Meillä asuu taatusti suomen kädettömin mies mitä lastenhoitoon tulee!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Jätkä makaa kuin raato sängyssä, vaikka lasten iltatoimet oli tekemättä (josta voimme päätellä, ettei ole tottunut vastuuta ottamaan lapsiin liittyen).

Pojan hammasharja oli kateissa, niin mies huuteli vaan veskistä, että missähän se hammasharja on - vein sen kädettömälle käteen.

Pojan peitto oli olkkarissa, sitäkin kädetön mies huuteli lastenhuoneesta.

Esimerkkejä on loputtomasti, nuo nyt viimeisimmät.......meillä ainakin sokeakin näkee kenellä on vastuu lastenhoidosta täysin ja yksinään......

...siksi kannattaa toisinaan jättää mies ja lapset viettämään laatuaikaa keskenään.
Älkää nyt suuttuko, mutta suurimmassa osassa tapauksia me pätevät vastuunkantajanaiset taidamme olla syypäitä tuohon miestemme huolettomaan asenteeseen.

Eipäs yleistetä. Mun mies on koti-isänä ja itse käyn töissä. Tekee ruoat,hoitaa lapset 4kk ja 1v 7kk ja siivoaa. Ulkoilevat paljon ja onnistuu kaikki neuvolareissutkin ilman mua. Tämä olosuhteiden takia. Mies irtisanottiin niin mun oli pakko mennä töihin. Hyvin ovat pärjänneet.

Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:
Eipäs yleistetä. Mun mies on koti-isänä ja itse käyn töissä. Tekee ruoat,hoitaa lapset 4kk ja 1v 7kk ja siivoaa. Ulkoilevat paljon ja onnistuu kaikki neuvolareissutkin ilman mua. Tämä olosuhteiden takia. Mies irtisanottiin niin mun oli pakko mennä töihin. Hyvin ovat pärjänneet.

Peesi. Meillä mies siivoaa jopa tarkemmin mitä minä. On ahkera, vastuuntuntoinen ja hieno mies ja isä.

Eipäs yleistetä. Tekee ruoat,hoitaa lapset 4kk ja 1v 7kk ja siivoaa. Ulkoilevat paljon ja onnistuu kaikki neuvolareissutkin ilman mua. Tämä olosuhteiden takia.

Meillä onnistuu samat asiat kouluttamiseni takia =)

Joopa joo, vähintään yhtä nahjus on meillä kuin ap:llakin. Ihan just samaa, että "vie märkä vaippa roskiin" jne... Kaikkeen juoksuttaa minua tekemään, tuomaan, viemään. En kuitenkaan ala aikuista miestä palvelemaan. Saa tehdä ja hakea itse. Minä hoidan kahta pientä lasta kaiket päivät ja heille kaikki alusta loppuun, niin ei siinä enää yhtään pienintäkään tippaa enää ole kiinnostusta alkaa miestä auttamaan tavanomaisissa hommissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Eipäs yleistetä. Tekee ruoat,hoitaa lapset 4kk ja 1v 7kk ja siivoaa. Ulkoilevat paljon ja onnistuu kaikki neuvolareissutkin ilman mua. Tämä olosuhteiden takia.

Meillä ei ole tarvinnut edes kouluttaa, on ymmärtänyt sen ihan itse :)

...siksi kannattaa toisinaan jättää mies ja lapset viettämään laatuaikaa keskenään.
Älkää nyt suuttuko, mutta suurimmassa osassa tapauksia me pätevät vastuunkantajanaiset taidamme olla syypäitä tuohon miestemme huolettomaan asenteeseen.

On se vähän niinkin. Mä oon ainakin ihan kontrollifriikki ja teen asiat aina ihan samalla tavalla ja oletan, että miehenkin pitää tehdä. Ja pidän vielä erilaisia tapoja lapselle vahingollisena (kun lapset nyt tarviii rutiineja..). Mitä sitten jos hammasharja ei löydy - kaapista uusi! Ja jos ei löydy peittoa, voi nukkua vaikka viltin kanssa. Mutta äitiä on niin helppo huudella..

Mitä väliä sillä on, jos kuitenkin olette onnellisia ja saat seksiä mieheltäsi?

Mitä sitten jos ei kaikki arkihommat rulaa.

Meillä mies hoiti lapsia ja teki ruokaa. Mutta ei harrastanut seksiä kanssani.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Mitä väliä sillä on, jos kuitenkin olette onnellisia ja saat seksiä mieheltäsi?

Mitä sitten jos ei kaikki arkihommat rulaa.

Meillä mies hoiti lapsia ja teki ruokaa. Mutta ei harrastanut seksiä kanssani.

Entä jos mies hoitaa lapsia, tekee ruokaa jne. ja vielä seksikin vaimon kanssa kiinnostaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Saat olla tyytyväinen, jos näin on. Omaani on anoppini pitänyt hieman liian hyvänä :)

Saat olla tyytyväinen, jos näin on. Omaani on anoppini pitänyt hieman liian hyvänä :)

:)

On se vähän niinkin. Mä oon ainakin ihan kontrollifriikki ja teen asiat aina ihan samalla tavalla ja oletan, että miehenkin pitää tehdä. Ja pidän vielä erilaisia tapoja lapselle vahingollisena (kun lapset nyt tarviii rutiineja..). Mitä sitten jos hammasharja ei löydy - kaapista uusi! Ja jos ei löydy peittoa, voi nukkua vaikka viltin kanssa. Mutta äitiä on niin helppo huudella..

Mä taas oon huomannu, että miehellä ja lapsilla voi olla ihan omat tavat toimia. Silti lopputulos on sama, joten ei muuta kun antaa miehen luovia! Meillä sillä onkin jo vankka rutiini..

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Jätkä makaa kuin raato sängyssä, vaikka lasten iltatoimet oli tekemättä (josta voimme päätellä, ettei ole tottunut vastuuta ottamaan lapsiin liittyen).

Pojan hammasharja oli kateissa, niin mies huuteli vaan veskistä, että missähän se hammasharja on - vein sen kädettömälle käteen.

Pojan peitto oli olkkarissa, sitäkin kädetön mies huuteli lastenhuoneesta.

Esimerkkejä on loputtomasti, nuo nyt viimeisimmät.......meillä ainakin sokeakin näkee kenellä on vastuu lastenhoidosta täysin ja yksinään......

Ala säkin touhuta samoin tai lähde jonnekin niin pakkohan sen jotain on tehdä lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja Makika:
Mä taas oon huomannu, että miehellä ja lapsilla voi olla ihan omat tavat toimia. Silti lopputulos on sama, joten ei muuta kun antaa miehen luovia! Meillä sillä onkin jo vankka rutiini..

Meillä kummallakin on oma tyylimme tehdä asiat, eikä yleensä toinen toisen tapaan toimia puutu.

Mun mies oli aikoinaan tätä samaa kädetöntä- mallia - anopintekele oli kovaa vauhtia viemässä hyvää miestä pilalle - mutta onneksi satuin mukaan kuvioihin :D ja nyt mulla on mies, joka ei kaihda mitään asiaa...Pieniä lipsahduksia tosin meinaa aina harvakseltaan ilmetä mutta palautus ruotuun käy tätä nykyä sukkelasti.

Meillä mies pärjää lasten kanssa keskenään kotona, eikä mua haittaa että osa hommista on hoitamatta ( ja jos haittaakin, en sitä näytä ) ,mutta kun minä olen paikalla mies on tai on olevinaan? avuton, mitään ei saa tehneeks kysymättä joka asiaa tai jättää tekemättä sellasia asioita jotka kuuluu asiaan/tilanteeseen. Mutta kaikkiaan pärjää kyllä kun jätän miehen ja lapset keskenään toisinaan, lapset ei ehkä pärjää ihan niin hyvin lasten kommenteista päätellen, kun kotiudun :D

Yhteistyössä