Meikki hautajaisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v.ieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v.ieras

Vieras
Minkälainen meikki olisi hyvä hautajaisiin jossa tulee takuulla kyynelehtimään?
Mietin että miten meikkivoide, puuteri, luomiväri kestää vai pitäisikö laittaa pelkkää ripsaria?

Mä en käytä juuri koskaan meikkivoidetta tai puuteriakaan, joten jättäisin ne pois myös hautajaisissa. Muutenkin hillitty meikki sopii parhaiten. Vedenkestävä ripsari on paras, jos luomiväriä on pakko laittaa niin jotain melko huomaamatonta, ettei näytä hullulta jos suttaantuu.

Mä en laita hautajaisiin ikinä ripsaria, en edes vedenkestävää. Ei kestä kumminkaan. Yleensä ollut puuteri + kulmakynä. Yleensä tykkään laittautua joka paikkaan, mutta hautajaisissa ei mun mielestä edes tarvitse yrittää näyttää nätiltä. Osanotto menetykseesi :hug:

moikka mulla ois papan hautajaiset ihan tässä tällä viikolla ja ekat hautajaiset tulossa viimeks pienenä ollu niin ois kiva tietää että minkälainen meikki sopis kaikkein parhaiten ja minkälaiset vaatteet? :)

Mä en puuteria tai meikkivoiteita käytä (minua siunattu virheettömällä iholla, joka näyttää parhaalta ilman mitään pakkelia) koskaan, hautajaisissa äskettäin oli meikkinä vain vedenkestävä ripsari, huolitellut kulmat ja vaalea huulikiilto.

ois myös mukava tietää vaikka ei ttä varmaan tähä aiheeseen liity mutta onko ok jos laitan mustan pitkähihasen paidan ja poleron sen kanssa mustat farkut ja tumman ruskeet korkkarit vai pitääks niittenkin olla mustat.?

Yhteistyössä