Meikkaus silmälääkäriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23999780]Etkö laita meikkivoidettakaan?[/QUOTE]

No en! Saavat töissäkin kärsiä mun meikkaamatonta naamaani sen päivän kun menen suoraan töistä silmälääkärille. Kamala kohtalo työkavereilla!

Jos oon töissä aamun ja siitä silmälääkäriin, niin meikeissä olen mennyt.

Jos mietityttää, voit ottaa silmämeikin pois ja halutessa lääkärin jälkeen meikata uudestaan. Meikinpoistoaine ja ripsari vain kassiin :)

Ei kannata laittaa. Silmätipat saattaa saada silmät valumaan runsaastikin. Naamavoiteet taas rasvoittaa se hökytyksen, johon pää asetataan tutkimuksen ajaksi. En seuraavana asiakkaana halua voidejuovia leukaan ja poskiin...

Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimiau;24000012:
Ei kannata laittaa. Silmätipat saattaa saada silmät valumaan runsaastikin. Naamavoiteet taas rasvoittaa se hökytyksen, johon pää asetataan tutkimuksen ajaksi. En seuraavana asiakkaana halua voidejuovia leukaan ja poskiin...

Eikö sitä voisi edes pikkaisen laittaa meikkivoidetta leukaan ja nenään

Kyllä minä olen käynyt ihan normaalimeikissä silmälääkärilläkin. Silmälääkäriaika oli töiden jälkeen ja töissä oli asiakaspalavereita, joihin en taatusti mene ilman meikkiä. Mulle ei laitettu mitään tippoja, joten meikit pysyivät ihan hyvinä ja lääkäri kyllä pyyhki ne kojeen osat joihin kasvot laitetaan, joten ei tarvi seuraavan potilaan kärsiä mun mahdollisesta meikkivoidejäämistäkään. Tosin on kyllä melkoisen väärin valittu meikkivoide jos se tarttuu mihinkään.

Meikkaaminen on muutenkin ihan yliarvostettua.

Ja te, jotka motkotatte olevanne ruman näköisiä ilman meikkiä: TOTTAKAI meikitön naama näyttää erilaiselta, kuin meikattu.

[QUOTE="vieras";24000160]Kyllä minä olen käynyt ihan normaalimeikissä silmälääkärilläkin. Silmälääkäriaika oli töiden jälkeen ja töissä oli asiakaspalavereita, joihin en taatusti mene ilman meikkiä. Mulle ei laitettu mitään tippoja, joten meikit pysyivät ihan hyvinä ja lääkäri kyllä pyyhki ne kojeen osat joihin kasvot laitetaan, joten ei tarvi seuraavan potilaan kärsiä mun mahdollisesta meikkivoidejäämistäkään. Tosin on kyllä melkoisen väärin valittu meikkivoide jos se tarttuu mihinkään.[/QUOTE]

niin

Yhteistyössä