Meillä ei tule olemaan yli satasen ulkoilupukua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
Kun eilen katsoin miten tyttö vetää pitkin asfalttia polvillaan, niin päätin, että ei tule meille mitään kalliita pukuja ainakaan välikauteen. Tai ehkä jos sitä rahaa olisi aivan ylettömän paljon ja voisi vain katsoa puvun ulkonäköä, niin voisin jonkun ticketin ostaakin. Mutta kylläpä olisi kirpaissut jos olisi olleet kalliin puvun polvet auki.... kirpaissut olisi kyllä jos olisi olleet tuon halvemmankaan uuden puvun. Onneksi eivät kuitenkaan olleet. Mutta en usko, että tuollaiselta touhuavalta kolmivuotiaalta säilyy ne kalliit puvutkaan kovin käyttökelpoisena nuoremmille.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Kun eilen katsoin miten tyttö vetää pitkin asfalttia polvillaan, niin päätin, että ei tule meille mitään kalliita pukuja ainakaan välikauteen. Tai ehkä jos sitä rahaa olisi aivan ylettömän paljon ja voisi vain katsoa puvun ulkonäköä, niin voisin jonkun ticketin ostaakin. Mutta kylläpä olisi kirpaissut jos olisi olleet kalliin puvun polvet auki.... kirpaissut olisi kyllä jos olisi olleet tuon halvemmankaan uuden puvun. Onneksi eivät kuitenkaan olleet. Mutta en usko, että tuollaiselta touhuavalta kolmivuotiaalta säilyy ne kalliit puvutkaan kovin käyttökelpoisena nuoremmille.

Ainakin meidän hyvin touhukkaalla 5-vuotiaalla on reimatecin polvet pysyneet ehjinä, vaikka muuten menee housuja joka viikko muutamat rikki. huoh.

meillä taas reimatecit just meni lumella kuukaudessa yhtä hyvään kuntoon kuin kahdella lapsella käytetyn jonathanin haalarin polvet..

ja kiinassahan ne nykyään tehdään ja korealaisista kankaista.. reimatecit siis..

Meillä Raiskin välikausihaalari ollut kovalla käytöllä 2 vuotta ja sen kanssa on taatusti rähjätty niin paljon ettei mitään määrää. Myin sen juuri hyvään hintaan eteenpäin ja puku oli edelleen ihan uudenveroinen. Puvun alaosa erittäin kulutusta kestävää eikä siinä näkynyt hiukkaakaan edes karheumaa polvissa.

Juu ei meilläkään! Oon monesti miettiny, että miten toiset saa puvut säilymään lähes uudenveroisina ja saavat niistä vielä myymällä ihan kivat rahatkin. Meillä esim. paljon kehuttu lassien g-tec haalarin polvet sai poika nyt viime talven aikana sellaseen kuntoon että huh, ei paljoa enää tartte kun ovat puhki.

Alkuperäinen kirjoittaja villahousu:
Juu ei meilläkään! Oon monesti miettiny, että miten toiset saa puvut säilymään lähes uudenveroisina ja saavat niistä vielä myymällä ihan kivat rahatkin. Meillä esim. paljon kehuttu lassien g-tec haalarin polvet sai poika nyt viime talven aikana sellaseen kuntoon että huh, ei paljoa enää tartte kun ovat puhki.

Meillä ei ole ikinä polvet kuluneet puhki!!! Jossain puvuissa on näkynyt lähisyynäyksessä lievää karheumaa, mutta kaikki puvut olen myynyt eteenpäin tosi hyvään hintaan huutiksessa käytön jälkeen.

Ja meillä käytössä merkkejä Lenne, Remu ja Raiski.

Yhteistyössä