Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NaarasTiikeri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja smurffi:Maybelline Dream Matte mouse. Sellanen vaahtomainen. Siinä ei siis ole vettä tms joten tulee matta. Ite laitan vielä puuteria päälle vaikka ilmankin toimii. Kokeileppa!
Peesi!
tuo on hyvää, mutta itse lakkasin käyttämästä kun aika hintava kuitenkin pikkupurkki ja loppuu äkkiä.. siis jos jokapv meikkaa
kuinka monta päivää se riittää sinulla? minulla se kestää kauan,meikkaan joka päivä,taidat laittaa liikaa meikkivoidetta naamaan !
Alkuperäinen kirjoittaja NaarasTiikeri:Alkuperäinen kirjoittaja kaksplusyks:Alkuperäinen kirjoittaja NaarasTiikeri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja smurffi:Maybelline Dream Matte mouse. Sellanen vaahtomainen. Siinä ei siis ole vettä tms joten tulee matta. Ite laitan vielä puuteria päälle vaikka ilmankin toimii. Kokeileppa!
Peesi!
tuo on hyvää, mutta itse lakkasin käyttämästä kun aika hintava kuitenkin pikkupurkki ja loppuu äkkiä.. siis jos jokapv meikkaa
Millä levität mattamousen naamaan?sormilla, normaalilla meikkivoide sienellä vai meikkivoide siveltimellä?
itse ainakin laitan siveltimellä ja hyvin nuo kestää vaikka aika tuhdisti meikkaankin. Tuolla pensseli/siveltimellä tulee kyllä hyvää jälkeä, suosittelen ostamaan varsinkin mattamousea levittämään.
![]()
meikkivoide sienellä. laitan enemmän silmänalusuun jotka tummat ja nenään...