Meillä ei ole enää ikinä siistiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
:snotty: ei koskaan :snotty: kohta nousee kauhee laatikkokasa johonkin, jätesäkkejä, sotkua, rojua. :snotty: Mulla menee hermo jo pelkästä ajatuksesta. Tyttö elää kuin pellossa, heitetään ruokaa suuhun, kun keretään. Pojat elää kuin pellossa, rytmi on kadonnut jonnekin. Missä mun ihana ihana kaurapuuro-arkeni on?!? :snotty: |O

niin tuttua..mutta lohdutan itteeni sillä että näitä on sentään 4..tai 5 kun laskee vielä mies siihen mukaan. :kieh: kyllä se päivä tulee vielä kun ei oo muuta ku aikaa siivota. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peikko:
Pellossa on kiva elää ;) nauttikaa siitä kyllä sitä kaurapuuroa kerkee vetämään sitten myöhemminkin poskeen.

En mä voi nauttia, kun ahistaa tämä vaihe muutossa. :snotty: Toinen asunto on rempattu ja pääsen sinne tänään pyyhkimään kaapit + lattiat. Sitten voikin alkaa kantamaan laatikoita sinne. Mä kuolen. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Mammeliini:
Ootteko nyt keskenään sä ja lapset ja iskä toisaalla? Oisko vielä sellasta muutos vaihetta menossa ja lapset vähän siihen reagoi tai jotain?

No juu, reagoihan noi tietystikin, eikä muuttokaan auta asiaan paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikko:
Pellossa on kiva elää ;) nauttikaa siitä kyllä sitä kaurapuuroa kerkee vetämään sitten myöhemminkin poskeen.

En mä voi nauttia, kun ahistaa tämä vaihe muutossa. :snotty: Toinen asunto on rempattu ja pääsen sinne tänään pyyhkimään kaapit + lattiat. Sitten voikin alkaa kantamaan laatikoita sinne. Mä kuolen. :snotty:

Et sä mitään kuole :hug:
Meillä on ollu remonttia viimeiset 5 vuotta ja aina on jossain jouku leväällään. Siihen tottuu...

Yhteistyössä