Meikkejä 8-vuotiaalle lahjaksi, ostaisitteko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ostaisitteko 8-vuotiaalle meikkejä? Kummipojan sisko on tuon ikäinen ja toivoo lahjaksi meikkejä. Minusta vähän turhan aikaista ruveta meikkien kanssa touhuamaan ton ikäsenä. Itse ostaisin korkeintaan 12-13 v:lle meikkejä saati että antaisin esim kouluun meikata.

mulla on 8 v tyttö, ja ihan samaa mieltä ap:n kanssa... Ei meikkejä ennen kuin 12-13 vuotiaana jotain huulikiilto-ripsivärilinjaa ym. kevyttä. En myöskään laitata korvakoruja lapselle, ennen kuin on minimissään 10 vee ja osaa hoitaa itse korvareiät... Minusta ei ole mitään järkeä varhaistaa aikuisuutta, ehtii sitä myöhemminkin. Oma 8-vuotiaani leikkii vielä paljon, tosin on enemmän sellainen hevostyttö, ratsastus kiinnostaa ja eläimet muutenkin.

12.12.09 klo 19:10 Jessenia oli päättänyt ottaa esimerkiks 15-vuotiaan. Ai että et ostais 15-vuotiaalle meikkiä? Huh huh. Kyllähän tuon ikäisellä on jo luultavammin jo omat rahat,kesätyöt ja kaikki,mistä se tienaa rahaa. Itellä on ainaskin rahaa 112 euroo tilillä,ja ne kaikki on kyl ihan mun omiani..!! Ja oon kyl tosin tuota 15-vuotiasta 3 vuotta nuorempi, mut kuitenki. Meikkaan kyl joskus :) Mutta kyllähän 8-vuotiaalle voi ostaa luomiväriä, huulipunaa,poskipunaa,ja kiiltoa. Mutta ei senkään tarvitse olla aikuisten meikkiä,ettei siitä sais sit kukaa vanhempi ihminen kadulla huorahtavaa vaikutust.

Minun mielestä tuossa iässä voi alkaa jo opetella korostamaan parhaita puoliaan. Tuossa iässä alkaa jo näkymään millaiseksi naama ja kroppa muodostuu lopulta, ja on hyvä oppia myös pukeutumisessa ottamaan se huomioon. Ehkei trendien perässä kannata tuon ikäisenä juosta, mutta ei minusta ulkonäön huomioonottaminen väärin ole

BR lelukauppa myy lapsille LASTEN meikkejä. ne on suunniteltu kyl ihan oikeelle ihmiselle eikä millekkää nukelle! ja niitä nukkejen meikkejä VOI käyttää omiin kasvoihinsa myös, se lukee siel paketissa ;)

http://www.lastenverkkopuoti.com/meikit-c-103_109.html täällä lapsille meikkiä, okei, nuo menee jo aikuisen suuntaa mutta AINASKIN br lelukauppa myy ihan lapsille tarkotettuja meikkejä. ja ei millää älyttömäl hinnal,alle 11 eurol se halvin ;))

Yhteistyössä