Meikkivoiteesta ja puuterista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinenölkj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinenölkj

Vieras
Ihoni on aika hyvä, ei finnejä, jokunen pieni mustapää, muutama finniarpi.

Kun laitan puuterin ja meikkivoiteen, pelistä katsoessani kaikki näyttää olevan ok, mutta kun pyydän jotakuta ottamaan kameralla kuvan naamastani, niin naamani on kuin rasvainen persereikä :( eli iho kiiltää ja meikki on epätasaisesti, apua!

Olen kokeillut kymmeniä eri meikkimerkkejä, kalliita ja halpoja.

KIITOS jos joku osaa auttaa.

Maybelline Dream Matte mouse. Sellanen vaahtomainen. Siinä ei siis ole vettä tms joten tulee matta. Ite laitan vielä puuteria päälle vaikka ilmankin toimii. Kokeileppa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja smurffi:
Maybelline Dream Matte mouse. Sellanen vaahtomainen. Siinä ei siis ole vettä tms joten tulee matta. Ite laitan vielä puuteria päälle vaikka ilmankin toimii. Kokeileppa!

Peesi!

peesi!
ja nyt on se uus matte morpppp joku :D se on kanssa hyvä!

Mä tykkään kans tästä. Sitä on helppo käyttääkin meikkisienen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja heta:

Peesi!

Onko tää peittävä vai läpikuultava voide?

Peittävä. Mulla on epätasaanen iho eli punoottaa joistakin kohdista ja tuolla saa tasaasen ihon.

Peesi!

tuo on hyvää, mutta itse lakkasin käyttämästä kun aika hintava kuitenkin pikkupurkki ja loppuu äkkiä.. siis jos jokapv meikkaa

monella ihmisellä käy noin,pitäisi laittaa puuteria vähän ennen aina kuvan ottoa,niin tehdään kuvauksissa ja muissa kuvanottoa vaativissa tilanteissa. onko sinulla irtopuuteria vai ihan kaupan kiinteetä puuteria?

Alkuperäinen kirjoittaja NaarasTiikeri:

Peesi!

tuo on hyvää, mutta itse lakkasin käyttämästä kun aika hintava kuitenkin pikkupurkki ja loppuu äkkiä.. siis jos jokapv meikkaa

kuinka monta päivää se riittää sinulla? minulla se kestää kauan,meikkaan joka päivä,taidat laittaa liikaa meikkivoidetta naamaan !

juu itekki suosittelen mineraalimeikkiä ja/tai vaihoehtoisesti tuota matte mousea.
Ei pitäisi ihon kiillellä, varsinkin jos puuteria laittaa vielä mattamousen päälle,
tosi usein kyllä ihmiset käyttävät pelkkää mattaa.

Diorin Forever. Maksaa sairaan paljon, mutta on ihan älyttömän riittoisaa - veikkanpa, että tulee käytössä huokeemmaksi kuin jokin halvempi, jota saa sitten holata kourakaupalla. Tosi ohutta (=levittyy hyvin), mutta väripigmenttiä on niin, että peittää tosi tehokkaasti. Kivan matta, ei välttis tartte puuteria.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja heta:

Peesi!

Onko tää peittävä vai läpikuultava voide?

Peittävä. Mulla on epätasaanen iho eli punoottaa joistakin kohdista ja tuolla saa tasaasen ihon.

No sit se vois passata mullekin. Oon käyttäny ikuisuuden Max Factorin Lasting Performancea ja melkein aina ku tarvis ostaa uus ni se mun sävy on loppu ja sit saa metsästää kaikki kaupat läpi sitä. Joskus hamstraan alesta jemmaan mut aina ei muista...
Ja ois kiva löytää joku muukin passeli voide, pitäs tosiaan olla punakkuudet ja muut peittävä.

Peesi!

Millä levität mattamousen naamaan? :) sormilla, normaalilla meikkivoide sienellä vai meikkivoide siveltimellä? :) itse ainakin laitan siveltimellä ja hyvin nuo kestää vaikka aika tuhdisti meikkaankin. Tuolla pensseli/siveltimellä tulee kyllä hyvää jälkeä, suosittelen ostamaan varsinkin mattamousea levittämään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tällä hetkellä käytän siis Grimasin meikkivoidetta, sitä tuubissa olevaa, on hintaansa nähden hyvää.

se on hyvää kun sitä laittaa oikean verran :) siitä samasta sarjasta on irtopuuteria joka on todella hyvää ja peittää eikä laita naamaa kiiltämään :)

Tällä hetkellä Lancomen irtopuuteri, käytän sitä meikkivoiteen päälle päivän mittaan pitää lisätä kivipuuteria, koska ei tota irtopuuterirasiaa hullukaan kanna mukana töissä yms.

Alkuperäinen kirjoittaja kaksplusyks:

Peesi!

Millä levität mattamousen naamaan? :) sormilla, normaalilla meikkivoide sienellä vai meikkivoide siveltimellä? :) itse ainakin laitan siveltimellä ja hyvin nuo kestää vaikka aika tuhdisti meikkaankin. Tuolla pensseli/siveltimellä tulee kyllä hyvää jälkeä, suosittelen ostamaan varsinkin mattamousea levittämään. :)

meikkivoide sienellä. laitan enemmän silmänalusuun jotka tummat ja nenään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tällä hetkellä Lancomen irtopuuteri, käytän sitä meikkivoiteen päälle päivän mittaan pitää lisätä kivipuuteria, koska ei tota irtopuuterirasiaa hullukaan kanna mukana töissä yms.
Miten sulla kestää kivipuuterit kassissa? Mun kivipuutereista tulee aika nopeesti irtoa, vaikken mielestäni tota laukkua mitenkään erityisen runsaasti mihkään mätki (ei saa kysyä mitään työpaikan miehitä! :D )

Yhteistyössä