparit kuitenkin, kun siellä ei vakinaistettu ketään määräaikaisia.

Yhteistyössä