meil on huomen ristiäiset ja luuletteko et nää riittää?

  • Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti
mami
meit on alle 20henkilöä juhlimassa ja oon tehny/teen voikeipäkakun,täytekakun,teekeri ja suklaahippukakun.pastejoita,kaksia erilaisia keksejä jois toisislukee vauvan nimi,sit vanilija wienrnougat muffinseja
 
tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
meit on alle 20henkilöä juhlimassa ja oon tehny/teen voikeipäkakun,täytekakun,teekeri ja suklaahippukakun.pastejoita,kaksia erilaisia keksejä jois toisislukee vauvan nimi,sit vanilija wienrnougat muffinseja
Riippuu siitä voileipäkakun koosta? Joku toinen suolanen vois olla hyvä lisäksi. Nykyään ihmiset ei ristiäisissä oikein noista makeista kauheesti välitä. Tämä on siis mun kokemus kolmista ristiäisistä!
 
tuuva
Loistavat tarjoilut ja noin monenlaista..varmasti riittää, kun on noin monta eri sorttia. Nyt vaan lepäät ja nautit vauvasta. JA keräät voimia huomisen suureen juhlapäivään. JOs halua niin osta pari pussia pasteijoita pakkaseen varalle. Hyvää juhlapäivää !!
 
vv
munkin (sokerimunkin) mielestä suolainen tekee kauppansa paremmin. :) eli noista suklaahippukakku on varmaan ihan turha. muta onneks ne voi heittää pakkaseen vierasvaraksi. mikä on teekeri? entäs piirakat munavoi ja viel vai kylmäsavulohi? varmaan tekis kauppansa. mutta toki noi riittää!!
 
meilläkään
ei oo makeista menny muuta ku täytekakkua, suolaset uppos kaikki vaikka oli pasteijaa, lohipiirakkaa, coctailpiirakkaa, salaattia kahta sorttia ja olikohan vielä jotain muuta, en muista... Mut esim. muffinsseja ei mennyt yhtäkään.
 
sdfsd
JA itse ap.lle.

Mielestäni tarjoilut on ok, hyvältä kuulostaa. JOs noita suolaisia on tarpeeksi, eli tarpeeks iso voileipäkakku, ja enemmän ku yks pasteija/laatu/hlö.

Entäs juotavat? riittääkö tee ja kahvi, vai tarviiko lisäks limuu, mehua?
 

Yhteistyössä