Meikkiketju jatkuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meikkitumpelon elämää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

meikkitumpelon elämää

Vieras
Jouduin pesemään koko meikkimoskan pois, kun laitoin puuterin meikkivoiteen päälle.
ilmeisesti puuterinikin on ihan paska, kun iho meni kuivan näköiseksi ja meikkivoide meni klimppiseksi sinne alle.
Pesin siis koko moskan pois ja laitoin pelkän meikkivoiteen, kai tälleikin viittii naamansa viedä ulos näytille? ei kai se puuteri pakollinen ole?!! :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luultavasti sulla on liian paksu rasva siellä alla, tai sitten meikkivoide on vanhaa tai sitä on liian paljon.

Pakko laittaa paljon kun ihonväri on niin epätasainen. :(

Niin ja meikkivoide oli ihan 'tuliteräuusi', eli avasin sen tänään ensimmäistä kertaa.

Meikkivoide saattaa lähteä valumaan jos ei ole puuteria päällä. Veikkaan kanssa että sun rasva on liian paksua, ei siis meikin alle soveltuvaa. Mitä rasvaa käytät?

Luultavasti sulla on liian paksu rasva siellä alla, tai sitten meikkivoide on vanhaa tai sitä on liian paljon.

Osta toisenlainen meikkivoide. Ei sitä kuulu laittaa kuin ohut kerros, jos on esimerkiksi näppyjä niin sitten peitepuikko tai vastaava alle.

Osta jotain peittävämpää meikkivoidetta. Paksu kerros näyttää aina pahalta.

Osta toisenlainen meikkivoide. Ei sitä kuulu laittaa kuin ohut kerros, jos on esimerkiksi näppyjä niin sitten peitepuikko tai vastaava alle.

Peitepuikolla joutuisin käsittelemään laajojakin alueita. Punaisia läiskiä nenässä ja otsalla.

Ei mulla ole varaa ostaa kosmetologin tuotteita. :( Tai siis minusta on kauheaa maksaa satoja euroja meikeistä, joita muutenkin käytän aniharvoin ja ne ehtii vanheta ennen aikojaan.

Sulla on liian paksu kosteusvoide siellä alla. Liian rasvainen. Silloin meikkivoiden rullautuu iholla.

Meikkivoidetta laitetaan vain ohut kerros. Ihon epätasaisuudet peitetään joko peitevoiteella tai peitepuikolla.

Puuteri on tärkeä, etenkin jos on seka- tai rasvoittuva iho. Puuteri taputellaan iholle, ei vedellä ihoa pitkin sitä vippaa.

Tässä esim. hyvä peitevoide, jota itse käytän. Itselläni myös punaisia kohtia ihossa. Tuota voi levittää reippaammalla kädellä kuin peitepuikkoa. Peitepuikko käy yksittäisille finneille yms.

http://www.lumene.fi/default.asp?docId=22218&productCategoryId=21908&productId=21911

Kerro mitä tuotteita käytät, kuulostaa oudolta että meikkivoidetta pitää laittaa paljon että peittää. Sen ei kuuluisi olla niin..... Itse couperosa-ihon omaavana, laitan Ben Nyen Red Neutralizeria nenänpieliin, poskiin ja jopa tummiin silmänalusiin (juu, sitä varten olisi oma Blue Neutralizer, mut mulla toimii toi Red :D )ja sitten meikkivoide, ihan perus Maybelline wonder finish. Päälle sitten puuteri, Loreal taitaa olla.

Alkuperäinen kirjoittaja 22:
Tässä esim. hyvä peitevoide, jota itse käytän. Itselläni myös punaisia kohtia ihossa. Tuota voi levittää reippaammalla kädellä kuin peitepuikkoa. Peitepuikko käy yksittäisille finneille yms.

http://www.lumene.fi/default.asp?docId=22218&productCategoryId=21908&productId=21911

Löytyisköhän tuota täältä tuppukylästä jostain? Voiko tuota tilata netistä?

Alkuperäinen kirjoittaja 22:

Löytyisköhän tuota täältä tuppukylästä jostain? Voiko tuota tilata netistä?

En tiedä saako netistä, mutta ihan Anttiloissa, Prismoissa ja Citymarketeissa ainakin on, kun menee sinne Lumenen meikkiosastolle.

Vielä noista kosmetologilta ostettavista tuotteista -maksavat kerralla enemmän, mutta tuppaavat kestämään sitten tyyliin triplasti sen mitä market-tuote. Ja niissä marketin tuotteissakin on helmiä, mutta jos yhtään huono iho, niin ne halvimmat kehoitan kiertämään kaukaa. Maybellinen ja Lorealin tuotteet on mun iholle hyviä ja musta niissä on hyvä hinta-laatusuhde. Kokeilemalla ne oman ihon tuotteet vasta valitettavasti löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja tt jatkaa:
Vielä noista kosmetologilta ostettavista tuotteista -maksavat kerralla enemmän, mutta tuppaavat kestämään sitten tyyliin triplasti sen mitä market-tuote. Ja niissä marketin tuotteissakin on helmiä, mutta jos yhtään huono iho, niin ne halvimmat kehoitan kiertämään kaukaa. Maybellinen ja Lorealin tuotteet on mun iholle hyviä ja musta niissä on hyvä hinta-laatusuhde. Kokeilemalla ne oman ihon tuotteet vasta valitettavasti löytyy.

Mutta kun niissäkin on se käyttöikärajoitus sama. Niitä jää liiaksi yli ja mies rutkuttaa muutenkin meikkaamisesta ja niistä markettituotteidenkin hinnoista. :(

Laitoitko kostealla sienellä, keskeltä sivuille. Koko naamaa ei kannata peittää koska se näyttää ihan naamiolta, vaan meikkivoiteen pitäis sulautua ihonväriin niin, että sitä tarvii vaan niihin kohtiin missä sitä tarvitaan, eli silmien alle suupieliin, jne. ja kunnon häivyttelyt sitten.

Rasvoista - Apteekissa on myynnissä hyvä perusvoide, hajuton jne. Nutra derm nimeltään. Loistava meikin alle, kosteuttaa mutta imeytyy nopeasti. On oikeasti hajuton, eikä haise semmoselle "rasvalle". Pumppupullo, muistaakseni 350ml maksaa sen 13 euroo, ja kestää pari kuukautta käytössä helposti.

Alkuperäinen kirjoittaja tt jatkaa:

Mutta kun niissäkin on se käyttöikärajoitus sama. Niitä jää liiaksi yli ja mies rutkuttaa muutenkin meikkaamisesta ja niistä markettituotteidenkin hinnoista. :(

Niin no joo, jos et meikkaa päivittäin, et ehkä saakaan tuotteita kulumaan :D Hassua, ei mulla oo ikinä vanhentunut meikit, mutta tosiaan sipaisen niitä kyllä sitten tosiaan päivittäin, paitsi semmosina päivinä kun oleskelen vaan kotosalla :D

Yhteistyössä